YouSee

YouSee lancerer dedikeret telefonlinje for kunder med særlige behov

Del

Fra tirsdag den 11. marts tager YouSee et nyt skridt mod større hjælp og støtte for kunder med usynlige handicap og særlige behov. Som Danmarks førende udbyder af internet, mobiltelefoni og tv/streaming, lancerer virksomheden nu en såkaldt Solsikkelinje – en ny telefonlinje, hvor særligt trænede kundeservicemedarbejdere står klar til at tilbyde målrettet støtte og forståelse til de kunder, der har behov for det.

YouSee lancerer Solsikkelinje
YouSee lancerer Solsikkelinje PR

Med over tre millioner kunder i Danmark møder YouSee’s medarbejdere dagligt mennesker med vidt forskellige behov. Fremover vil medarbejderne i YouSee være endnu bedre rustet til at møde kunder med skjulte handicap – både når de besøger en af YouSee’s 34 fysiske butikker eller kontakter virksomhedens kundeservice. En ny dedikeret telefonlinje skal nemlig være med til at sikre, at kunder med usynlige handicap får den nødvendige hjælp og støtte, også når solsikkesnoren ikke er synlig ved telefonisk kontakt.

YouSee tager ansvar for at sikre en god kundeoplevelse for alle – uanset individuelle behov. Solsikkelinjen giver mulighed for skræddersyet support, hvor kunder, der ringer via det dedikerede telefonnummer, mødes af medarbejdere med særlig indsigt i skjulte handicap. Samtidig har alt butikspersonale modtaget træning i at imødekomme kunder, der bærer Solsikkesnoren, hvilket skal sikre en bedre oplevelse for kunder, der har skjulte handicap.

"Vi mener, at alle kunder skal have lige adgang til vores services og produkter, uanset deres omstændigheder. Vi er stolte af at være en del af Solsikkeprogrammet og med dedikeret træning, sikrer vi at vores medarbejdere er klædt godt på til at kunne tilbyde en imødekommende og forstående oplevelse for kunder med skjulte handicap”, siger Trine Heiberg, Senior Vice President, Head of Customer Service and Operations hos YouSee.

En del af YouSee’s samfundsansvar
YouSee arbejder aktivt med diversitet og inklusion, og ønsker at imødekomme de kunder, der oplever barrierer i hverdagen. Som en del af dette engagement støtter YouSee Solsikkeprogrammet – et internationalt initiativ, der øger bevidstheden om usynlige handicap og gør det lettere for dem, der har særlige behov, at få den nødvendige støtte i det offentlige rum. Med tiltag som Solsikkelinjen ønsker YouSee at bidrage til et mere inkluderende samfund, hvor alle kan føle sig set, hørt og mødt med forståelse.

"Ved at indføre en Solsikketelefonlinje øger man tilgængeligheden for personer, som har brug for lidt ekstra tid, tålmodighed eller hjælp. Man føler sig mere tryg, når man ved, at personen i den anden ende lytter og tager sig tid, og at man ikke bliver skyndet på," siger Kathrine Drastrup, Nordic Chief Commercial Officer for Solsikkeprogrammet i Norden.

Med denne indsats fortsætter YouSee med at tage ansvar for at skabe en mere inkluderende kundeserviceoplevelse, hvor alle – uanset synlige eller usynlige udfordringer – får en positiv og tryg oplevelse.

Kontakter

Billeder

Trine Heiberg, Senior Vice President, Head of Customer Service and Operations hos YouSee
Trine Heiberg, Senior Vice President, Head of Customer Service and Operations hos YouSee
PR
Download

Om YouSee

YouSee er Danmarks førende udbyder af internet, mobiltelefoni og tv/streaming og leverer dagligt løsninger til mere end 3 millioner danskere. YouSee tilbyder pålidelige og sikre produkter, og med landets bedste 5G-mobilnetværk, de højeste internethastigheder og markedets bedste og bredeste tv-og streamingunivers er YouSee et naturligt valg for danske husstande på tværs af geografi og størrelse. YouSee er en del af Nuuday-koncernen.

Læs mere om YouSee på yousee.dk.

Om Solsikkeprogrammet

Ikke alle handicap er synlige. Nogle er usynlige, fx ordblindhed, psykiske sygdomme, kroniske smerter, autisme, ADHD, demenssygdomme, hjerneskade, talehandicap, synsnedsættelse, blindhed, hørehandicap mv.
At leve med et usynligt handicap kan gøre hverdagen mere krævende, men andre mennesker kan have svært ved at forstå de udfordringer, du står i, simpelthen fordi dine udfordringer ikke kan ses.
Solsikken udbreder kendskab om usynlige handicap med ønske om at gøre vores samfund mere inkluderende.

Solsikken hjælper med at gøre det usynlige synligt – læs mere på hdsunflower.com/dk/.

Følg pressemeddelelser fra YouSee

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra YouSee

Danskerne elsker deres egne kunstnere: 9 ud af årets 10 største hits er danske sange9.12.2024 12:00:00 CET | Pressemeddelelse

Vi kan ikke få nok af dansk musik. Det er konklusionen på top-10 listen over mest lyttede sange hos YouSee Musik i 2024. Hele 9 ud af 10 sange er med danske kunstnere, og en kvindelig artists debutsingle stryger helt til tops på 1. pladsen: Mumles ”Det Modsatte” er det mest lyttede nummer på YouSee Musik i årets løb, og det viser ifølge tjenestens musikredaktør bare hvor meget talent og potentiale, der er i dansk musik lige nu.

YouSee kombinerer Danmarks største underholdningsunivers med lyddesign fra Bang & Olufsen12.9.2024 07:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Nu styrker YouSee endnu engang brugeroplevelsen og lancerer en innovativ nyhed, der kombinerer Danmarks bedste og bredeste udvalg af underholdning med forbløffende detaljeret lyd: YouSee Audio samler streaming, tv og musik fra YouSee med lyddesign af Bang & Olufsen og leverer en lyd- og billedoplevelse designet til Danmarks største underholdningsunivers. Det nyskabende produkt er tilgængeligt fra 25. september.

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye