Bonzer

Bonzer og PL & Partners indgår strategisk samarbejde: Specialiseret ekspertise med fullservice-fordele

Del
Bonzer og PL & Partners samarbejde

København, marts 2025: Bonzer og PL & Partners lancerer et strategisk samarbejde, der effektivt løser en klassisk udfordring for virksomheder: valget mellem specialiserede bureauer, der arbejder isoleret, eller full-service-bureauer med bred, men ikke altid dyb, ekspertise.

Med samarbejdet forener de to bureauer derfor deres specialiserede kompetencer inden for SEO og performance-marketing med en helhedsorienteret tilgang, hvor kunder får det bedste fra begge verdener. Bureauerne opererer fortsat hver især inden for sine kerneområder, men agerer samlet som ét integreret team omkring kunden.

En konkret fordel ved alliancen er, at kunderne nu kun skal forholde sig til ét koordineret kontaktpunkt. Gennem fælles statusmøder og direkte kommunikation i systemer som Slack, minimeres overhead og sikres en mere effektiv arbejdsgang. Kunderne slipper dermed for frustrationer med at skulle jonglere flere specialiserede bureauer, samtidig med at de undgår det typiske kompromis ved full-service-bureauer, der ofte mangler den nødvendige dybde og ekspertise til at levere på højeste niveau.

"Vi hører ofte marketingchefer frustreret over enten manglende koordinering mellem specialiserede bureauer eller, at et full-service-bureau simpelthen ikke formår at være skarpe nok inden for alle discipliner," siger Ulrich Svarrer, CEO i Bonzer. "Med vores samarbejde kan virksomheder få både specialisering og effektiv koordinering."

"Virksomheder ønsker både sammenhæng og specialistniveau – ikke enten-eller", supplerer Mads Højgaard Paaskesen, CEO hos PL & Partners. "Med dette partnerskab sikrer vi præcis dette, og resultaterne hos vores kunder bekræfter, at denne model er fremtiden."

Allerede nu har flere kunder testet samarbejdet med positiv feedback på både resultater og arbejdsform.

Med dette initiativ viser Bonzer og PL & Partners, hvordan specialisering og tæt samarbejde kan skabe en bureauoplevelse, der kan overgå markedets eksisterende alternativer.

Om Bonzer: Bonzer er et 100% specialiseret SEO-bureau, der hjælper virksomheder med at øge deres organiske synlighed på Google. Bureauet er stiftet i Danmark og har hjulpet mere end 600 kunder globalt. Med et team af nogle af landets skarpeste SEO-eksperter leverer Bonzer skræddersyede strategier, der skaber målbare resultater inden for organisk vækst.

Om PL & Partners: PL & Partners er et førende performance marketing-bureau med fokus på betalt digital annoncering på bl.a. sociale medier og søgemaskiner. Bureauet, der blev grundlagt i 2015, har opbygget et stærkt ry for at skabe konkrete vækstresultater for kunderne. PL & Partners håndterer årligt over 250 mio. kr. i annoncebudgetter og er kendt for deres datadrevne tilgang og tætte kunderelationer.

Nøgleord

Kontakter

Følg pressemeddelelser fra Bonzer

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Bonzer

Db Journey Partners with Bonzer to Fuel Global Expansion Through SEO19.8.2025 10:00:00 CEST | Press release

Db Journey, the celebrated Scandinavian company specializing in bags and adventure gear, today announced a strategic partnership with the SEO agency Bonzer. This collaboration is designed to maximize the brand's global reach and strengthen its market position in key segments, including backpacks, luggage, skiing, and more adventure equipment. This partnership highlights the next phase in Db Journey's digital evolution, building on recent momentum fueled by strategic investments from high-profile figures like international football star Erling Haaland. The collaboration will have a broad search focus, with a key emphasis on markets in Scandinavia, Germany, and North America, where the brand's core customer base currently is. "We are very much looking forward to increasing our awareness in our global markets and doing it through search," says Oscar Risberg, Head of Digital Marketing for Db Journey. "We're excited to join forces with Bonzer and together help bring information and products

Db Journey inngår partnerskap med Bonzer for å drive frem global ekspansjon gjennom SEO19.8.2025 09:45:00 CEST | Pressemeddelelse

Db Journey, tidligere kjent som Douchebag, det anerkjente skandinaviske selskapet som spesialiserer seg på bager, kofferter og reiseutstyr, kunngjorde i dag et strategisk partnerskap med SEO-byrået Bonzer. Samarbeidet er utformet for å maksimere merkevarens globale rekkevidde og styrke markedsposisjonen i viktige segmenter, inkludert ryggsekker, bagasje, skiutstyr og annet utstyr for reise og aktivitet. Dette partnerskapet markerer neste fase i Db Journeys digitale utvikling, og bygger videre på deres nylige momentum drevet av strategiske investeringer fra profilerte personer som den internasjonale fotballstjernen Erling Haaland. Samarbeidet vil ha et bredt organisk søkefokus, med hovedvekt på markedene i Skandinavia, Tyskland og Nord-Amerika, hvor merkevaren i dag har sin hovedtyngde. «Vi ser veldig frem til å øke bevisstheten vår i de globale markedene, og å gjøre det gjennom organisk søk», sier Oscar Risberg, Head of Digital Marketing i Db Journey. «Vi er glade for å slå oss sammen

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye