OK

Telenor og OK indgår strategisk partnerskab

Del
Christian Ruhe (tv), OKs markedsdirektør, og Martin Ravn (th), Telenors Head of Channels, er begge glade for at igangsætte første fælles initiativ ude i Telenors butikker. Foto: OK/Frederik Sindberg
Christian Ruhe (tv), OKs markedsdirektør, og Martin Ravn (th), Telenors Head of Channels, er begge glade for at igangsætte første fælles initiativ ude i Telenors butikker. Foto: OK/Frederik Sindberg

To stærke danske virksomheder med en ambition om at tage ansvar og skabe værdi for både kunder og samfund går nu sammen i et nyt strategisk partnerskab. Fremover vil man kunne møde energiselskabet OK i Telenorbutikkerne* landet over – og der er fordele i vente for kunderne.

Partnerskabet betyder i første omgang, at kunder, der tegner en OK-elaftale, kan få rabat på køb i Telenors butikker. Det er et samarbejde, hvor begge parter spiller hinanden stærke og holder fokus på det, de hver især er bedst til, fortæller Christian Hoffmann, der er privatkundedirektør i Telenor.

“OK er en samarbejdspartner, der deler vores værdier og samfundssyn, hvor OK tager stort ansvar gennem støtte til lokalmiljøerne, og vi investerer i at skabe en tryggere digital hverdag for danskerne. På den måde synes jeg, vi supplerer hinanden virkelig godt, og vi tror på, vi kan skabe værdi – både for kunderne og for fællesskabet,” siger Christian Hoffmann.

Hos OK ser man også et stort potentiale i partnerskabet, der giver mulighed for at nå nye målgrupper og gøre det endnu nemmere for danskerne både at vælge et pålideligt elprodukt og samtidig få mere ud af mobil- og internetforbindelserne.

”Det er et attraktivt samarbejde med Telenor, fordi vi matcher hinanden rigtig godt – både i værdier og i måden, vi møder kunderne på. Med dette første initiativ får vi mulighed for at præsentere vores elprodukter i et nyt og relevant kundemiljø, hvor den personlige rådgivning fortsat er i centrum,” siger Christian Ruhe, OK’s markedsdirektør for energiforretningen.

Telenor investerer blandt andet i et tryggere digitalt liv til danskerne gennem sikkerhedsløsninger i netværket, undervisningsmateriale om digital dannelse til skoleelever, og gennem de landsdækkende kampagner Spurgt? og Skeptisk, der sætter fokus på et tryggere digitalt liv.

OK giver gennem sin foreningsstøtte og sit lokale engagement tilbage til de lokalmiljøer, hvor kunderne bor. Det sker via sponsorkonceptet Støt Lokalt, hvor du som elkunde hos OK blandt andet kan støtte din lokale forening eller klub – helt gratis - hver gang du bruger 1 kWh.

Det nye samarbejde kan ses i butikkerne fra 25. juni 2025.

*Tilbydes dog ikke i Telenors shop-in-shop butikker hos Bilka og Salling

Nøgleord

Kontakter

Rikke Bue LaumarkKommunikationskonsulent

ribl@ok.dk

Billeder

Foto: OK/Frederik Sindberg
Foto: OK/Frederik Sindberg
Download
Foto: OK/Frederik Sindberg
Foto: OK/Frederik Sindberg
Download
  • OK er et bredt funderet energiselskab for private og erhverv. På hylderne er alt fra brændstof og ladestandere til grøn el og varmepumper.
  • OK er desuden en af de største elleverandører i Danmark
  • OK a.m.b.a. er et dansk andelsselskab og tæller udover moderselskabet OK datterselskaber som Coop, Kamstrup, EnergiData og GodEnergi.
  • OK omfatter mere end 690 tankstationer, mere end 270 vaskehaller samt mere end 85 truckstationer, og OK er således Danmarks største tankstationskæde.
  • OK har mere end 4.000 offentligt tilgængelige ladepunkter til elbiler fordelt over hele landet.

Følg pressemeddelelser fra OK

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra OK

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye