Heartbeats overtager Allers native-afdeling
Tidligere har produktionen af native-indhold været udliciteret, men nu har Aller taget det hjem til deres eget selskab Heartbeats.

Heartbeats har i mange år været kendt for at være nogle af de førende herhjemme, når det gælder native-produktion i podcasts, men nu udvider de produktionen. Det sker ved, at Aller nu lægger al sin produktion af native-indhold hos Heartbeats. Tidligere har man udliciteret det, men efter at Heartbeats nu også har hjemme i Allers bygning på Havneholmen, har det givet mening at flytte det hjem.
”Vi traf beslutningen om at tage native-produktionen hjem for et års tid siden og har brugt tiden på at finde ud af, hvad det rigtige setup skulle være. Valget af vores prisvindende datterselskab Heartbeats var helt oplagt,” fortæller Kim Sørensen Head of Sales & Partnerships i Aller Media.
Med sig i den nye satsning har Heartbeats hentet Cecilie Rubini, der allerede har været en del af native-arbejdet i huset siden årsskiftet, og som nu fortsætter i rollen som kommerciel redaktør i Heartbeats Studio.
”Jeg ser frem til at udvikle fortællinger og formater, der skaber reel værdi for vores partnere i tæt samarbejde med redaktioner, det kreative team og salgsafdelingen. Og jeg sætter stor pris på den tillid, der ligger i at få lov til at samle trådene og løfte opgaven på tværs af huset," siger kommerciel redaktør i Heartbeats, Cecilie Rubini.
Håbet er, at man kan bruge Heartbeats’ kreativitet til at styrke native-indhold, der er en hel essentiel del af Allers forretning. På den måde kan man tilbyde et endnu mere attraktivt produkt til annoncørerne.
”Det har længe været en drøm for Heartbeats at tage det ind, for der er virkelig mange muligheder i Aller. Porteføljen af medier spænder jo meget bredt fra Se & Hør over Familie Journal til femina. Det giver jo en masse spændende muligheder og kreative udfordringer, som vi glæder os til at gå i gang med,” siger Head of Heartbeats Studio og adm. direktør i Heartbeats, Christoffer Høg.
Heartbeats har de seneste år været i en rivende udvikling – både på medie- og bureaufronten. Det har fra dets spæde begyndelse været en del af forretningsmodellen, at man lavede native eller sponsoreret indhold med en så høj relevans, at det havde samme værdi som det rene journalistiske.
”Hvis native-indhold skal fungere, skal det give læseren eller lytteren værdi. Det har vi i mange år fortalt til vores annoncører på Heartbeats, og det virker, som om der er et voksende marked og forståelse for det. Det håber vi også meget at kunne tilbyde alle Allers kunder nu,” fortæller mediechef for Aller Livsstil, Emil Norsker.
Kontakter
Emil Norsker, mediechef, Aller Livsstil
Tlf.: 31 32 04 21
emil.norsker@aller.com
Jennie KnutssonKommunikationschef Aller Media Nordic
Tlf:+46708352888jennie.knutsson@aller.comPresse Aller Media DenmarkKommunikation
Tlf:+46708352888kommunikation-dk@aller.comOm Aller Media
Vi er den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Norden. I Danmark har vi en markedsandel på 70% på ugeblade og 43% på magasiner. I alt læser hele 1,8 mio. danskere med hver måned i mindst en af vores titler – og vores stærke digitale universer har mere end 2,1 mio. brugere og over 50 mio. sidevisninger hver eneste måned.
Følg pressemeddelelser fra Aller Media
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Aller Media
Her er prismodtagerne ved Det Vi Elsker Prisen 20254.6.2025 22:04:27 CEST | Pressemeddelelse
Onsdag den 4. juni var en bred vifte af morgendagens stjerner og garvede kræfter samlet i Store VEGA for at hylde fortællingerne, der samler os ved Det Vi Elsker Prisen 2025. Med 11 kategorier fordelt på tværs af film, serier, tv, bøger og teater afspejlede aftenens nominerede og prismodtagere ligeledes den alsidige kultur, der har inspireret og underholdt os det forgangne år. Holdene på og bag Pigen med nålen og Fuld af kærlighed kunne skåle en ekstra gang, da de hver modtog to priser ved Det Vi Elsker Prisen 2025.
femina bliver revet væk: Nu kommer magasinet i nyt oplag22.5.2025 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Tidligere på måneden kom femina tilbage som trykt magasin efter at have været væk i et år. Og det er blevet taget rigtig godt imod. I sådan en grad, at Aller nu trykker et nyt oplag for at imødekomme efterspørgslen.
Aller Media Nordic investerer i Aniara for at hjælpe forfattere ud over sprogbarrierer21.5.2025 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Aller Media Nordic har købt en minoritetsandel i Aniara, det svenske forlagsselskab, der hjælper forfattere med at nå nye læsere på tværs af sprogbarrierer. Investeringen på over 500.000 euro markerer begyndelsen på et partnerskab med potentiale for strategisk samarbejde, hvor forlagsarv møder innovation – med det fælles mål at gøre internationale bogmarkeder mere tilgængelige for forfattere.
HULiGENNEM hitter med lydunivers for børn: Nyt public service-medie er tæt på eget mål20.5.2025 08:35:05 CEST | Pressemeddelelse
På under et halvt år har Danmarks nye lydunivers til børn nået 73 procent af det mål, de selv havde sat sig for 18 måneder. Det viser, at der er et behov for podcasts og lyd til børn – ikke mindst når det er skabt på børnenes præmisser, siger chefredaktør.
Her er de nominerede til Det Vi Elsker Prisen i 20251.5.2025 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse
I dag kan Vi Elsker Serier offentliggøre, hvem der er nomineret til Danmarks nye kulturpris, hvor 11 priser på tværs af film, serier, tv, bøger og teater bliver uddelt for første gang. De nominerede spænder bredt fra toneangivende dokumentarer og rørende film til humoristiske serier, neglebidende krimier og store klassikere på de skrå brædder. Det Vi Elsker Prisen finder sted 4. juni 2025 i Store VEGA med vært Afshin Firouzi ved roret.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum