“Stor bureauhandel: Simple Agency Group overtager Twentyfour i strategisk opkøb”
Simple Agency Group fortsætter sin aggressive vækststrategi og opkøber det digitale bureau Twentyfour. Et strategisk skridt, der styrker kerneforretningen inden for webudvikling.

Buy-and-build. Det er vækststrategien bag den konstant voksende IT-koncern Simple Agency Group, der nu annoncerer sit 17. opkøb med det digitale bureau Twentyfour.
I over et årti har Twentyfour leveret skræddersyede digitale platforme til nogle af Danmarks største virksomheder og organisationer – blandt andre Vestas, A.P. Møller Fonden, Parasport Danmark, Rigshospitalet, ATP Ejendomme og Danmarks Nationalbank.
"Twentyfour har en imponerende track record. De kan bygge stort set alt digitalt og har stor erfaring med store organisationer," fortæller Mike Valencia, Group CEO i Simple Agency Group, og fortsætter:
"Det her er ikke bare et opkøb, men en målrettet strategisk investering i vores digitale fundament og kerneforretning. Sammen vil vi sætte nye standarder for digitalisering og webudvikling. Selskaberne i forening, har potentialet til at vinde markedet, og vi kommer til at tage markedsandele fra de største i branchen," fortæller Mike Valencia.
Født til fælles visioner
Twentyfour har gennem årene opbygget et solidt ry inden for udvikling, integration og vedligeholdelse af komplekse digitale løsninger.
Det digitale bureau blev oprettet i 2010 og servicerer i dag over 100 danske og internationale institutioner, virksomheder og organisationer. Millioner af mennesker bruger årligt de systemer og websites, Twentyfour fremstiller.
“Jeg har haft øje på Twentyfour i årevis. Vores virksomheder blev født samme år og bygger på mange af de samme værdier ift. kunderne. Ordentlighed er altafgørende, og Twentyfour lykkes med ikke bare at skabe værdi for deres kunder, men også for deres kunders kunder. Derfor kan jeg kun lade mig begejstre over, at vi nu kan dele vores tekniske know-how,” fortæller Mike Valencia.
Det digitale bureau deler samme begejstring:
"Twentyfours drivkraft har altid været at skabe digitale løsninger, der gør en reel forskel. Firmaet er født ud af en kæmpe passion for problemløsning og resultater og den DNA er stadig fundamental for selskabet," siger Bo Møller, stifter af Twentyfour.
Andrius Bendikas, CEO Twentyfour udtaler; ”Opkøbet vil helt afgørende styrke Twentyfours position på markedet. At have et stort brand bag os, med forskellige tillægsydelser, tilføjer en masse ekstra værdi til vores eksisterende og fremtidige kunder.”
Tidligere på året opkøbte Twentyfour selv det digitale bureau Webpedel, hvilket styrkede bureauets ekspertise yderligere.
Endnu større digitale transformationer i vente
Med opkøbet vokser Simple Agency Groups software- og webudviklingsdivision sammen med resten af koncernen. I alt tæller Simple Agency Group nu 145 medarbejdere og specialister, hvoraf cirka en tredjedel af dem arbejder i koncernens digitale bureau i Køge og København.
”Med Twentyfours erfarne specialister og brede kundeportefølje cementerer vi vores position i toppen af det danske bureaulandskab. Og kunderne kan godt glæde sig, for vi kommer til at tilbyde endnu større digitale transformationer,” afslutter Mike Valencia, Group CEO i Simple Agency Group.
Nøgleord
Kontakter
Jonas Veggerby CarstensenPR/Brand manager
Tlf:+45 29727553jve@simplesolution.dkBilleder
Om Simple Agency Group A/S:
Simple Agency Group A/S i Køge har siden 2010 bragt innovative og forretningskritiske løsninger inden for it og digitalisering til det danske erhvervsliv.
I dag består Simple Agency Group A/S af en række selskaber, der sikrer it, webudvikling og digital marketing for mere end 3.000 kunder i Skandinavien. Koncernen har 80 dedikerede specialister, som lever og ånder for forretningskritisk IT.

Følg pressemeddelelser fra Simple Agency Group A/S
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Simple Agency Group A/S
IT-koncernen Simple Agency Group sætter kurs mod europæisk dominans: Vil være førende inden for maritim IT21.3.2025 10:04:34 CET | Pressemeddelelse
Med en samlet investeringssum i første kvartal 2025, på i alt 116 mio. kr. gennemfører Simple Agency Group sit største opkøb til dato med overtagelsen af Seasat-koncernen. Opkøbet markerer et strategisk skridt mod at cementere koncernens position som markedsledende inden for maritim IT og compliance i Europa.
IT-koncern gennemfører sit 13. opkøb – ”Vores vækst ligger gemt i vores kunders succes”17.3.2025 14:27:35 CET | Pressemeddelelse
Erhvervseventyret hos Simple Agency Group A/S fortsætter og styrker sin kerneforretning med opkøbet af IC Gruppen A/S.
Digitalt væksteventyr krydser trecifret millionmilepæl1.11.2024 08:41:49 CET | Pressemeddelelse
It-koncernen Simple Agency Group opkøber årets tredje virksomhed og lander omsætning på 107 millioner kroner.
Vækstvirksomhed fra Køge rejser 33 millioner til yderligere opkøb21.8.2024 08:12:06 CEST | Pressemeddelelse
It-virksomheden Simple Agency Group stormer frem og har rejst 33 millioner kroner i ejerkredsen. Nu opjusterer virksomheden forventningerne til resultatet af den primære drift.
”Når man skaber en arbejdsplads, som folk ønsker at være en del af, så går de ingen steder.”8.5.2024 08:43:33 CEST | Pressemeddelelse
”At se vores treårige strategiplan (Apollo 25, opkaldt efter rumraketten) eksekveret på ét enkelt regnskabsår, sætter store følelser i gang selv hos mig.” udtaler den 35-årige CEO Mike Valencia. ”At se på tallene i sig selv er én ting – men det som tallene repræsenterer, er det, der virkelig betyder noget. De er et udtryk for, at Selskabets overordnede strategi har stået sin prøve. Vi oplever at vores dedikerede medarbejdere virkelig har løftet opgaven, samt deltaget helhjertet i årets planer og strategi.” Nettoomsætningen i 2023 vokser med 27,0 mDKK Selskabet overgår forventningerne i 2023, med en rekordstor vækst i nettoomsætningen på ca. 71% til en samlet koncernomsætning i 2023 på 66.059.491 kr. mod 38.749.441 kr. i 2022, resultat af primær drift (EBITDA) udgør i 2023 kr. 7.590.004 mod kr. 4.571.270 i 2022, og resultat før skat udgør i 2023 kr. 4.967.497 kr. mod 2.726.777 kr. i 2022. ”Vi er utrolig stolte af resultatet,” fortæller Mike Valencia. ”Ikke nok med, at vi kan levere nogl
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum