Bestseller A/S

BESTSELLER fortsætter støtten til lokale projekter i Brande

Del

For syvende år i træk uddeler BESTSELLER midler til lokale projekter, der bidrager positivt til udviklingen i Brande, hvor modevirksomheden har sit hovedsæde. Ansøgningsvinduet er nu åbent.

PR-foto

Foreninger i Brande og omegn kan i perioden 1. maj til 1. juni 2025 søge om økonomisk støtte fra BESTSELLERs lokale Brande-pulje. Puljen er åben for både store og små projekter, der har til formål at styrke lokale initiativer skabt og drevet af lokale kræfter.

–  Vi er utroligt stolte af vores tilhørsforhold til Brande. Nærheden til byen og hele lokalområdet betyder meget for os i BESTSELLER, og vi vil gerne gøre vores for at bidrage til, at lokale initiativer, projekter og ildsjæle har de bedste forudsætninger for at kunne skabe og gøre en lokal forskel. Med Brande-puljen støtter vi hvert år en række projekter i området, og den tradition er vi ekstra glade for at kunne fortsætte i år, hvor vi markerer vores 50 år som virksomhed, fortæller Kasper Reggelsen, kommunikationschef i BESTSELLER.  

Et fælles samlingspunkt

Brande-puljen har siden 2019 givet støtte til en række lokale projekter. En af de foreninger, som puljen blandt andet har støttet, er Børnehuset Tusindfryd, som modtog støtte sidste år. Med støtte fra Brande-puljen vil Børnehuset Tusindfryd have mulighed for at realisere projektet ”Legeuniverset Fasterholt”.

–  Støtten har haft stor betydning – ikke kun økonomisk, men også som en anerkendelse af det lokale initiativ og frivillige engagement. Det giver motivation og tro på, at vi sammen kan gøre en forskel for børn og familier i området, fortæller Mona Sahlholdt Hansen på vegne af projektet og fortsætter:

–  Projektet har skabt stor begejstring i lokalområdet og fået opbakning fra familier og foreninger. Støtten har gjort det muligt at skabe et fælles samlingspunkt i Fasterholt med fokus på leg, læring og trivsel.

Ansøg nu 

Ansøgningsvinduet til Brande-puljen åbent, og der kan søges frem til den 1. juni 2025. Ansøgninger skal indsendes gennem BESTSELLERs hjemmeside: https://bestseller.com/our-company/sponsorships/brandepuljen

Nøgleord

Kontakter

Billeder

Links

OM BESTSELLER

  • BESTSELLER er en familieejet, dansk modevirksomhed, som blev grundlagt af Holch Povlsen-familien i 1975.
  • Igennem 2025 fejrer BESTSELLER sit 50-års jubilæum sammen med medarbejdere, kunder og partnere.
  • Modevirksomhedens portefølje tæller mere end 20 mærker, herunder JACK & JONES, ONLY, VERO MODA, SELECTED og NAME IT.
  • Produkterne sælges i cirka 75 lande i Europa, Asien, Nordamerika, Sydamerika, Oceanien og Mellemøsten, samt globalt gennem online platforme.

Følg pressemeddelelser fra Bestseller A/S

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Bestseller A/S

BESTSELLERs svar på anklager om børnearbejde24.9.2025 07:50:00 CEST | Pressemeddelelse

I TV 2-programmet ’Bestseller på vrangen’ udgivet den 24. september 2025 fremgår det, at der skulle være mindreårige, som arbejder i BESTSELLERs forsyningskæde – og at børnearbejde er et forhold, som vi ser igennem fingre med. Vi tager skarpt afstand fra disse påstande, og vi mener, at det er kritisabelt, at TV 2 tillader så grove anklager på sendefladen, uden at disse er dokumenteret. TV 2 har modtaget flere beviser for, at de pågældende beskrivelser i udsendelsen ikke kan være korrekte. Alligevel har TV 2 ikke ønsket at ændre udsendelsens indhold. Det mener vi er uacceptabelt både over for seerne, for de berørte virksomheder i Bangladesh og for BESTSELLER. Det er vores oplevelse, at udsendelsen er skabt med en ensidig intention, og derfor er beskrivelser, som præsenteres for seerne, tilsvarende unuancerede og mangelfulde. Vi har løbende og fyldestgørende orienteret TV 2’s redaktionelle ledelse om vores bekymring for udsendelsens indhold samt overtrædelser af ’TV 2’s etiske retningsli

BESTSELLERs svar på tv-udsendelsen ’Bestseller på vrangen’17.9.2025 07:30:00 CEST | Pressemeddelelse

I BESTSELLER er vi uenige i påstande, der hen over to episoder på TV 2 og TV 2 Play bliver fremsat om vores virksomhed, vores arbejdsmetoder og vores ambitioner. Vi tager skarpt afstand fra det billede, som udsendelsen på et delvist udokumenteret grundlag forsøger at tegne – og fra de journalistiske metoder, som er anvendt i programmets tilblivelse. Det er vores oplevelse, at udsendelsen er skabt med en ensidig intention, og derfor er beskrivelser, som præsenteres for seerne, tilsvarende unuancerede og mangelfulde. Vi har løbende og fyldestgørende orienteret TV 2’s redaktionelle ledelse om vores bekymring for udsendelsens indhold samt overtrædelser af ’TV 2’s etiske retningslinjer’.

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye