Toneangivende brancheindex slår fast: Hiper er den internetudbyder som flest vil anbefale og giver mest værdi for pengene
For 6. år i træk vinder Hiper Loyalty Group prisen, som den internetudbyder, der leverer mest værdi for pengene. Samtidig er den førende fiberleverandør i år det selskab, flest vil anbefale. Direktør Lars Blach er på vegne af Hiper-teamet stolt af anerkendelsen, og vil med ambitionen om at genvinde priser mange år endnu, gøre det endnu nemmere at blive fiberkunde.

Hipers ambition er klar: At være den førende leverandør af lynhurtigt og stabilt internet. Den ambition kvitterer forbrugerne for i Loyalty Groups toneangivende årlige forbrugerundersøgelse, hvor danske internetkunder er blevet hørt om forholdet til og oplevelsen af otte forskellige internetudbydere.
”Hiper er nu for 6. år i træk den internetudbyder, der vurderes til at give ”mest værdi for pengene”. Samtidig vil rigtig mange stille sig op bag kabeltromlen og anbefale Hiper til venner og bekendte, da Hiper leverer den højeste score på ”flest vil anbefale”, siger Lars Jepsen, researchchef og senior partner hos Loyalty Group, der står bag det årlige brancheindex for internet.
Det skal være endnu nemmere at være fiberkunde hos Hiper
Hiper er lykkedes med at øge den årlige omsætning og vinde markante markedsandele på det danske fibermarked over de seneste år. Og i et stærkt konkurrenceudsat og prisbevidst bredbåndsmarked, hvor mobilt bredbånd nu også er et alternativ for mange danske forbrugere, er det helt afgørende at levere en god, enkel og brugervenlig kundeoplevelse. Det er ifølge CEO for Hiper, Lars Blach også Hipers strategiske fokus de kommende år, hvor digitaliseringen skal øges på tværs af forretningen til gavn for kunderne:
"På vegne af hele Hiper teamet er jeg stolt og glad for anerkendelsen fra vores kunder. Men vi hviler ikke på laurbærrene. Vi ved, at vi skal levere 110% på kundeoplevelsen fra start til slut for at kunne blive ved med at skille os positivt ud i et yderst konkurrencepræget marked. Vi vil fortsætte med at øge investeringen i den gode kundeoplevelse med ambitionen om at genvinde priser mange år endnu, og vi vil digitalisere forretningen yderligere for at gøre det endnu nemmere at blive fiberkunde hos Hiper,” siger Lars Blach.
Kontakter
Mikkel Riis-JørgensenPressechef
Tlf:+45 30 44 22 44mikri@nuuday.dkBilleder

Om Hiper
Hiper leverer lynhurtigt bredbånd og kan nå ud til mere end to millioner danske husstande med hastigheder op til 1.000 Mbit. Hiper er seks år i træk blevet kåret til den internetudbyder, der giver kunderne mest værdi for pengene af analyseinstituttet Loyalty Group. Læs mere om Hiper på www.Hiper.dk.
Følg pressemeddelelser fra Nuuday
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Nuuday
Nuuday henter ny Chief Strategy & Transformation Officer22.10.2025 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Nuuday har ansat Thomas Sørensen som ny Chief Strategy & Transformation Officer, der skal lede udviklingen og eksekveringen af selskabets strategi og Nuudays virksomhedstransformation. Thomas Sørensen kommer fra en stilling som Head of Commercial Strategy & Planning hos du TELECOM i Dubai, De Forenede Arabiske Emirater, og har 20 års erfaring fra en række stillinger som leder af strategi og transformation hos internationale teleselskaber, strategisk rådgivning af telekommunikationskunder hos Bain & Company og Kearney, samt en baggrund inden for finans. “Vi er meget glade for at byde Thomas Sørensen velkommen til Nuuday. Han har dyb ekspertise inden for kommerciel strategi, data og digital transformation kombineret med bred erfaring fra både B2C og B2B i den internationale telekommunikationsbranche. Jeg er overbevist om, at han er den rette person til at lede udviklingen og eksekveringen af Nuudays strategi i den næste fase af vores transformation,” siger Christian Thrane, CEO for Nuuda
Nuuday henter international top-profil som ny CTIO10.9.2025 09:45:00 CEST | Pressemeddelelse
Nuuday styrker sin digitale transformation med ansættelsen af spanske Carlos Moreno Alonso som ny Chief Technology and Information Officer (CTIO). Han afløser Monika Gullin på posten, der med implementeringen af den nye IT-platform Dawn i YouSee, har færdiggjort første vigtige fase af Nuudays digitale rejse.
Nuuday skærper strategien og fokuserer forretningen med ny organisering26.8.2025 10:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Nuuday kickstarter næste fase af transformationen med en skærpet strategi og en ny organisering for at accelerere væksten med den nye IT-platform som fundament. Ambitionen er klar: At skabe et profitabelt Nuuday, der vækster ved at skabe langsigtet værdi og øget relevans for kunderne gennem en stærk portefølje af brands, der fremover vil være organiseret i en B2B- og B2C-division for at styrke vidensdeling, krydssælge smartere og vinde markedet gennem partnerskaber, innovation og forenklede arbejdsgange.
Nuuday henter ny erfaren kommunikationsdirektør18.8.2025 12:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Nuuday har ansat Tanja Frederiksen som ny kommunikationsdirektør med ansvar for corporate kommunikation, public affairs og ESG. Hun kommer med 15 års erfaring fra lignende stillinger blandt andet som global kommunikationsdirektør i Carlsberg og chef for Corporate Relations i Tryg A/S. Derudover har hun ti års politisk erfaring fra Christiansborg fra forskellige stillinger som rådgiver og journalist. ”Vi er meget glade for at få Tanja Frederiksen med ombord. Hun kommer med et stærkt mix af kommunikationserfaring, politisk tæft, strategisk ledelse og forretningsforståelse. Jeg er overbevist om, at hun er den helt rigtige til at stå i spidsen for Nuudays fremtidige positionering. Både i forhold til at styrke vores fortælling, vores relationer og vores samfundsansvar", siger Christian Thrane, CEO i Nuuday. ”Nuuday er en spændende tech-virksomhed i rivende udvikling, der gennem kendte brands som YouSee, TDC Erhverv, Telmore, Hiper m.fl. spiller en central rolle i at forbinde mennesker og vi
Eesy er klar med ny CEO, der skal fortsætte den digitale vækstrejse6.8.2025 09:45:00 CEST | Pressemeddelelse
Eesy får ny direktør, når Kine Kristin Kjærnes pr. dags dato tiltræder som CEO efter Lars Blach, hvor hun skal fortsætte eesys vækstrejse og fokusere knivskarpt på en nem og enkel digital kundeoplevelse. Kine Kristin Kjærnes kommer til eesy med omfattende erfaring fra telebranchen kombineret med et kommercielt salgsgen og digitalt mindset, der passer perfekt til eesys DNA.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum