Østjyllands Politi

To politibiler i færdselsuheld i Aarhus - ingen alvorlig tilskadekomst

Del

2.3.2026 13:29:43 CET | Østjyllands Politi 

I alt fire betjente, som befandt sig i de to involverede køretøjer, da færdselsuheldet opstod, er blevet kørt til kontrol på hospitalet - ingen af dem er umiddelbart kommet til skade. Politiet og øvrige myndigheder arbejder fortsat på stedet, hvor oprydningsarbejdet snart forventes at være overstået. Følg vores anvisninger og forvent en smule forlænget rejsetid omkring krydset. Pt. ikke yderligere oplysninger om sagen.

2.3.2026 13:02:11 CET | Østjyllands Politi 

To patruljebiler fra Østjyllands Politi har mandag eftermiddag omkring kl. 12.26 været involveret i et færdselsuheld i Aarhus C. Begge biler kørte angiveligt udrykningskørsel og var på vej til hver sin opgave i hhv. syd- og vestgående retning, da de stødte sammen i krydset mellem Vestre Ringgade og Silkeborgvej. Ingen betjente er umiddelbart kommet til skade, men begge køretøjer har fået større materielle skader. Ingen øvrige parter involveret. Krydset forventes genåbnet snarest muligt.

Abonner på myndighedsmeddelelser fra Østjyllands Politi

Abonner på alle kommende myndighedsmeddelelser fra Østjyllands Politi ved at registrere din mailadresse nedenfor. Du kan altid ophæve dit abonnement igen.

Flere meddelelser fra Østjyllands Politi

Øvelse på Aarhus havn15.6.2026 09:20:15 CEST | Myndighedsmeddelelse

I samarbejde med øvrige myndigheder afholder vi i dag en øvelse på havnen i Aarhus. Øvelsen finder sted i tidsrummet fra kl. 10.00 til 13.00. Der vil i forbindelse med øvelsen være synligt beredskab fra bl.a. politi og brandvæsen til stede i området omkring Ceylonvej og Oliehavnsvej på Aarhus Havn. Øvelsen forventes ikke umiddelbart at påvirke offentligheden, og man kan tage det helt roligt, hvis man ser myndighedernes aktivitet i området, da der blot er tale om en planlagt øvelse.

World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye