Viralt TikTok-hit rammer Danmark: POWER solgte over 100 Ninja SLUSHis på en time
Sidst var det airfryeren, og nu er det verdenshittet Ninja SLUSHi, der indtager danskernes køkkener med rekordfart. Natten til mandag lancerede POWER sit forsalg på den populære slush-maskine, Ninja SLUSHi. Allerede i løbet af den første time blev der solgt over 100 styk af den populære køkkenmaskine, der har taget både USA og England med storm.

Sent søndag aften annoncerede POWER salget af Ninja SLUSHi i Danmark, og det fik i den grad danskerne til tasterne kort efter midnat for at forudbestille den eftertragtede maskine.
Slush-maskinen er allerede verdenskendt, efter produktet er gået viralt på TikTok med hundredtusindvis af visninger. Ifølge New York Times er slush-maskinen blevet udsolgt på rekordtid i USA og England, og POWER forventer, at hypen bliver lige så stor her i Danmark.
Over 250.000 visninger i løbet af weekenden
På POWERs sociale kanaler har videoen af køkkenmaskinen allerede fået over en kvart million visninger hen over weekenden (eksempelvis her på TikTok: https://vm.tiktok.com/ZNdJjcFJM/), og den første time efter POWER lancerede forsalget på Ninja SLUSHi, blev der bestilt over 100 styk - og tallet stiger fortsat.
- Allerede nu brager det ind med forudbestillinger på Ninja SLUSHi-maskinen, og vi forudser, at det bliver en vild weekend, når danskerne får løn på fredag. Det er jo endnu en fed køkkenmaskine, som vi ikke vidste, at vi manglede, og lur mig, om det ikke bliver årets køkkenhit – ikke mindst når sommerens varme rammer Danmark. Vi forudser i hvert fald en ny bestseller, siger Daniel Olesen, produktchef for Domestic Products hos POWER.
Iskolde drinks til hele familien
Med Ninja SLUSHi kan køberne lave læskende drinks og slush-ice hjemme til både børn og voksne. Maskinen har fem forudindstillinger og en frysekompressor med Rapid Chill Technology, så der kan hældes lunken sodavand eller juice i maskinen, som i løbet af blot 30 minutter bliver forvandlet til iskold slush-ice – og det er helt uden at tilsætte is. Maskinen fungerer også til kaffe, så du kan lave hjemmelavede frappés.
Ninja SLUSHi kan holde dine drikkevarer frosne i op til 12 timer og er en uundværlig gadget til de varme sommerdage med havefester og børnefødselsdage.
- Det bliver ikke nemmere. Og det er faktisk helt utroligt, hvad du kan proppe i maskinen og forvandle til en lækker is-udgave, siger Daniel Olesen.
POWER er den eneste forhandler af slush-maskinen i Danmark og forventer at få Ninja SLUSHi på lager i starten af marts. Produktet kan forudbestilles på power.dk til en vejledende udsalgspris på 2.999 DKK.
Kontakter
PressekontaktPresseansvarligPower Danmark
Journalister, redaktører, bloggere og andet godtfolk glæder vi os til at få i telefonen. Ring til vores presseansvarlige på tlf. 2133 8088, eller send os en mail på presse@power.dk.
Om POWER
POWER-eventyret startede i Danmark i 2015. Senere åbnede vi butikker i Finland, e-handel i Sverige, og i 2017 kom POWER til Norge. I dag er POWER Nordens nye elektronikgigant og nærmer sig 200 butikker, fordel på 4 lande og 4400 medarbejdere – og vi vokser stadig. Hos POWER ønsker vi altid at være et skridt foran, fordi vi ved, at velovervejede, effektive løsninger holder priserne lave, samtidig med at det giver den bedste handelsoplevelse for kunderne.
POWER er et selskab, som ejes af POWER International. POWER International ejes af AWILHELMSEN AS og Dolphin Invest AS ved Øivind Tidemandsen. Den norske koncern driver også POWER i Norge, Finland og Sverige.
Vores mål er at skabe en sund og rentabel virksomhed, som sikrer trygge arbejdspladser for nuværende og kommende medarbejdere. Dette skal vi gøre gennem effektive løsninger, som kommer vores kunder til gode – og med mindst mulig negativ effekt på samfund og miljø.
Følg pressemeddelelser fra Power
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Power
Største turnering nogensinde: Hvem er Danmarks bedste gamer?7.2.2025 07:30:00 CET | Pressemeddelelse
Lørdag den 15. februar afgøres det uofficielle Danmarksmesterskab, når den bedste blandt landets mange gamere bliver kåret på tværs af køn, alder og ikke mindst spiltype. Flere end 7.200 danske gamere har allerede deltaget i turneringen ”W”, som er den største turnering nogensinde i dansk gaming-historie. Gameren Rasmus Søndergaard er manden bag turneringen, hvor vinderen findes blandt 15 finalister i en live-finale.
POWER: Black Friday blev bedste salgsweekend nogensinde2.12.2024 09:59:16 CET | Pressemeddelelse
Da kasserne blev gjort op søndag efter lukketid, kunne POWER kigge tilbage på den bedste Black Friday-weekend nogensinde i elektronik- og hvidevarekædens historie. Trods bange anelser på forhånd steg omsætningen med 17% på selve Black Friday i forhold til 2023, hvilket var det hidtidige rekordår. Danskerne var især vilde med AirPods, Playstation og gamerstole.
POWERs kundeklub runder 1 million danske medlemmer29.10.2024 07:25:48 CET | Pressemeddelelse
Lørdag den 26. oktober meldte medlem nr. 1 million sig ind i MyPOWER, som er elektronik- og hvidevarekæden POWERs kundeklub. Alene i løbet af 2024 har 267.000 danskere meldt sig ind i kundeklubben, og målet er at runde to millioner medlemmer inden udgangen af 2026.
2 kilometer kø ved POWERs rekordåbning af ny butik i Odense4.10.2024 11:32:50 CEST | Pressemeddelelse
Flere end 3.000 købeklare kunder stod klar, da POWER her til morgen slog dørene op for Danmarks største elektronik- og hvidevarehus i Rosengårdcentret i Odense. Præcis klokken 08.38 – godt 2,5 time efter åbningen - var der allerede rekordomsat for 10 millioner kroner.
POWER politianmelder Elgiganten for omfattende fusk med førpriser3.10.2024 17:17:30 CEST | Pressemeddelelse
Elektronik- og hvidevarekæden POWER har i dag politianmeldt konkurrenten Elgiganten for det, som POWERs direktør Jesper Boysen betegner som ”omfattende fusk med førpriser”. POWER har tidligere rettet henvendelse til konkurrenten omkring urent trav i markedsføringen, men denne gang er omfanget så stort, at POWER har vurderet, det er en sag for politiet. ”Deres fremgangsmetode er jo en regulær vildledning af de danske forbrugere”, siger Jesper Boysen.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum