Opsigtsvækkende parkering går viralt på sociale medier
Hvad der ligner en alternativ parkering, var et planlagt reklamefremstød fra optikerkæden Louis Nielsen. Billedet er bilen er gået viralt på sociale medier, hvor reklamefremstødet får store roser

En bil, der er parkeret på en trappe helt tæt op ad en lygtepæl. Det ligner en parkering, der er gået galt. Men i virkeligheden var det et planlagt reklamefremstød fra optikerkæden Louis Nielsen med udgangspunkt i deres slogan "sku' ha' gået til Louis Nielsen".
Bilen stod foran MCH Herning Kongresscenter i weekenden den 3. og 4. maj, hvor Louis Nielsen holdt stort seminar og fest for alle medarbejdere. Bilen gav opmærksomhed. Mange stoppede op, grinede og tog billeder.
Efterfølgende er billedet af bilen blev flittigt delt og set af en halv million danskere på sociale medier efter, at Anders Hemmingsen delte en video af parkeringen på sin Instagram-profil, der har 1,4 millioner følgere.
- Vi parkerede bilen for at vække opsigt i bybilledet og give et smil på læben. Det lykkedes til fulde. Vi så mange grin og mange der tog billeder, fortæller Rune Steiness, der er PR-ansvarlig hos Louis Nielsen.
Han delte et billede af bilen på sin LinkedIn-profil, som i skrivende stund er set over 300.000 gange.
- Det er dejligt at kunne give et smil på læben hos folk. Hvem ved? Måske gør vi snart noget lignende igen, fortæller Rune Steiness.
Kontakter
Rune SteinessPR-konsulent
Tlf:30389652rune.steiness@louisnielsen.dkBilleder


Louis Nielsen A/S
Indkildevej 2A
9210 Aalborg SØ
Følg pressemeddelelser fra Louis Nielsen
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Louis Nielsen
Louis Nielsen lukker alle butikker i weekenden: Medarbejderne inviteres til fest for at fejre prisregn30.4.2025 08:52:00 CEST | Pressemeddelelse
Alle medarbejderne fra Louis Nielsens 79 butikker kan holde fri og tage til seminar og fest med flere end 800 kolleger på lørdag. Optikerkæden lukker butikkerne den 3. og 4. maj, så alle kan være med til det årlige seminar og fest, hvor to nye priser skal fejres.
For tredje år i træk er Louis Nielsen Danmarks bedste arbejdsplads: ”Der er ikke noget quickfix”4.4.2025 08:12:00 CEST | Pressemeddelelse
Et langvarigt fokus på trivsel hos både unge og ældre medarbejdere, der oplever fællesskab, anerkendelse og udviklingsmuligheder har sikret Louis Nielsen titlen som Danmarks bedste arbejdsplads for tredje år i træk og Danmarks bedste arbejdsplads for unge under 25 år
Louis Nielsen og Øjenforeningen: Hver tredje dansker får synet undersøgt for sjældent20.1.2025 06:15:00 CET | Pressemeddelelse
Louis Nielsen er en del af Øjenforeningens kampagne i uge 4 ”Danmark tester synet”, som markeres landet over. Formålet er, at få danskerne til at teste synet. Alle Louis Nielsens butikker støtter op om kampagnen ved at tilbyde gratis synstest med sundhedstjek
Deler dem gratis ud fra i dag: ”Beskyttelsesbriller er afgørende”11.12.2024 08:30:00 CET | Pressemeddelelse
I samarbejde med Dansk Blindesamfund deler Louis Nielsens butikker i hele landet gratis beskyttelsesbriller ud til børn og voksne. Uddelingen starter den 11. december og varer så længe lager haves.
Blå Kors og Louis Nielsen sammen om ny julekalender: Hent den gratis i Louis Nielsens butikker14.11.2024 14:52:08 CET | Pressemeddelelse
Louis Nielsen og Blå Kors fejrer julen sammen med gratis julekalender, der støtter udsatte danskere
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum