Anklagemyndigheden ved Sydøstjyllands Politi

Mand dømt for butikstyveri i Kolding

Del

18.6.2026 11:20:09 CEST | Anklagemyndigheden ved Sydøstjyllands Politi 

En 29-årig rumænsk statsborger er i dag ved Retten i Kolding blevet idømt 50 dages ubetinget fængsel samt en advarsel om udvisning. Manden blev dømt for – i forening med en anden - at have stjålet varer den 26. maj i Bilka i Kolding i form af spiritus, kaffe, kul og andre dagligdagsvarer til en samlet værdi af 28.707 kr. Manden modtog dommen.

Abonner på myndighedsmeddelelser fra Anklagemyndigheden ved Sydøstjyllands Politi

Abonner på alle kommende myndighedsmeddelelser fra Anklagemyndigheden ved Sydøstjyllands Politi ved at registrere din mailadresse nedenfor. Du kan altid ophæve dit abonnement igen.

Flere meddelelser fra Anklagemyndigheden ved Sydøstjyllands Politi

38-årig idømt fængsel for hvidvask og hæleri25.6.2026 12:40:19 CEST | Myndighedsmeddelelse

En 38-årig mand fra Aarhus er ved Retten i Kolding blevet idømt to år og tre måneders fængsel for hvidvask og hæleri af særlig grov beskaffenhed. Han blev også frakendt retten til at deltage i ledelsen af en erhvervsvirksomhed i Danmark eller i udlandet uden at hæfte personligt og ubegrænset for virksomhedens forpligtelser. I forbindelse med sagen er der sket konfiskation af ikke under 1.045.219 kroner og 4.630 euro i kontanter. Han blev også tildelt en advarsel om udvisning. Han modtog dommen.

World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye