Grønbech PR

Aktiv på sociale medier med minimalt tidsforbrug

Del

Mette Tronborg Petersen ejer og driver Restaurant Bryggergården i Roskilde og har fået hjælp fra Grønbech PR og HR til storytelling og administration af restaurantens profiler på sociale medier. Det har ifølge Mette Tronborg Petersen givet hende mere tid til at fokusere på den daglige drift og samtidig sikret løbende aktivitet på sociale medier.

”Grønbech har været rigtig gode til at lytte til, hvad jeg gerne vil opnå, og få udmøntet det i en plan. Planen har de tilpasset måned for måned, alt efter de input, jeg kommer med, og deres egne forslag og idéer,” siger Mette Tronborg Petersen.
”Grønbech har været rigtig gode til at lytte til, hvad jeg gerne vil opnå, og få udmøntet det i en plan. Planen har de tilpasset måned for måned, alt efter de input, jeg kommer med, og deres egne forslag og idéer,” siger Mette Tronborg Petersen. Foto må bruges ved omtale af nyheden.

Restaurant Bryggergården ligger i centrum af Roskilde i en af byens historiske bygninger. I restaurantens hyggelige atmosfære serverer personalet dansk mad lavet fra bunden på friske råvarer til deres gæster. 

For lidt tid til sociale medier 

For Mette Tronborg Petersen er de sociale medier det oplagte valg til markedsføring af restauranten, men hun har også måttet indse, at det kræver tid og en vedvarende indsats at få succes på sociale medier. 

”Jeg tror ikke, det ville give mening for vores restaurant at købe annoncer i avisen, for det er ikke der, folk finder spisesteder i dag. Vores kunder befinder sig i større udstrækning på sociale medier, så det er der, vi skal fange deres opmærksomhed. Men det kræver løbende nyt indhold at bygge et varemærke op her,” siger Mette Tronborg Petersen og uddyber:

”Jeg styrer både den daglige drift af restauranten og tager vagter som tjener, når der er behov for det. Så der er altid noget at lave i restauranten. Derfor har jeg alt for sjældent tid til at lave opslag til sociale medier. Det var derfor, jeg søgte hjælp til at varetage denne del af forretningen.” 

Løbende aktivitet på sociale medier

Grønbech har stået for at lave ugentlige opslag til sociale medier, udarbejde annoncer og håndtere aktiviteten på restaurantens Facebook, Instagram og LinkedIn profiler. 

”Grønbech har været rigtig gode til at lytte til, hvad jeg gerne vil opnå, og få udmøntet det i en plan. Planen har de tilpasset måned for måned, alt efter de input, jeg kommer med, og deres egne forslag og idéer,” siger Mette Tronborg Petersen og fortsætter:    

”Det har givet ro og frigjort tid, at Grønbech stod for indhold på vores sociale medier. Den aftalte plan bliver fulgt til punkt og prikke. Hvis jeg så pludselig havde brug for noget andet, fx at få lagt et jobopslag på vores profiler, så var det bare at give besked, og så tog de sig af det.” 

Synlighed online

På eventsiderne Kultunaut og Visit Fjordlandet) kan lokale virksomheder, organisationer m.m. have en profilside og opslå events. Mette Tronborg Petersen ønskede at styrke Restaurant Bryggergårdens tilstedeværelse på disse sider.   

”Jeg fik aldrig selv tid til at lave tekster og lægge events på Kultunaut og Visit Fjordlandet, så jeg var glad for, at Grønbech tog initiativ og klarede opgaven,” siger Mette Tronborg Petersen og tilføjer: 

”Vi havde også nogle tekniske problemer med de to sider, og der var Grønbech gode til at tage teten og få fixet tingene, så jeg ikke skulle slås med det.”

Nøgleord

Kontakter

Direktør og kommunikationsrådgiver Susanne Lindø Grønbech, 40330555 eller sl@groenbech.com

Billeder

”Grønbech har været rigtig gode til at lytte til, hvad jeg gerne vil opnå, og få udmøntet det i en plan. Planen har de tilpasset måned for måned, alt efter de input, jeg kommer med, og deres egne forslag og idéer,” siger Mette Tronborg Petersen.
”Grønbech har været rigtig gode til at lytte til, hvad jeg gerne vil opnå, og få udmøntet det i en plan. Planen har de tilpasset måned for måned, alt efter de input, jeg kommer med, og deres egne forslag og idéer,” siger Mette Tronborg Petersen.
Foto må bruges ved omtale af nyheden.
Download

Om Grønbech PR og kommunikation

Grønbech gør specialistvirksomheder mere synlige og succesfulde ved at fortælle gode historier om deres produkter, services, resultater, mennesker og mærkesager.

Siden 2007 har Grønbech serviceret danske og internationale virksomheder med træfsikker PR, storytelling og markedsføring på tværs af alle relevante kanaler. Det er vores mission at være specialistvirksomhedernes uundværlige og betroede sparringspartner inden for markedsføring med fokus på PR og storytelling online og på sociale medier.

Grønbech har altid beskæftiget sig med PR og kommunikation for virksomheder i bygge- og ejendomsbranchen. Siden begyndelsen af 2021 er Byggeriets Pressebureau blevet en del af Grønbech.

Grønbech lægger vægt på at:

- gøre en forskel for specialistvirksomheder

- fokumentere vores resultater for kunderne

- pleje og udvikle vores relationer til kunderne

- udvikle os og lære noget nyt

- hver dag skal være en god dag i Grønbech og for kunderne.

Følg pressemeddelelser fra Grønbech PR

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Grønbech PR

Specialisternes kommunikationsbureau fylder 15 år10.10.2022 12:02:32 CEST | Pressemeddelelse

Bedre frem for større er mottoet for Grønbech PR og kommunikation, der har udviklet sig fra en mand- og konevirksomhed i den private villas børneværelse til specialistvirksomhedernes og ejerlederes betroede PR-partner. Grønbech PR og Kommunikation med base i Dragør har fundet sin niche i branchen ved at hjælpe små og mellemstore specialistvirksomheder med at fortælle gode historier. Nu fejrer bureauet 15-års jubilæum.

PR-bureau for specialistvirksomheder åbner kontor i Horsens19.5.2022 08:42:45 CEST | Pressemeddelelse

Grønbech PR og kommunikation har gennem de seneste 15 år hjulpet dygtige specialistvirksomheder i hele landet med at blive mere synlige og succesfulde. Bureauet har de senere år oplevet, at endnu flere virksomheder har fået øjnene op for betydningen af professionel online storytelling og PR. Det gælder også virksomheder vest for Storebælt. Derfor udvider bureauet nu og åbner kontor i Horsens, så man fremover kan være tæt på sine gode kunder i Jylland og på Fyn.

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye