Flest anbefalinger i branchen – kunderne peger på OiSTER
I en ny, stor brancheundersøgelse foretaget af analysehuset Loyalty Group kåres OiSTER til dét teleselskab i Danmark, som har den højeste NPS-score og dermed de kunder, der er mest tilbøjelige til at anbefale OiSTER til andre. Derudover viser undersøgelsen også, at OiSTERs kunder mener, de får mest for pengene.

I analysen ‘Loyalty Groups BrancheIndex Mobil 2025’ tages temperaturen på kundernes oplevelse af det danske telemarked. Her udmærker OiSTER sig både ved at have de kunder, der er mest tilbøjelige til at anbefale OiSTER til andre og de kunder, som mener, de får mest værdi for pengene.
Den høje kundetilfredshed kommer til udtryk ved, at OiSTER blandt teleselskaberne i undersøgelsen har den højeste Net Promoter Score (NPS), som indikerer, i hvor høj grad kunderne vil anbefale OiSTER.
I kategorien ‘Værdi for Pengene’ er OiSTER også topscorer blandt telekunderne i undersøgelsen.
Direktør i OiSTER, Anthony Lim glæder sig over resultaterne:
“I OiSTER går vi hver dag på arbejde for at gøre kundeoplevelsen lidt bedre i dag end i går. Derfor er vi konstant på udkig efter måder, hvor vi kan øge kundetilfredsheden og skabe værdi for pengene. Vi glæder os derfor meget over kundernes anerkendelse af os og fortsætter arbejdet med at forbedre kundeoplevelsen hos OiSTER.”
“Resultatet af undersøgelsen er beviset på den store indsats OiSTERs medarbejdere yder hver dag så til dem, skal der lyde en stor tak for indsatsen. Ambitionen er dog at holde skruen i vandet, for vi vil naturligvis gerne blive endnu bedre, end vi er, så vi får endnu gladere kunder.”
Nøgleord
Kontakter
OiSTER Presse
presse@oister.dkOm OiSTER
OiSTER er en del af 3, der tilbyder mobiltelefoni og dataforbindelser via 4G og 5G mobilnetværk. 3’s mere end 1,6 mio. kunder er flittige brugere af data på mobilen og har i en årrække haft det største dataforbrug i Danmark. 3 Danmark har kontor i Københavns nye bydel, Carlsberg Byen, hvor vi beskæftiger ca. 650 medarbejdere.
Følg pressemeddelelser fra 3 Danmark
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra 3 Danmark
3 indgår partnerskab med Arctic Wolf om digitale sikkerhedsløsninger til erhvervskunder24.4.2025 05:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Cybersikkerhedstruslen mod danske virksomheder stiger. Derfor annoncerer 3 og Arctic Wolf, en global leder indenfor digitale sikkerhedsløsninger, i dag et nyt partnerskab, som tilbyder 3’s erhvervskunder en lang række skræddersyede sikkerhedsprodukter.
3 runder ti år med uafbrudt kundevækst i første kvartal23.4.2025 08:23:21 CEST | Pressemeddelelse
I første kvartal af 2025 runder 3 et skarpt hjørne. For med en kundevækst på ca. 30.000 nye kunder i første fjerdedel af året, afrunder 3 nemlig hele 40 kvartaler og derved ti år med konstant fremgang i kundebasen.
3 indgår samarbejde med Sol og Strand10.4.2025 05:30:00 CEST | Pressemeddelelse
I dag kan 3 og Sol og Stand offentliggøre, at de indgår et nyt samarbejde. Det består i, at sommmerhusejere, der udlejer deres sommerbolig til feriegæster via Sol og Strand, nu får mulighed for at købe 5G-internet fra 3 til deres sommerhus til en særlig udlejerpris.
Malou Back bliver Chief Operating Officer hos 33.3.2025 05:31:00 CET | Pressemeddelelse
Pr. 1. marts 2025 udnævnes Chief Commercial Officer i 3, Malou Back, til Chief Operating Officer, COO. I samme ombæring får hun også ansvaret for 3’s Kundeservice samt OiSTER og Flexii, hvor Anthony Lim fortsat vil stå for den daglige drift.
Her tog danskerne hen i vinterferien27.2.2025 05:32:00 CET | Pressemeddelelse
Skolernes vinterferie i uge syv og otte er netop overstået. En intern opgørelse fra 3 viser, at 3’s kunder i al fald har udnyttet ferien til både at sætte kursen mod Europas skiløjper men også længere væk mod varmere himmelstrøg.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum