Salling Group

Kvindernes fodbold-EM: Få en signeret fanplakat, adgang til spillerportrætter og lær at lave Zidane-finten

Del

Har du en fodboldfan i hjemmet? Lige nu kan kunder i Salling Groups tre dagligvarekæder Netto, føtex og Bilka tage EM-fodboldfeberen med hjem i stuerne, når de er ude at handle.

Fra den 28. juni kan børn og unge – eller deres forældre – hente en signeret kvindelandsholdsplakat, når de køber ind i Netto, føtex eller Bilka. Plakaten giver adgang til et online fodboldunivers med bl.a. spillerportrætter, videoer med fodboldtricks og -finter.

Salling Group er stolt partner af det danske kvindelandshold i fodbold, der har kvalificeret sig til EM, som løber af stablen 2. – 27. juli i Schweiz. I de tre indledende kampe skal Danmark spille mod Sverige, Tyskland og Polen, og det online fodboldunivers byder også på quizzer, som familien kan samles om op til og under de enkelte kampe.   

Generelt kommer kunderne i Salling Groups kæder til at mærke EM-stemningen i butikker og varehuse under hele EM.

”Sidste år trådte vi ind i et historisk stort partnerskab med DBU, hvor vi i lige høj grad støtter alle landshold, fodboldskoler og pigeraketten, der skal få flere piger til at spille fodbold. Vi tiltrådte partnerskabet lige op til herrelandsholdets deltagelse i EM, og vi har virkelig glædet os til nu også at kunne vise vores støtte til det danske kvindelandshold,” siger Head of People, Culture and Sustainability i Salling Group, Louise Gade.

Signeret EM-plakat og lydunivers
Den signerede landsholdsplakat er i A3-format og sender via en QR-kode hver fan ind i et lyd- og videounivers målrettet fodboldfans og familier. Fodbolduniverset er udviklet i samarbejde med DBU og GoLittle og alle portrætter er speaket af GoLittles stifter og tidligere radio- og tv-vært Morten Resen.

Udover 22 spiller-portrætter af kvindelandsholdets profiler kan fans i alle aldre også se flere af landsholdets spillere vise, hvordan man laver Zidane-finten, ’rundt om jorden’, balancerer bolden på hovedet og jonglerer med en fodbold - selvfølgelig med en opfordring til selv at prøve sit talent af hjemme i stuen, haven eller skolegården.

Universet rummer også en printbart quiz, man som familie kan hygge sig med sammen op til kvindernes tre indledende kampe, der spilles:

4. juli – modstander: Sverige

8. juli – modstander: Tyskland

12. juli – modstander: Polen

EM afvikles i Schweiz og kampene vises på Viaplay Sport

Se hele fanuniverset på sallinggroup.com

  • Fra 28. juni kan store og små fans hente en signeret fanplakat i deres lokale Netto, føtex eller Bilka.
  • Sallinggroup.dk finder fans et helt fodboldlandsholdsunivers, hvor nogle af landsholdets profiler viser fodboldfinter, man kan øve sig på derhjemme, samt et helt lydunivers med 22 spillerportrætter, indtalt af Morten Resen.
  • Fanplakaterne er tilgængelige i alle tre formater og deles gratis ud, så længe lager haves.

Kontakter

Om Salling Group

Med kæder som føtex, Bilka, Netto, Rimi og Salling stormagasiner og BR arbejder vi i Salling Group for at gøre hverdagen bedre gennem gode indkøbsoplevelser, muligheder for job i hele landet og lettere vej til en ansvarlig livsstil. Knap 70.000 dedikerede kolleger i Danmark, Tyskland, Polen, Letland, Estland og Litauen servicerer hver uge millioner af kunder. 

Fordi vi er 100% ejet af Salling Fondene, går en del af vores overskud tilbage til samfundet. Siden 2012 har Salling Fondene doneret mere end 2,3 mia. kroner til uddannelse, kultur, sport, socialt arbejde og andre gode formål.

Følg pressemeddelelser fra Salling Group

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Salling Group

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye