PARKSIDE samler Arnold Schwarzenegger og Ralf Moeller i ny gør-det-selv-kampagne
Når Hollywood møder håndværk: I den nye kampagne for gør-det-selv-brandet PARKSIDE optræder Arnold Schwarzenegger og Ralf Moeller for første gang sammen. Med humor og energi viser de, hvordan alle kan kaste sig ud i gør-det-selv-projekter, uanset erfaring. Målet er at inspirere både erfarne hobbyfolk og nye entusiaster til at tage projekterne i egne hænder.

Endnu en gang går Arnold Schwarzenegger og PARKSIDE sammen i et samarbejde, der betegnes som det perfekte match. Den internationale stjerne er frontfigur i den næste fase af kampagnen “YOU GOT THIS”, og denne gang får han selskab af skuespiller Ralf Moeller i en ny reklamefilm, hvor de sammen bringer PARKSIDEs gør-det-selv-univers til live.
"Partnerskabet med PARKSIDE passer perfekt til mig. Intet gør-det-selv-projekt er for kompliceret, ingen udfordring for stor, man skal bare ville det og tro på sig selv," siger Arnold Schwarzenegger.
Også Ralf Moeller deler begejstringen:
"Gør-det-selv er virkelig noget særligt. At skabe noget med sine egne hænder og se det færdige resultat til sidst. Den følelse kan ikke sammenlignes med noget andet. Jeg var ikke et øjeblik i tvivl om, at det var et godt match. Især fordi jeg altid har været begejstret for håndværk og gør-det-selv," siger Ralf Moeller.
Alle kan være med - uanset erfaring og budget
De to skuespillere har et mangeårigt venskab og deler værdier, der matcher PARKSIDEs folkelige profil. Kampagnens budskab er, at PARKSIDE gør det muligt for alle at skabe deres egen “hjemmeværkstedsløsning” uanset erfaring eller budget. Fokus er ikke på perfektion, men på lysten til at gå i gang og have de rette redskaber ved hånden.
Martin Alles, Senior Vice President Brand hos Lidl International, siger:
"Som Europas mest solgte gør-det-selv-brand står PARKSIDE for værktøj i høj kvalitet, men også for modet til at tage opgaverne på sig. Vores nye kampagne med Arnold Schwarzenegger og Ralf Moeller viser netop det: at alt er muligt, når man tror på sig selv. Begge personificerer PARKSIDEs ånd, vilje, energi og overbevisningen om, at alle kan gennemføre deres egne projekter."
Den nye kampagne for PARKSIDE lanceres den 1. september 2025.
Kontakter
Thomas SejersenPressechef - Lidl
Tlf:76 35 00 10presse@lidl.dkOm Lidl Danmark
I Lidl Danmark står vi for den bedste kvalitet til den bedste pris. Som dagligvarekæde koncentrerer vi os om det væsentlige. Gennem vores effektive processer og det tillidsfulde samarbejde med vores partnere garanterer vi et fremragende forhold mellem kvalitet og pris og et velgennemtænkt vareudbud. Som kunde i Lidl kan du trygt regne med, at vores produkter er friske og af god kvalitet. Vores medarbejdere arbejder hver dag for, at vores kunder nemt og enkelt kan købe ind i vores 164 butikker.
Du er altid velkommen til at skrive til os på presse@lidl.dk
Følg pressemeddelelser fra Lidl Danmark
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Lidl Danmark
Det betaler sig at handle i Lidl: Vinder Avisen Danmarks pristjek og sænker samtidig priserne på over 100 hverdagsvarer10.10.2025 10:45:00 CEST | Pressemeddelelse
Lidls budskab, om at det betaler sig at gøre sine indkøb hos dem, beviser sig i virkeligheden. I Avisen Danmarks store pristjek løber dagligvarekæden nemlig med sejren. Pristjekket er foretaget inden Lidl torsdag d. 9. oktober sænkede prisen på over 100 hverdagsprodukter.
Lidl gør hverdagen billigere for forbrugerne: Sænker prisen på over 100 hverdagsprodukter9.10.2025 07:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Fra torsdag tilbyder Lidl over 100 hverdagsvarer til nye, lave priser. Det er nogle af de mest solgte produkter som smør, kød, kaffe, rugbrød og toiletpapir, der nu bliver sat ned i dagligvarekædens butikker. Kunderne skal have en billigere hverdagsindkøbsvogn, når de handler i Lidl de næste mange måneder.
Lidl Danmark slutter sig til Forebyggelsesalliancen for fremtidens sundhed2.10.2025 12:48:42 CEST | Pressemeddelelse
Dagligvarekæden Lidl har taget endnu et vigtigt skridt mod at fremme sundhed og forebyggelse i Danmark ved at indtræde i Forebyggelsesalliancen for fremtidens sundhed – og det som den første dagligvarekæde. Med sit engagement ønsker dagligvarekæden at bidrage til den nationale forebyggelsesindsats og styrke folkesundheden.
Stor åbningsglæde i Gug: Lidl byder kunderne velkommen i ny butik uden tobak og nikotin25.9.2025 12:28:24 CEST | Pressemeddelelse
Torsdag slog Lidl dørene op til en ny butik på Gugvej 189, hvor snoren blev klippet foran en stor forsamling af fremmødte kunder. Forrest stod den hjemvendte butikschef, Nikolaj Jensen, sammen med sit nye team, der havde glædet sig til at byde velkommen.
“Det betaler sig at handle i Lidl” – ny international kampagne sætter fokus på værdi i hverdagen22.9.2025 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse
For første gang lancerer Lidl en fælles brandkampagne på tværs af alle 31 lande, hvor kæden er til stede. Med kampagnen “Det betaler sig at handle i Lidl” ønsker Lidl at vise, at kæden står for andet og mere end skarpe priser og høj kvalitet.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum