GAFFA og Media Group Denmark genopliver TJECK - ikonisk generations medie vender tilbage
GAFFA og Media Group Denmark (MGDK) relancerer nu TJECK i en moderne digital udgave:
http://tjeck.dk/. Magasinet, der første gang udkom i 1997, var et kulturelt pejlemærke for en hel
generation. Nu vender TJECK tilbage som et digitalt univers, der taler til den nye generation af
læsere og medieforbrugere.

GAFFA og Media Group Denmark (MGDK) relancerer nu TJECK i en moderne digital udgave:
http://tjeck.dk/. Magasinet, der første gang udkom i 1997, var et kulturelt pejlemærke for en hel
generation. Nu vender TJECK tilbage som et digitalt univers, der taler til den nye generation af
læsere og medieforbrugere.
Det nye TJECK bliver et sted hvor musik, film, mode, serier, bøger og livsstil mødes. Visionen er
at skabe en platform som både inspirerer, udfordrer og afspejler de værdier og interesser der
præger en ny generation i dag.
“TJECK var et ikon i sin tid, og vi bringer det tilbage med et blik rettet mod
fremtiden. Vores ambition er at skabe et digitalt univers hvor kultur og
samtidsstrømninger smelter sammen, og hvor en ny generation af læsere kan finde
både spejling og inspiration.”
- Simon Mark Sørensen, CEO - GAFFA
Samarbejdet mellem GAFFA og MGDK åbner også for nye muligheder for annoncørerne.
TJECKs digitale kanaler bliver en del af GAFFAs netværk og giver brands adgang til en
generation, som stiller høje krav til autenticitet, relevans og kreativitet.
“TJECK var en af de vigtigste talerør til mig i min ungdom. Selv om mediebilledet er
markant anderledes end dengang, så skal der være plads til et medie til målgruppen.
Jeg er sikker på, at vi i samarbejde med GAFFA kan forene vores kompetencer og
skabe et bæredygtigt medie sammen.”
- Per Asmussen, CEO - MGDK
Fra GAFFAs kommercielle side fremhæver CCO Joackim Penti Gonella mulighederne for
annoncører:
“Synergien mellem GAFFA og TJECK giver annoncørerne en unik kombination: GAFFAs
stærke position i musik- og kulturuniverset koblet med TJECKs stærke fokus på unges
livsstil og interesser. Samlet skaber det et digitalt netværk, hvor brands kan ramme både
passion og interesser hvorved der opnåes langt større gennemslagskraft, end i ét
univers alene.”
- Joackim Penti, CCO - GAFFA
Relanceringen af TJECK markerer begyndelsen på et nyt digitalt univers, hvor GAFFA og Media
Group Denmark samler kultur og livsstil for den nye generation af læsere og medieforbrugere.
Kontakter
Simon Mark SørensenGaffa
Tlf:31681297simon@gaffa.dkPer AsmussenMedia Group Denmark ApS
Tlf:25241982pas@mgdk.dkLinks
Om Gaffa
Om GAFFA:
GAFFA er Nordens største musikmedie med redaktioner i Danmark, Sverige og Norge. Siden
1983 har vi leveret nyheder, anmeldelser, interviews og live-dækning til musikelskere – både
digitalt og på print. Vores mission er at skabe passioneret og troværdig musikjournalistik, der
forbinder artister, brancher og publikum på tværs af generationer og genrer.
Gaffa driver online medierne gaffa.dk, gaffa.se og gaffa.no.

Om Media Group Denmark
Media Group Denmark er Danmarks største uafhængige underholdningsmediehus. Fra kontorer
i Vejle, Aarhus og København driver MGDK en række medier, herunder Nyheder24.dk,
Dagens.no, Denoffentlige.dk, Teksiden.no, Altomkendte.dk, Dagens.com, Welltica.dk og
Dagens.dk.

Følg pressemeddelelser fra Media Group Denmark ApS
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.