Jyske Bank A/S

Vil du være med til at udvikle Jyske Bank?

Del

900 kunder gør det allerede, og de gør det så godt, at Jyske Bank nu efterlyser flere og også yngre deltagere til at teste løsninger, funktioner og brugervenlighed.

God service ligger højt på de fleste bankers prioriteringslister. Jyske Bank går hver dag skridtet længere og har med deres kundepanel sat udviklingen af forbrugeroplevelserne i centrum og system - for der bliver intenst lyttet til feedbacken fra de mange deltagere.

Panelet består af omkring 900 kunder i alderen 18-72 år, der ca. en gang om måneden giver deres personlige vurdering af bankens senest udviklede digitale løsninger til net- eller mobilbanken. 

”Vi vil gerne tilbyde brugervenlige løsninger til vores kunder, og vi arbejder derfor målrettet på at forbedre oplevelser med vores produkter og services. Vi gør en dyd ud af at forstå kundernes behov, og hvem ved bedre end dem, der til dagligt skal anvende løsningerne end brugerne selv?” siger Tilde Vinge Hem, afdelingsdirektør for Wealth Selvbetjening i Jyske Bank.

De hundredvis af kunder i kundepanelet er bredt repræsenteret på tværs af alder, geografi, produkter og segmenter. De deltager blandt andet i online kundeinterviews og brugertest, ligesom de besvarer spørgeskemaer med det formål at forbedre kundeoplevelsen.

”Vi er meget glade for den feedback, vi får fra kundepanelet. Deres indspark hjælper os med at udvikle endnu skarpere løsninger, der gør vores digitale tilbud mere intuitive til gavn for kunderne selv. Derfor vil vi gerne udvide panelet - jo flere perspektiver, desto bedre bliver vores produkter. Det er særligt de yngre brugere, som vi godt kunne tænke os flere af i kundepanelet” siger Tilde Vinge Hem, der er afdelingsdirektør for Wealth Selvbetjening i Jyske Bank.

For kunderne er det fleksibelt at give deres input. En test kan tages, når det passer ind i kundens egen dagligdag. Deltagerne i Jyske Banks kundepanel modtager som oftest ca. en test en gang om måneden, hvorefter de har 1-2 uger til at svare på testen. I gennemsnit tager en test ca. 10 minutter.

Læs mere om kundepanelet her: https://lnkd.in/d9UQPwj6

Nøgleord

Kontakter

Om Jyske Bank A/S

Jyske Bank A/S er blandt Danmarks største pengeinstitutter med 84 afdelinger i hele landet og cirka 4.000 medarbejdere. Banken tilbyder finansielle løsninger til privat- og erhvervskunder og er ejer af realkredit-selskabet Jyske Realkredit og af leasingselskabet Jyske Finans, der tilbyder leasing af biler og maskiner. Jyske Bank har cirka 140.000 aktionærer. www.jyskebank.dk

Følg pressemeddelelser fra Jyske Bank A/S

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Jyske Bank A/S

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye