Coop Danmark A/S

Kvickly Ry lancerer TRYG kassen

Del

Måske den første af sin slags i Danmark: En kasse med ro og tid til snak åbner i Kvickly Ry

Brugsforeningen TRYG introducerer i Kvickly Ry et nyt og anderledes kassekoncept, der skal gøre indkøbsoplevelsen (endnu) mere rolig og tryg for kunderne. Kasse 3 er permanent omdøbt til TRYG kassen, som vil være åben mandag til fredag kl. 10.00-15.00.

TRYG-kassen betjenes primært af TRYGs Venner og henvender sig til kunder, der ønsker en mere afslappet og personlig betjening – og måske også en lille snak undervejs. Det handler ikke om tempo, men om tryghed og tilstedeværelse.

“Med TRYG kassen ønsker vi at understrege, at indkøb ikke bare skal være effektivt – det må også gerne være rart. Nogle har brug for at handle hurtigt, andre ønsker en mere rolig rytme. Her skaber vi et valg,” siger formand Carsten Bank-Mikkelsen.

Navnet TRYG kassen signalerer præcis det, butikken ønsker at tilbyde: et genkendeligt og trygt rum midt i hverdagen. Konceptet er tænkt som et alternativ til mere digitale løsninger som Scan & Betal – ikke som en erstatning, men som et supplement til den digitale betjening.

Med lanceringen af TRYG kassen bliver Brugsforeningen TRYGs værdier endnu mere synlige i butikken, og Kvickly Ry håber, at initiativet vil blive taget godt imod af kunderne.

I en tid, hvor effektivitet og automatisering fylder mere og mere, er TRYG-kassen et bevidst valg om at prioritere menneskelig kontakt og nærvær.

“Vi tror på, at der stadig er værdi i den personlige samtale – og at en indkøbstur også kan være noget, man glæder sig til,” tilføjer formanden.

Kvickly Ry og Brugsforeningen TRYG håber, at TRYG-kassen vil blive taget godt imod af kunderne – og ser frem til at byde dem velkommen til en ny og rolig form for indkøbsoplevelse.

For yderligere information: Bestyrelsesformand Carsten Bank-Mikkelsen, 40 11 90 00

kontakt@brugsforeningentryg.dk

Følg pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S

Coop Crew 2.0 - Ny aftale sikrer fortsættelsen af landets største fritidsjobindsats29.4.2025 07:30:00 CEST | Pressemeddelelse

Med støtte fra Den A.P. Møllerske Støttefond har Ungdomsskoleforeningen og Coop siden 2019 ledet og drevet landets største fritidsjobindsats, Coop Crew, hvor over 2.000 unge har deltaget, og cirka 55 % af de unge har fået et fritidsjob. Efter planen ophører den økonomiske støtte fra fonden i 2025, men med en ny aftale mellem Ungdomsskoleforeningen og Coop sikrer parterne, med Coop Crew 2.0, fortsættelsen af den landsdækkende fritidsjobindsats.

Coop Tradings direktør fratræder til fordel for international topstilling25.4.2025 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Administrerende Direktør i Coop Trading, Michael la Cour, har valgt at takke ja til en ny international rolle i en topstilling for IKEA i Sydøstasien. Med udgangen af august 2025 forlader han derfor direktørrollen i det nordiske indkøbsselskab – og efterlader sig et stærkt team, en tydelig retning og en masse nordisk momentum til det videre arbejde for en ny direktør. Coop Tradings direktør takker af efter stor indsats, som har skabt fokus på styrken ved det nordiske fællesskab og på, hvordan de nordiske private brands – Coop, Xtra og Änglamark – leverer stor værdi på både pris og kvalitet. Direktørens farvel markerer en ny fase i Coop Tradings rejse mod at levere private brands i verdensklasse til de nordiske hjem. ”Vi vil gerne takke Michael la Cour for hans markante bidrag til Coop Trading gennem de seneste år. Han har været drivende i at tage det nordiske samarbejde ind i en ny æra med endnu stærkere fokus på at skabe forbrugernes foretrukne produkter i Norden. Ud over at kæmpe for

Coop gør klar til at hjælpe kunder i toldkrig3.4.2025 11:36:06 CEST | Pressemeddelelse

Hvis varer produceret i USA bliver belagt med ekstra told, vil Coop indføre en mærkning af disse varer. Men den samlede effekt på dagligvarepriserne i Danmark vil være beskeden. Samtidig går koncernen – der driver 900 butikker i Kvickly, SuperBrugsen, Brugsen og 365discount – i gang med at finde alternativer til de amerikanske varer. Desuden kommer Coops kæder til at reducere markedsføringen af varer produceret i USA og øge markedsføringen af varer produceret i Danmark og Europa. ”Med told på varer produceret i USA kan vi lave en præcis mærkningsordning. Vi kommer til at mærke disse varer for at fortælle vores kunder, hvorfor de pludselig er blevet dyrere,” siger kategoridirektør Jeff Salter, der er den øverst ansvarlige for al indkøb i Coop. ”Som en naturlig konsekvens skruer vi ned for markedsføringen af de varer, der er produceret i USA og op for markedsføringen af danske varer. Vi ved, at varer der bliver dyrere, bliver mindre attraktive for kunderne, og derfor er det logisk for os

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye