Power

Viralt TikTok-hit rammer Danmark: POWER solgte over 100 Ninja SLUSHis på en time

Del

Sidst var det airfryeren, og nu er det verdenshittet Ninja SLUSHi, der indtager danskernes køkkener med rekordfart. Natten til mandag lancerede POWER sit forsalg på den populære slush-maskine, Ninja SLUSHi. Allerede i løbet af den første time blev der solgt over 100 styk af den populære køkkenmaskine, der har taget både USA og England med storm.

Sent søndag aften annoncerede POWER salget af Ninja SLUSHi i Danmark, og det fik i den grad danskerne til tasterne kort efter midnat for at forudbestille den eftertragtede maskine. 
Slush-maskinen er allerede verdenskendt, efter produktet er gået viralt på TikTok med hundredtusindvis af visninger. Ifølge New York Times er slush-maskinen blevet udsolgt på rekordtid i USA og England, og POWER forventer, at hypen bliver lige så stor her i Danmark.

Over 250.000 visninger i løbet af weekenden
På POWERs sociale kanaler har videoen af køkkenmaskinen allerede fået over en kvart million visninger hen over weekenden (eksempelvis her på TikTok: https://vm.tiktok.com/ZNdJjcFJM/), og den første time efter POWER lancerede forsalget på Ninja SLUSHi, blev der bestilt over 100 styk - og tallet stiger fortsat.

- Allerede nu brager det ind med forudbestillinger på Ninja SLUSHi-maskinen, og vi forudser, at det bliver en vild weekend, når danskerne får løn på fredag. Det er jo endnu en fed køkkenmaskine, som vi ikke vidste, at vi manglede, og lur mig, om det ikke bliver årets køkkenhit – ikke mindst når sommerens varme rammer Danmark. Vi forudser i hvert fald en ny bestseller, siger Daniel Olesen, produktchef for Domestic Products hos POWER.

Iskolde drinks til hele familien
Med Ninja SLUSHi kan køberne lave læskende drinks og slush-ice hjemme til både børn og voksne. Maskinen har fem forudindstillinger og en frysekompressor med Rapid Chill Technology, så der kan hældes lunken sodavand eller juice i maskinen, som i løbet af blot 30 minutter bliver forvandlet til iskold slush-ice – og det er helt uden at tilsætte is. Maskinen fungerer også til kaffe, så du kan lave hjemmelavede frappés.

Ninja SLUSHi kan holde dine drikkevarer frosne i op til 12 timer og er en uundværlig gadget til de varme sommerdage med havefester og børnefødselsdage.

- Det bliver ikke nemmere. Og det er faktisk helt utroligt, hvad du kan proppe i maskinen og forvandle til en lækker is-udgave, siger Daniel Olesen.

POWER er den eneste forhandler af slush-maskinen i Danmark og forventer at få Ninja SLUSHi på lager i starten af marts. Produktet kan forudbestilles på power.dk til en vejledende udsalgspris på 2.999 DKK.

Kontakter

PressekontaktPresseansvarligPower Danmark

Journalister, redaktører, bloggere og andet godtfolk glæder vi os til at få i telefonen. Ring til vores presseansvarlige på tlf. 2133 8088, eller send os en mail på presse@power.dk.

Tlf:+45 2133 8088presse@power.dk

Om POWER

POWER-eventyret startede i Danmark i 2015. Senere åbnede vi butikker i Finland, e-handel i Sverige, og i 2017 kom POWER til Norge. I dag er POWER Nordens nye elektronikgigant og nærmer sig 200 butikker, fordel på 4 lande og 4400 medarbejdere – og vi vokser stadig. Hos POWER ønsker vi altid at være et skridt foran, fordi vi ved, at velovervejede, effektive løsninger holder priserne lave, samtidig med at det giver den bedste handelsoplevelse for kunderne.

POWER er et selskab, som ejes af POWER International. POWER International ejes af AWILHELMSEN AS og Dolphin Invest AS ved Øivind Tidemandsen. Den norske koncern driver også POWER i Norge, Finland og Sverige. 

Vores mål er at skabe en sund og rentabel virksomhed, som sikrer trygge arbejdspladser for nuværende og kommende medarbejdere. Dette skal vi gøre gennem effektive løsninger, som kommer vores kunder til gode – og med mindst mulig negativ effekt på samfund og miljø.

Følg pressemeddelelser fra Power

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Power

Danskerne går slush- og is-amok: POWER oplever eksplosiv vækst i sommervarmen17.7.2025 14:05:42 CEST | Pressemeddelelse

Sommerens hede dage sender ikke kun danskerne mod stranden, men også ind i POWER, hvor der bliver langet rekordmange slush ice- og ismaskiner over disken. Elektronik- og hvidevarekæden har oplevet en vækst på over 300% i salget af ismaskiner i forhold til samme periode sidste år, og danskerne har nu også kastet sig over en nyhed: Slush ice-koncentrat som det, man kender fra sportshaller og grillbarer.

POWER skriver dansk reklamehistorie11.7.2025 12:59:14 CEST | Pressemeddelelse

Til august er det 10 år siden, at POWER slog dørene op til sin første butik i Glostrup. I dag har elektronik- og hvidevarekæden 27 butikker landet over, og flere er på vej. Det fejrer POWER med en kæmpemæssig jubilæumskampagne i august og september, men allerede i dag – fredag den 11. juli – går optakten i gang med en storstilet reklame-serie i tre afsnit. POWER har købt hele reklameblokken i bedste sendetid på TV 2 og viser alle fem minutter af første afsnit.

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye