Simple Agency Group A/S

“Stor bureauhandel: Simple Agency Group overtager Twentyfour i strategisk opkøb”

Del

Simple Agency Group fortsætter sin aggressive vækststrategi og opkøber det digitale bureau Twentyfour. Et strategisk skridt, der styrker kerneforretningen inden for webudvikling.

Mike Valencia, CEO Simple Agency Group
Mike Valencia, CEO Simple Agency Group

Buy-and-build. Det er vækststrategien bag den konstant voksende IT-koncern Simple Agency Group, der nu annoncerer sit 17. opkøb med det digitale bureau Twentyfour.

I over et årti har Twentyfour leveret skræddersyede digitale platforme til nogle af Danmarks største virksomheder og organisationer – blandt andre Vestas, A.P. Møller Fonden, Parasport Danmark, Rigshospitalet, ATP Ejendomme og Danmarks Nationalbank.

"Twentyfour har en imponerende track record. De kan bygge stort set alt digitalt og har stor erfaring med store organisationer," fortæller Mike Valencia, Group CEO i Simple Agency Group, og fortsætter:

"Det her er ikke bare et opkøb, men en målrettet strategisk investering i vores digitale fundament og kerneforretning. Sammen vil vi sætte nye standarder for digitalisering og webudvikling. Selskaberne i forening, har potentialet til at vinde markedet, og vi kommer til at tage markedsandele fra de største i branchen," fortæller Mike Valencia.

Født til fælles visioner

Twentyfour har gennem årene opbygget et solidt ry inden for udvikling, integration og vedligeholdelse af komplekse digitale løsninger.

Det digitale bureau blev oprettet i 2010 og servicerer i dag over 100 danske og internationale institutioner, virksomheder og organisationer. Millioner af mennesker bruger årligt de systemer og websites, Twentyfour fremstiller.

“Jeg har haft øje på Twentyfour i årevis. Vores virksomheder blev født samme år og bygger på mange af de samme værdier ift. kunderne. Ordentlighed er altafgørende, og Twentyfour lykkes med ikke bare at skabe værdi for deres kunder, men også for deres kunders kunder. Derfor kan jeg kun lade mig begejstre over, at vi nu kan dele vores tekniske know-how,” fortæller Mike Valencia.


Det digitale bureau deler samme begejstring:

"Twentyfours drivkraft har altid været at skabe digitale løsninger, der gør en reel forskel. Firmaet er født ud af en kæmpe passion for problemløsning og resultater og den DNA er stadig fundamental for selskabet," siger Bo Møller, stifter af Twentyfour.

Andrius Bendikas, CEO Twentyfour udtaler; ”Opkøbet vil helt afgørende styrke Twentyfours position på markedet. At have et stort brand bag os, med forskellige tillægsydelser, tilføjer en masse ekstra værdi til vores eksisterende og fremtidige kunder.”

Tidligere på året opkøbte Twentyfour selv det digitale bureau Webpedel, hvilket styrkede bureauets ekspertise yderligere.

Endnu større digitale transformationer i vente

Med opkøbet vokser Simple Agency Groups software- og webudviklingsdivision sammen med resten af koncernen. I alt tæller Simple Agency Group nu 145 medarbejdere og specialister, hvoraf cirka en tredjedel af dem arbejder i koncernens digitale bureau i Køge og København.

”Med Twentyfours erfarne specialister og brede kundeportefølje cementerer vi vores position i toppen af det danske bureaulandskab. Og kunderne kan godt glæde sig, for vi kommer til at tilbyde endnu større digitale transformationer,” afslutter Mike Valencia, Group CEO i Simple Agency Group.

Nøgleord

Kontakter

Billeder

Mike Valencia, CEO Simple Agency Group
Mike Valencia, CEO Simple Agency Group
Download
Mike Valencia, CEO Simple Agency Group
Mike Valencia, CEO Simple Agency Group
Download
Mike Valencia, CEO Simple Agency Group
Mike Valencia, CEO Simple Agency Group
Download
Mike Valencia, CEO Simple Agency Group
Mike Valencia, CEO Simple Agency Group
Download
Twentyfour teambillede
Twentyfour teambillede
Download

Om Simple Agency Group A/S:

Simple Agency Group A/S i Køge har siden 2010 bragt innovative og forretningskritiske løsninger inden for it og digitalisering til det danske erhvervsliv.

I dag består Simple Agency Group A/S af en række selskaber, der sikrer it, webudvikling og digital marketing for mere end 3.000 kunder i Skandinavien. Koncernen har 80 dedikerede specialister, som lever og ånder for forretningskritisk IT.

Følg pressemeddelelser fra Simple Agency Group A/S

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Simple Agency Group A/S

”Når man skaber en arbejdsplads, som folk ønsker at være en del af, så går de ingen steder.”8.5.2024 08:43:33 CEST | Pressemeddelelse

”At se vores treårige strategiplan (Apollo 25, opkaldt efter rumraketten) eksekveret på ét enkelt regnskabsår, sætter store følelser i gang selv hos mig.” udtaler den 35-årige CEO Mike Valencia. ”At se på tallene i sig selv er én ting – men det som tallene repræsenterer, er det, der virkelig betyder noget. De er et udtryk for, at Selskabets overordnede strategi har stået sin prøve. Vi oplever at vores dedikerede medarbejdere virkelig har løftet opgaven, samt deltaget helhjertet i årets planer og strategi.” Nettoomsætningen i 2023 vokser med 27,0 mDKK Selskabet overgår forventningerne i 2023, med en rekordstor vækst i nettoomsætningen på ca. 71% til en samlet koncernomsætning i 2023 på 66.059.491 kr. mod 38.749.441 kr. i 2022, resultat af primær drift (EBITDA) udgør i 2023 kr. 7.590.004 mod kr. 4.571.270 i 2022, og resultat før skat udgør i 2023 kr. 4.967.497 kr. mod 2.726.777 kr. i 2022. ”Vi er utrolig stolte af resultatet,” fortæller Mike Valencia. ”Ikke nok med, at vi kan levere nogl

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye