Malou Back bliver Chief Operating Officer hos 3
Pr. 1. marts 2025 udnævnes Chief Commercial Officer i 3, Malou Back, til Chief Operating Officer, COO. I samme ombæring får hun også ansvaret for 3’s Kundeservice samt OiSTER og Flexii, hvor Anthony Lim fortsat vil stå for den daglige drift.

Det er Regional CEO i 3, Morten Christiansen, der har truffet beslutningen om at rokere i 3’s danske ledelseslag og rykke forskellige dele af organisationen sammen under Malou Backs ledelse:
“Vi samler flere dele af 3 internt, så vi i endnu større grad kan trække i en fælles retning, hvor kunderettede og sælgende funktioner i højere grad integreres. Siden Malou Back i 2022 tiltrådte som Vice President for 3Business og efterfølgende som Chief Commercial Officer, har hun stået bag en lang række gode resultater for forretningen. Det er derfor naturligt, at ansvaret for en yderligere integreret forretning samles hos hende. Derfor er jeg også glad for, at Malou har sagt ja til at øge sit ansvar og gøre os endnu mere konkurrencedygtige og attraktive over for kunderne,” siger han.
Malou Back uddyber:
“Vi befinder os i et marked, der er ekstremt konkurrencepræget, og hvor vi hele tiden må tænke nyt for at kunne være relevante hos kunderne. Ved at øge samspillet med kunderettede og sælgende funktioner er målet at generere nye indsigter og idéer til, hvordan vi bedst kan efterkomme kundernes behov. Samtidig bliver samspillet med second brands også langt tættere med den nye organisering. Jeg er derfor også glad og taknemmelig over den tillid, der bliver udvist mig i denne sammenhæng, og jeg glæder mig allerede nu i fællesskab med mine kolleger til at skabe en kommerciel organisation, der er endnu mere konkurrencedygtig,” siger hun.
Malou Back kom til 3 i 2022 for at lede erhvervskundeforretningen som Vice President for 3Business. I oktober 2023 blev hun forfremmet til Chief Commercial Officer og fik ansvaret for både privat- og erhvervskunder, da alle kommercielle aktiviteter blev lagt under Malou Back. Pr. 1. marts udnævnes hun til Chief Operating Officer.
Hun er oprindeligt uddannet advokat, men har lang erfaring fra telebranchen, hvor hun primært har arbejdet med at varetage kommercielle aktiviteter.
Nøgleord
Kontakter
3's pressetelefon
Tlf:31200202presse@3.dkOm 3
3 tilbyder mobiltelefoni og dataforbindelser via 4G og 5G mobilnetværk. 3’s mere end 1,6 mio. kunder er flittige brugere af data på mobilen og har i en årrække haft det største dataforbrug i Danmark. Med et tilbud om fri roaming i 75 lande via konceptet 3LikeHome ønsker 3 at være det foretrukne teleselskab for rejselystne danskere. 3 Danmark har kontor i Københavns nye bydel, Carlsberg Byen, hvor vi beskæftiger ca. 650 medarbejdere.
Følg pressemeddelelser fra 3 Danmark
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra 3 Danmark
3 går ind i markedet for internet til boligforeninger i samarbejde med iFiber1.7.2025 05:32:00 CEST | Pressemeddelelse
I samarbejde med iFiber, der er leverandør af internetløsninger til boligforeninger landet over, går 3 nu ind i ny del af internetmarkedet. Sammen vil de ramme de mindre boligforeninger.
3 lancerer i samarbejde med Tryg ny forsikring til mobil og tablet26.5.2025 05:30:00 CEST | Pressemeddelelse
I dag går 3, i samarbejde med forsikringsselskabet Tryg Affinity, i luften med en ny type forsikring, der dækker både mobil- og tablet-enheder. Det nye forsikringstilbud, 3Mobilforsikring, afløser 3Forsikring og dækker mod en bred vifte af uheld – endda også for brugte mobiler og tablets.
3 styrker udlandsdækningen igen: 3LikeHome udvides med Sydafrika og Costa Rica12.5.2025 05:31:00 CEST | Pressemeddelelse
3 udvider endnu engang deres udlandsdækning og tilføjer Sydafrika og Costa Rica til listen over lande i 3LikeHome. Kunderne har dermed frihed til at bruge mobilen som hjemme i hele 78 lande verden over. Samtidig udvides 3Pro Extra med Ghana og Bangladesh, som derved dækker 100 lande.
Flest anbefalinger i branchen – kunderne peger på OiSTER8.5.2025 05:30:00 CEST | Pressemeddelelse
I en ny, stor brancheundersøgelse foretaget af analysehuset Loyalty Group kåres OiSTER til dét teleselskab i Danmark, som har den højeste NPS-score og dermed de kunder, der er mest tilbøjelige til at anbefale OiSTER til andre. Derudover viser undersøgelsen også, at OiSTERs kunder mener, de får mest for pengene.
3 indgår partnerskab med Arctic Wolf om digitale sikkerhedsløsninger til erhvervskunder24.4.2025 05:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Cybersikkerhedstruslen mod danske virksomheder stiger. Derfor annoncerer 3 og Arctic Wolf, en global leder indenfor digitale sikkerhedsløsninger, i dag et nyt partnerskab, som tilbyder 3’s erhvervskunder en lang række skræddersyede sikkerhedsprodukter.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum