ZOOM BY ZOOM

23 årig Zoom By Zoom frisør skriver Danmarkshistorie

Den kun 23 årige frisørelev/Juniorstylist Fredrik Sørensen har, som en af de få i Danmark, opnået sølv til sin svendeprøve, hvilket er den højeste udmærkelse, da der aldrig før er blevet uddelt guld ved svendeprøverne i Danmark.
Kristian Mørch Bertelsen (tv) sammen med Frisørelev Fredrik Sørensen fra Zoom By Zoom i Thisted.
Den kun 23 årige frisørelev/Juniorstylist Fredrik Sørensen, der er elev ved frisørkæden Zoom By Zoom i Thisted, har netop leveret en fremragende præstation.

Han har, som en af de få i Danmark, opnået sølv til sin svendeprøve, hvilket er den højeste udmærkelse, da der aldrig før er blevet uddelt guld ved svendeprøverne.

- Jeg er naturligvis utrolig glad for resultatet, der er kronen på værket på fire års hårdt arbejde i en branche, som jeg ganske enkelt elsker at være i, siger Fredrik Sørensen.

Han er elev i den prisbelønnede danske frisørkæde Zoom By Zoom.

- Det har været fedt at være i lære et sted, hvor man virkeligt har fået lov til at give kreativiteten frit spil og prøve grænser af. Det, sammen med gode kræfter at lære fra, har givet mig et godt afsæt for til fremtiden, siger Fredrik Sørensen.

Han har udover frisørarbejdet i salonen været en del af det kreative team, hvor Zoom By Zoom underviser og inspirerer frisører i ind- og udland.

- Igennem det har jeg kunne udvikle min kreative tilgang til hår, og især det klippetekniske aspekt. Jeg sætter en ære i at forme og skabe noget vi ikke nødvendigvis ser hver dag. Jeg elsker at lave unikke frisurer og ganske enkelt, provokere gennem hår, siger Fredrik Sørensen.

Stolte chefer
Hans to chefer Kristian Mørch Bertelsen og Marianne Henriksen er fulde af lovord.

- Fredrik er et sjældent talent, der er totalt dedikeret til faget og som virkeligt går til den for at skabe de absolut bedste resultater for kunderne, siger Kristian Mørch Bertelsen og Marianne Henriksen og fortsætter:

- Vi er stolte over, at det netop er en af vores elever, der på den her måde er med til at markere sig positivt i frisørfaget. Fredriks resultat er med til at sætte fokus på branchens muligheder for kreative unge mennesker. Vi synes det er vigtig at tage dedikerede elever ind, give dem en god uddannelse og dermed skabe nogle gode resultater, siger Kristian Mørch Bertelsen og Marianne Henriksen.

Fredrik Sørensen fortsætter i Zoom by Zoom kæden efter endt elevtid. Zoom By Zoom har saloner i Thisted, Skive og Holstebro og åbner i Aalborg den 1. januar 2020.

Yderligere informationer:
Fredrik Sørensen, tlf. 51843776