Heartbeats overtager Allers native-afdeling
Tidligere har produktionen af native-indhold været udliciteret, men nu har Aller taget det hjem til deres eget selskab Heartbeats.

Heartbeats har i mange år været kendt for at være nogle af de førende herhjemme, når det gælder native-produktion i podcasts, men nu udvider de produktionen. Det sker ved, at Aller nu lægger al sin produktion af native-indhold hos Heartbeats. Tidligere har man udliciteret det, men efter at Heartbeats nu også har hjemme i Allers bygning på Havneholmen, har det givet mening at flytte det hjem.
”Vi traf beslutningen om at tage native-produktionen hjem for et års tid siden og har brugt tiden på at finde ud af, hvad det rigtige setup skulle være. Valget af vores prisvindende datterselskab Heartbeats var helt oplagt,” fortæller Kim Sørensen Head of Sales & Partnerships i Aller Media.
Med sig i den nye satsning har Heartbeats hentet Cecilie Rubini, der allerede har været en del af native-arbejdet i huset siden årsskiftet, og som nu fortsætter i rollen som kommerciel redaktør i Heartbeats Studio.
”Jeg ser frem til at udvikle fortællinger og formater, der skaber reel værdi for vores partnere i tæt samarbejde med redaktioner, det kreative team og salgsafdelingen. Og jeg sætter stor pris på den tillid, der ligger i at få lov til at samle trådene og løfte opgaven på tværs af huset," siger kommerciel redaktør i Heartbeats, Cecilie Rubini.
Håbet er, at man kan bruge Heartbeats’ kreativitet til at styrke native-indhold, der er en hel essentiel del af Allers forretning. På den måde kan man tilbyde et endnu mere attraktivt produkt til annoncørerne.
”Det har længe været en drøm for Heartbeats at tage det ind, for der er virkelig mange muligheder i Aller. Porteføljen af medier spænder jo meget bredt fra Se & Hør over Familie Journal til femina. Det giver jo en masse spændende muligheder og kreative udfordringer, som vi glæder os til at gå i gang med,” siger Head of Heartbeats Studio og adm. direktør i Heartbeats, Christoffer Høg.
Heartbeats har de seneste år været i en rivende udvikling – både på medie- og bureaufronten. Det har fra dets spæde begyndelse været en del af forretningsmodellen, at man lavede native eller sponsoreret indhold med en så høj relevans, at det havde samme værdi som det rene journalistiske.
”Hvis native-indhold skal fungere, skal det give læseren eller lytteren værdi. Det har vi i mange år fortalt til vores annoncører på Heartbeats, og det virker, som om der er et voksende marked og forståelse for det. Det håber vi også meget at kunne tilbyde alle Allers kunder nu,” fortæller mediechef for Aller Livsstil, Emil Norsker.
Kontakter
Emil Norsker, mediechef, Aller Livsstil
Tlf.: 31 32 04 21
emil.norsker@aller.com
Jennie KnutssonKommunikationschef Aller Media Nordic
Tlf:+46708352888jennie.knutsson@aller.comPresse Aller Media DenmarkKommunikation
Tlf:+46708352888kommunikation-dk@aller.comOm Aller Media
Vi er den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Norden. I Danmark har vi en markedsandel på 70% på ugeblade og 43% på magasiner. I alt læser hele 1,8 mio. danskere med hver måned i mindst en af vores titler – og vores stærke digitale universer har mere end 2,1 mio. brugere og over 50 mio. sidevisninger hver eneste måned.
Følg pressemeddelelser fra Aller Media
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Aller Media
HULiGENNEM fejrer 1 års-fødselsdag: Fra idé til anerkendt børnemedie på rekordtid25.11.2025 09:00:00 CET | Pressemeddelelse
HULiGENNEM har fødselsdag og fejrer sit første år som det nyskabende danske lydunivers for børn i alderen 3-13 år. Redaktionen ser tilbage på et år, hvor HULiGENNEM er vokset i både ambition, publikum og kritisk anerkendelse.
Ny kampagne laver opråb til Techgiganterne12.11.2025 09:00:00 CET | Pressemeddelelse
For første gang nogensinde er femina i Danmark, femina i Sverige og Kvinner og Klær i Norge gået sammen om en ny kampagne under navnet ’Smalgoritmen’. Kampagnen er et opråb til Techgiganterne og deres ansvar i forhold til at udsætte helt unge piger for uholdbare kropsidealer.
Ny undersøgelse: Hver fjerde danske, unge kvinde vil forsørges af deres partner11.11.2025 09:00:17 CET | Pressemeddelelse
Når man spørger, hvilke sociale forhold, der bekymrer de danske kvinder mest, ligger priser og leveomkostninger helt øverst, kun overhalet af frygten for krig og konflikt. Måske er det også derfor, at der hos kvinderne hersker et stort behov for både økonomisk kontrol og uafhængighed, og samtidigt et ønske om at have nogen at dele den økonomiske byrde med og blive forsørget. Det viser Aller Media Nordics nye kvindelivs-undersøgelse ”The Nordic Women Report”, hvor hver fjerde danske, unge kvinde (18-29 år) hemmeligt ønsker at blive forsøget af deres partner.
Aller Media Denmark og Ekstra Bladet indgår nyt samarbejde29.9.2025 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Aller Media Denmark og Ekstra Bladet slår sig sammen om nyt digitalt samarbejde. Fremover kan alle Aller Media Denmarks Pling-abonnenter med fuld digital adgang også få adgang til Ekstra Bladets daglige e-avis sammen med alle Allers kendte titler samt tusinde andre magasiner og ugeblade fra ind- og udland.
Aller Media styrker sit nordiske samarbejde – etablerer fælles kommerciel organisation og tilføjer nyt forretningsområde15.9.2025 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Efter halvandet år med en nordisk organisationsstruktur tager Aller Media nu næste skridt i sin udvikling. Fra den 1. oktober samles den kommercielle forretning i en fælles nordisk organisation med tre forretningsområder og flere støttefunktioner, der skal drive vækst, innovation og effektivt samarbejde på tværs af landegrænser. Der tilføjes desuden et helt nyt forretningsområde, Retail Media Business, der skal hjælpe virksomheder med at øge mulighederne inden for annoncesalg.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum