Joe & The Juice vælger Bonzer som global SEO-partner for at styrke international tilstedeværelse

Den verdenskendte juice- og kaffekæde Joe & The Juice har i dag offentliggjort deres valg af det danske SEO-bureau Bonzer som deres globale SEO-partner. Samarbejdet har til formål at øge kendskabet til kædens signature-produkter og styrke den lokale synlighed i de byer, hvor Joe & The Juice er repræsenteret. Partnerskabet markerer således endnu et strategisk skridt i Joe & The Juice's fortsatte internationale ekspansion og digitale tilstedeværelse.
"Vi er begejstrede for at samarbejde med Bonzer som vores globale SEO-partner. Deres ekspertise inden for søgemaskineoptimering vil være afgørende for at styrke vores digitale tilstedeværelse og nå ud til endnu flere kunder verden over. Vi ser frem til at se de resultater, dette samarbejde vil bringe", siger Miguel Martin, Digital Marketing Director for Joe & The Juice.
Bonzer har allerede sat præg på partnerskabet ved at understøtte lanceringen af den nye premium sandwich 'The Steak' gennem målrettet, optimeret indhold, der danner grundlag for den videre digitale strategi.
Et strategisk valg for global vækst
Joe & The Juice, med over 400 butikker i Europa, USA, Sydkorea og Mellemøsten, har valgt Bonzer til at intensivere deres globale digitale tilstedeværelse på tværs af alle markeder. Gennem partnerskabet vil Bonzer optimere Joe & The Juice's digitale synlighed og sikre en konsistent online tilstedeværelse, der understøtter kædens globale ekspansionsstrategi.
“At blive valgt som global SEO-partner for en dynamisk og innovativ virksomhed som Joe & The Juice er en stor ære for os. Vi ser frem til at bidrage til deres vækst ved at sikre, at deres unikke produkter og brandhistorie når ud til et bredere publikum gennem målrettet SEO", udtaler Thomas Bogh, CPO & Partner for Bonzer
Partnerskabet vil fokusere på at implementere en sammenhængende thought leader-strategi, der balancerer Joe & The Juices globale brand med lokale markedsbehov for at opnå markedsdominans inden for search.
Dette strategiske partnerskab markerer samtidig et vigtigt skridt i Joe & The Juices ambition om at styrke sin position på det globale marked og fortsætte udviklingen af innovative produkter til deres kunder.
Kontakter
Miguel MartinDigital Marketing DirectorJoe & The Juice
miguelmartin@joejuice.comThomas BoghCPO & PartnerBonzer
Tlf:29277519tb@bonzer.dkFølg pressemeddelelser fra Bonzer
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Bonzer
Bonzer og Software-plattformen Kime.ai inngår strategisk partnerskap om AI-synlighet25.11.2025 13:12:32 CET | Pressemeddelelse
København, 24. november 2025:Med over halvparten av forbrukernes research flyttet til AI-tjenester, risikerer bedrifter å bli usynlige hvis de kun fokuserer på klassisk Google-søk. For å imøtekomme denne markedsendringen har Bonzer, et av Nordens ledende SEO-byråer, inngått et tett strategisk partnerskap med det danske programvareselskapet Kime.ai. Partnerskapet skal ruste nordiske bedrifter til å gjenvinne kontrollen i det nye digitale landskapet. Her leverer Kime.ais spesialiserte SaaS-plattform den kritiske datainfrastrukturen som gjør det mulig å analysere og optimalisere synlighet på tvers av tjenester som ChatGPT, Claude, Gemini og Perplexity. Samarbeidet forener to selvstendige spisskompetansene: Bonzers strategiske rådgivning og Kime.ais markedsledende teknologi. Programvaren som avdekker LLM-enes "black box" Mens tradisjonelle søkemotorer i tiår har vært transparente rundt bakenforliggende data, har fremveksten av LLM-er (Large Language Models) skapt et "black box"-scenario fo
Bonzer og software-platformen Kime.ai indgår strategisk partnerskab om AI-synlighed24.11.2025 12:01:49 CET | Pressemeddelelse
København, 24. november 2025: Med over halvdelen af forbrugeres research flyttet til AI-tjenester, risikerer virksomheder at blive usynlige, hvis de kun fokuserer på klassisk Google-search. For at imødekomme denne markedsændring har Bonzer, et af Nordens førende SEO-bureauer, indgået et tæt strategisk partnerskab med den danske softwarevirksomhed Kime.ai. Partnerskabet skal ruste nordiske virksomheder til at genvinde kontrollen i det nye digitale landskab. Her leverer Kime.ai’s specialiserede SaaS-platform den kritiske data-infrastruktur, der gør det muligt at analysere og optimere synlighed på tværs af tjenester som ChatGPT, Claude, Gemini og Perplexity. Samarbejdet forener to selvstændige spidskompetencer: Bonzers strategiske rådgivning og Kime.ai’s markedsledende teknologi. Softwaren der afdækker LLM’ernes “black box” Mens traditionelle søgemaskiner i årtier har været transparente omkring bagvedliggende data, har fremkomsten af LLM’er (Large Language Models) skabt et "black box"-sce
Hver 10. dansker viser tegn på ensomhed – værst for unge kvinder og arbejdsløse3.10.2025 07:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Ny kortlægning viser, at omtrent hver tiende dansker kæmper med ensomhed. Særligt unge kvinder og personer uden for arbejdsmarkedet er hårdt ramt – og ensomheden topper i de største byer.
Hvor sund er din kommune? Ny kortlægning viser store geografiske forskelle i sundhed – og det forværres af “absurd” politik12.9.2025 07:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Ny kortlægning afslører markante forskelle i danskernes fysiske aktivitet på tværs af bopæl samt indkomst- og uddannelsesniveau. Tallene viser, at næsten 6 ud af 10 danskere ikke opfylder WHO's anbefalinger til fysisk aktivitet, og ny “absurd” politik frygtes at forværre tilstanden.
Udrulning af fibernet: Så langt er hver enkelt kommune nået11.9.2025 07:05:00 CEST | Pressemeddelelse
Mange danske bopæle, sommerhuse og virksomheder har efterhånden fået adgang til lynhurtigt fibernet. Få kommuner er nået helt op på 100% dækning, mens andre stadig sakker bagud. Se fordelingen her.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum