Thomas er ny rådgiver i Andelskassen i Skjern, og han ved, at boligkøb handler mere om mennesker end mursten
Thomas Stenger Føhns er ansat som kunderådgiver i Andelskassen i Skjern. Med erfaring fra ejendomsmægler-branchen og en stærk tro på, at gode relationer skaber værdi, er han klar til at hjælpe kunderne trygt i mål med deres boligdrømme.

Boligkøb og -salg handler om mere end mursten og kvadratmeter – det handler om mennesker beslutninger og drømme. Det ved Thomas, der er startet som kunderådgiver i Andelskassen i Skjern. Med fem års erfaring fra ejendomsmæglerbranchen og bankverdenen har han et skarpt blik for, hvilke overvejelser og beslutninger, der følger med i en bolighandel, og hvordan han bedst hjælper kunderne i mål med deres boligdrømme.
”At købe eller sælge sin bolig er en stor beslutning, og med min baggrund er det naturligt for mig at bidrage med viden, tips og hvad de skal være opmærksomme på – fx hvorfor det er vigtigt med en ejerskifteforsikring. Det giver mig mulighed for at hjælpe kunderne godt i mål med deres boligdrømme,” siger Thomas.
Thomas har de sidste 2,5 år arbejdet i den finansielle sektor, først hos Skjern Bank i Skjern og derefter i Danske Banks filial i Herning. Inden da arbejdede han 2,5 år hos EDC Søndervig. I begge roller har han haft fokus på at opbygge gode kunderelationer og sikre en tryg og nærværende rådgivning.
”Jeg lægger vægt på at skabe en åben, ærlig og tryg dialog. For mig er der mere i det end bare tallene. Jeg vil gerne lære kunderne at kende – hvor kommer de fra, hvor skal de hen, og hvad er deres plan og ønsker for livet? Det er lige så vigtigt for mig at vide noget om, som det er at have viden om deres daglige økonomi, for på den måde kan jeg rådgive dem bedst muligt,” fortæller Thomas og fortsætter:
”En god rådgivning handler om at hjælpe den enkelte kunde godt på vej – også når svaret ikke er det, som kunden håber på. For så er det måske ikke lige nu drømmen kan blive til virkelighed, men med en plan og tidshorisont, kan den måske.”
Med skiftet til Andelskassen er Thomas søgt tilbage til en bank tættere på hans lokalområde. Og så var det også afgørende for Thomas skifte, at Andelskassen er en bank med fokus på at opbygge gode og langvarige relationer med kunderne. Værdier, der stemmer godt overens med hans egne.
”Andelskassen er en relationsbank, og det mærker man både i mødet med kunderne og blandt kollegerne. Her handler det om, at kunderne skal føle sig set og hørt, og om at skabe gode oplevelser. Det giver energi at være en del af et lokalt fællesskab, hvor vi løfter i flok,” slutter Thomas af.
Thomas bor i Spjald med sine to børn på 6 og 3 år, sin kæreste og hendes søn. Fritiden går med familien, husrenovering og at mødes med gode venner til motionsfodbold.
Nøgleord
Kontakter
Maria BuggeKommunikationskonsulentKommunikation
Tlf:87993074mbm@andelskassen.dkBilleder

Om Andelskassen
Andelskassen er en bank med hovedsæde i Aarhus og to formuecentre, et landbrugscenter og 20 rådgivningscentre rundt i landet. I hele organisationen tager vi afsæt i, at vi tror på, at gode relationer skaber værdi. Vi er mennesker, der interesserer os for andre mennesker, og vi insisterer på den tætte, personlige kontakt med vores kunder. Det er sådan, vi finder løsninger, der passer til den enkelte kundes livssituation – og som skaber værdi. Både nu og i fremtiden.

Følg pressemeddelelser fra Danske Andelskassers Bank A/S
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Danske Andelskassers Bank A/S
Julie vender hjem til Hobro – og til Andelskassen5.11.2025 06:51:00 CET | Pressemeddelelse
Julie Helweg Erichsen er ny kunderådgiver i Andelskassen i Hobro. Selvom hun er ny i huset, er hun langt fra ny i byen. Med rødder i Hobro og en stærk lokal forankring glæder hun sig til at opbygge gode og langvarige relationerne med kunderne.
Ny erhvervschef: ”Indsigt og ordentlighed er fundamentet for god rådgivning”3.11.2025 13:12:00 CET | Pressemeddelelse
Morten Hansen er ny erhvervschef i Andelskassen i Horsens. Han træder ind i rollen med en stærk faglig profil og et klart fokus på relationer, ordentlighed og tilgængelighed.
Ny centerdirektør i Andelskassen i Lyngby har fokus på nærvær og gode relationer31.10.2025 10:58:00 CET | Pressemeddelelse
For Fouad Hadji er relationer ikke bare en del af jobbet – det er hele fundamentet. Som ny centerdirektør i Andelskassen i Lyngby vil han arbejde for at videreudvikle rådgivningscentret, hvor trivsel, nærvær og gode relationer er i centrum – både blandt kolleger og kunder.
Andelskassen styrker rådgivningen gennem unikt partnerskab med HELP Forsikring7.10.2025 10:54:02 CEST | Pressemeddelelse
Som den første og eneste bank i Danmark har Andelskassen indgået et strategisk partnerskab med HELP Forsikring.
Ung, skarp profil til Andelskassen Varde1.10.2025 14:01:00 CEST | Pressemeddelelse
Fra 1. oktober kan kunderne i Andelskassen Varde møde Sara Hyldtoft Møller. Hun lægger vægt på nærvær og løsninger, der tager udgangspunkt i den enkelte kundes behov.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum