Danske Andelskassers Bank A/S

God rådgivning handler om tryghed og tillid – ikke kun tal

Del

Andelskassen i Svendborg har fået ny kunderådgiver. 28-årige Maria Sørensen ser frem til at skabe stærke relationer med kunderne og hjælpe dem med løsninger, der passer til der, hvor de er i livet.

Maria Sørensen er startet som kunderådgiver i Andelskassen i Svendborg
Maria Sørensen er startet som kunderådgiver i Andelskassen i Svendborg

For Maria Sørensen handler god rådgivning om mere end tal og regneark. Det handler om mennesker, drømme og fremtidsplaner. Hun valgte i sin tid at uddanne sig til rådgiver for at få en større viden på området, og for at kunne formidle økonomisk viden videre til andre – der ligesom hende selv – ikke havde haft meget dialog med sin bank tidligere.

Med sin erfaring har Maria en naturlig interesse for at hjælpe mennesker med at træffe gode økonomiske beslutninger og beskriver sig selv som nysgerrig og relationsskabende. Hun tror på, at den bedste rådgivning opstår, når man lytter aktivt og stiller de ekstra spørgsmål, der kan åbne for nye perspektiver.

”Jeg er generelt meget nysgerrig på hvilke mennesker, jeg sidder med i en rådgivningssituation, og på hvordan jeg kan hjælpe med at finde den bedste løsning for dem. Det er vigtigt for mig at forstå mine kunders drømme og fremtidsplaner, for når jeg kan sætte mig i deres sted, har jeg de bedste forudsætninger for at rådgive om, hvad der skal til, og hvilken vej kunderne skal gå for at nå deres mål,” siger Maria.

Selvom Maria for nylig er flyttet til Odense, har hun en stærk tilknytning til Svendborg, hvor hun har boet i mere end seks år. Det lokale kendskab ser hun som en styrke i mødet med kunderne.

”Jeg går meget op i at få en god og stærk relation til mine kunder. At de føler, at de kan ringe til mig, uanset om det handler om gode eller svære beslutninger. Og her er tryghed og tillid bare afgørende,” fortæller Maria.

Maria har arbejdet i Jyske Bank de sidste fire år. Hun startede i Odense som trainee og har de sidste tre år været tilknyttet filialen i Svendborg, hvor hun primært har rådgivet på boligområdet. Med skiftet til Andelskassen er Maria trådt ind i en bank, hvor man arbejder ud fra, at gode relationer skaber værdi.

”Jeg glæder mig til at arbejde med en bred vifte af opgaver og møde kunder i alle livsfaser, hvor jeg skal rådgive om alt fra bolig til investering og pension. Det er igen min nysgerrighed, der driver mig, og min lyst til at udfordre mig selv – og ikke mindst troen på, at god rådgivning handler om tryghed, tillid og relationer, og det har jeg fundet i Andelskassen.”

Når Maria holder fri, nyder hun tiden med kæresten, familie og venner. Hun løber gerne ture i naturen og spiller også padel.

Nøgleord

Kontakter

Billeder

Maria Sørensen er startet som kunderådgiver i Andelskassen i Svendborg
Maria Sørensen er startet som kunderådgiver i Andelskassen i Svendborg
Download

Om Andelskassen

Andelskassen er en bank med hovedsæde i Aarhus og to formuecentre, et landbrugscenter og 20 rådgivningscentre rundt i landet. I hele organisationen tager vi afsæt i, at vi tror på, at gode relationer skaber værdi. Vi er mennesker, der interesserer os for andre mennesker, og vi insisterer på den tætte, personlige kontakt med vores kunder. Det er sådan, vi finder løsninger, der passer til den enkelte kundes livssituation – og som skaber værdi. Både nu og i fremtiden.

Følg pressemeddelelser fra Danske Andelskassers Bank A/S

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Danske Andelskassers Bank A/S

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye