”For mig handler god rådgivning om relationer – ikke kun tal”
27-årige Sandra Skøtt Warberg er ansat som kunderådgiver i Andelskassen i Ribe. Hun vender hjem til området med stor erfaring inden for bank- og mæglerbranchen og glæder sig til at yde nærværende rådgivning og opbygge langvarige relationer med kunderne.

For Sandra betyder god rådgivning, at kunden føler sig set og hørt – ikke bare økonomisk, men som menneske. Som kunderådgiver i Andelskassen er Sandra blevet en del af en relationsbank, der lægger vægt på, at gode relationer skaber værdi, og det tiltaler hende.
Sandra kommer fra en stilling som kunderådgiver i Sparekassen Kronjylland i det østjyske, hvor hun har arbejdet med alle aspekter af privatkunders økonomi – fra daglig økonomi til boligkøb, pension og meget mere. Tidligere har Sandra arbejdet i ejendomsmæglerbranchen, og det har givet hende stor indsigt i boligmarkedet og kunders behov i forbindelse med boligkøb og -salg. En indsigt hun også bruger i arbejdet som kunderådgiver – for interessen for at hjælpe kunder i bolighandler er der fortsat i høj grad, men det var ønsket om at skabe de gode og langvarige relationer med kunderne, der i sin tid fik Sandra til at skifte spor fra mæglerbranchen til banksektoren.
"Det, der driver mig i mit arbejde, er at opbygge langvarige relationer med mine kunder, skabe gode kundeoplevelser og hjælpe mennesker med de store økonomiske beslutninger i livet. Jeg har god erfaring fra mæglerbranchen og synes, det er spændende at hjælpe kunder omkring boligkøbets faser – for et boligkøb er en stor beslutning, og ligesom den kan være forbundet med tvivl og usikkerhed, er den også ofte forbundet med glæde og forventning, når købet er gennemført," siger Sandra Skøtt Warberg.
Gode relationer er netop et nøgleord i Sandras tilgang til rådgivning. Hun lægger vægt på at møde kunderne der, hvor de er i livet, og skabe en tryg og ærlig dialog.
"En god relation for mig er, når kunderne føler sig trygge ved at mødes med mig og tale om deres økonomi og drømme for livet. Vi skal kunne tale åbent, og der skal være plads til at give lidt af sig selv, så vi ikke kun taler om tal, men også om de ting, der fylder – så vi ved, hvor vi har hinanden og forstår hinanden. Jeg får ofte at vide, at jeg er god til at forklare tingene i et sprog, der er til at forstå, og det er vigtigt for mig at være nærværende og lyttende, så jeg i samarbejde med kunderne kan lægge en god plan for deres økonomiske drømme," fortæller hun.
Sandra kender Ribe godt. Hun er vokset op tæt på Ribe og har startet en del af hendes uddannelse her, da hun har gået på handelsskolen i byen. Hun ser derfor frem til at vende tilbage til området, hvor hendes karriere tog sin begyndelse, og blive en del af et stærkt team med tæt samarbejde, faglig sparring og tid til den enkelte kunde.
”Det føles trygt og helt rigtigt at vende retur til Ribe – en by og et område, jeg kender rigtig godt. Men også et sted, hvor der er tid til nærvær og gode relationer med både kolleger og kunder,” slutter Sandra af.
Privat bor Sandra med sin kæreste, og de har netop købt hus i Vejen. I fritiden er hun ofte sammen med familie og venner, og hun glæder sig derfor til at flytte tættere på dem.
Nøgleord
Kontakter
Maria BuggeKommunikationskonsulentKommunikation og marketing
Tlf:87993074mbm@andelskassen.dkAndelskassen er en bank med hovedsæde i Aarhus og 20 rådgivningscentre rundt i landet. I hele organisationen tager vi afsæt i, at vi tror på, at alle har brug for gode relationer. Det er det, der får os til at sige højt, at vi er mere end bare en bank. Vi er mennesker, der interesserer os for andre mennesker. Det præger vores rådgivning af både privat- og erhvervskunder.
Følg pressemeddelelser fra Danske Andelskassers Bank A/S
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Danske Andelskassers Bank A/S
Rune Kjeldsen skal opbygge privatkundeafdelingen i Andelskassen Risskov5.12.2025 10:59:00 CET | Pressemeddelelse
Med 18 års erfaring i finanssektoren og et stærkt fokus på relationer tiltræder Rune Kjeldsen som privatkundechef i Andelskassen Risskov. Her kommer han sammen med centerdirektør Gorm Schmidt til at stå i spidsen for opbygningen af privatkundeafdelingen i rådgivningscentret, der åbnede i august.
Maria vender hjem til Aarhus som centerdirektør3.12.2025 07:51:00 CET | Pressemeddelelse
Med 26 års erfaring i den finansielle branche og stærke rødder i Aarhus er Maria Sarraf ny centerdirektør i Andelskassen Aarhus C. Her vil hun bidrage til, at Andelskassen bliver aarhusianernes bank og have fokus på at skabe løsninger, der passer til den enkelte kundes livssituation.
Danske Andelskassers Bank fastholder den tilfredsstillende udvikling20.11.2025 08:01:40 CET | Pressemeddelelse
Danske Andelskassers Bank offentliggør i dag et tilfredsstillende regnskab for 1.-3. kvartal af 2025, hvor banken fastholder momentum fra første halvår 2025.
Maria Markvardsen i front for Andelskassens nye rådgivningscenter i Højbjerg17.11.2025 06:57:00 CET | Pressemeddelelse
Andelskassen udvider i Aarhus og åbner nyt rådgivningscenter i Højbjerg i 2026. Maria Markvardsen er ansat som centerdirektør og skal stå i spidsen for den nye afdeling.
Thomas er ny rådgiver i Andelskassen i Skjern, og han ved, at boligkøb handler mere om mennesker end mursten6.11.2025 07:58:00 CET | Pressemeddelelse
Thomas Stenger Føhns er ansat som kunderådgiver i Andelskassen i Skjern. Med erfaring fra ejendomsmægler-branchen og en stærk tro på, at gode relationer skaber værdi, er han klar til at hjælpe kunderne trygt i mål med deres boligdrømme.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum