Carglass

Ny direktør i Carglass vil styrke interne kompetencer og kundeoplevelsen

Del

For Mads Søgaard handler ledelse om mennesker før tal. Som ny direktør i Carglass Danmark vil han styrke medarbejdernes kompetencer, som skal smitte af på kundeoplevelsen. 

Mads Søgaard - ny direktør hos Carglass
Mads Søgaard

Selvom det er Mads Søgaards første direktørstilling, er han ikke fremmed med komplekse opgaver. Med en baggrund inden for ledelse og strategi, understreger Mads, at han har den rette viden og erfaring indenfor branchen med sine mange år i Belron koncernen, som giver ham en god forståelse for virksomheden. Han er fast besluttet på at fortsætte den positive udvikling i Carglass Danmark, der i dag har 32 værksteder i Danmark, men ser også fordele i at skabe mere struktur. 

- Jeg vil sikre, at Carglass fortsætter med at være det foretrukne valg for vores kunder ved at levere innovative løsninger og enestående service. For at det kan lade sig gøre, skal vi også fokusere internt på medarbejderne, fortæller Mads Søgaard. 

Medarbejderne er kernen 
De første måneder i den nye stilling er passeret, hvor Mads har prioriteret at tage sig god tid til at lære sine nye kollegaer at kende. Med sit grundlæggende holistiske blik vil han skabe en struktur i virksomheden, der omfavner de 270 ansatte i Danmark. Her nævner han, at det er vigtigt at kommunikere og lytte hele vejen rundt i organisationen, både på værkstederne og kontoret, så alle er informeret om, hvad der foregår. 

- Når man bliver involveret, føler man sig også som en del af et fællesskab. Det er netop det, som Carglass er. Et fagligt fællesskab, hvor vi løfter i flok, uagtet at vi nu har 31 værksteder. Og det fællesskab skal vi konstant forbedre, så det er et fællesskab, som folk har lyst til at være en del af.

En del af strategien er at styrke Carglass’ kundeoplevelse og derfor har Mads planlagt at investere i medarbejderne. En af hans store prioriteter er at udvikle interne kompetencer gennem kurser og uddannelse. Derudover skal der være et øget fokus på rekruttering, uddannelse og medarbejderfastholdelse.

Ingen bekymringer
Selvom der ligger et stort fokus på menneskerne, er der også finansielle mål, der skal opnås. Dog er Mads Søgaard overbevist om, at Carglass opnår finansielle resultater ved at bevare relevansen hos kunder og medarbejdere, og derfor er det ikke de konkrete tal og mål, der får lov at fylde. 

- Hvis man værner om relationerne både internt og eksternt, bevæger det finansielle sig i samme retning. Med endnu bedre strukturering og prioritering på den lange bane bl.a. med en femårig handleplan er jeg sikker på, at hjulene kommer til at køre gnidningsfrit rundt. Jeg glæder mig til at løfte kommende opgaver sammen med mine dygtige kollegaer, fortæller Mads Søgaard afslutningsvis. 

Nøgleord

Kontakter

Carglass

Carglass er en førende aktør inden for reparation og udskiftning af bilglas og er til stede på flere kontinenter. De har specialiseret sig i at løse problemer med bilglas, uanset om det drejer sig om mindre skader som stenslag eller mere omfattende skader, der kræver fuld udskiftning af ruder eller forruder. Med et bredt netværk af værksteder og mobile tjenester er Carglass kendt for sin pålidelighed og ekspertise i at reparere og udskifte bilglas hurtigt og effektivt.

Følg pressemeddelelser fra Carglass

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Carglass

World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye