Virksomheden i konstant udvikling: Best One A/S har fået vokseværk og flytter i nye og større lokaler i Glostrup

Tilbage i sommeren 2015 sad de to stiftere af best-one.dk på et lille kontor og knoklede for at skabe gode resultater for deres første og dengang få kunder. Nu er hverdagen og virkeligheden blevet helt anderledes, og fra 1. Marts rykker deres hovedkontor til Glostrup, hvor et nyt kapitel starter.
Best One A/S har gennem de seneste år gennemgået en kæmpe vækst og er blevet en af de helt store spillere på markedet, når det kommer til online markedsføring. Og det er den kommende flytning et tydeligt resultat af, hvor de kan se frem til at få over dobbelt så meget plads, som de har nu.
Så når medarbejderne møder ind på den nye og eftertragtede adresse på Sydvestvej 15 i Glostrup, bliver det med store smil og stor begejstring:
“Det er en vild rejse, som vi allerede har været på. Da Faton og jeg startede, var det med et ønske om at hjælpe virksomheder i hele Danmark og blive de bedste i branchen. I dag har vi hjulpet tusindvis af virksomheder, og vores team er vokset til over 60 medarbejdere. Vi kan fysisk ikke være på kontoret i Valby længere, og vi ser virkelig frem til næste skridt i Glostrup," siger partner Jacob Kjær Kuscu.
Best One A/S har både en afdeling i Aarhus og København, og den sidstnævnte afdeling har altså fysisk ikke plads til flere kontorpladser til kommende medarbejdere. Derfor var de heller ikke tvivl om, at der skulle ske en ændring - fordi væksten, vokseværket og udviklingen i virksomheden er kun begyndelsen.
Fra lille kontor til succeshistorier
Best One A/S er efterhånden blevet en af Danmarks førende virksomheder indenfor SEO, Google annoncering og Facebook annoncering samt hjælp til ny hjemmeside og professionel tekstforfatning. Alt sammen med det formål at kunne skabe succeshistorier for deres kunder.
Flytningen er ikke kun en fysisk forandring, men også en markering af et nyt og spændende kapitel i virksomhedens historie. Og man kan også roligt sige, at den konstante vækst, flytningen og den nu 6. gazelle i træk kan betegnes som Best One A/S’s helt egen succeshistorie.
“Vi har aldrig været bange for at tænke stort og drømme, og det er også det, der har bragt os hertil. Vi er enormt stolte af hele vores hold, fordi vi sammen er kommet så langt. Vi glæder os til at byde både nye og nuværende kunder velkommen i de nye lokaler”, afslutter partner Faton Memisi.
Med de nye lokaler bliver der plads til endnu mere vækst og flere dygtige medarbejdere, der kan hjælpe endnu flere virksomheder i hele Danmark med også at opnå deres mål og drømme.
Om Best One A/S
Best One A/S er et digitalt marketingbureau, der tilbyder online markedsføring til virksomheder, der ønsker at blive mere synlige, få flere kunder og vækste deres forretning.
Deres nu over 60 medarbejdere er en blanding af erfarne og garvede eksperter samt nye og unge talenter. Og alle deres konsulenter i både København og Aarhus står altid klar til at tage en ærlig snak om dine muligheder for et godt samarbejde.
Kontaktpersoner
Jacob Kjær Kuscu
Partner
Tlf: 71 99 77 11Mail: jacob@best-one.dk
Faton Memisi
Partner
Tlf: 71 99 77 11
Mail: faton@best-one.dk
Følg pressemeddelelser fra Obsidian Digital A/S
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Obsidian Digital A/S
Asbestpriser stiger i 2025 – Boligejere skal være ekstra opmærksomme ved tagrenovering24.6.2025 10:11:24 CEST | Pressemeddelelse
24. juni 2025 – Det er blevet markant dyrere at få fjernet asbestholdige tagplader i danske parcelhuse. Nye regler, der trådte i kraft ved årsskiftet, har gjort det lovpligtigt at anvende autoriserede firmaer til opgaven – og det har ført til prisstigninger og længere ventetider. "Vi ser både stigende priser og forvirring blandt boligejere. Mange ved ikke, at de nu risikerer bøder for selv at fjerne asbestholdige materialer," fortæller Jens, ejer af Asbestrenovering.dk. Skærpede regler presser markedet Siden 1. januar 2025 har det været ulovligt for private at fjerne materialer som bølgeeternit, der ofte indeholder asbest. Kun virksomheder med særlig autorisation fra Sikkerhedsstyrelsen må håndtere opgaven. Denne ændring har skabt en flaskehals: Efterspørgslen er vokset markant, mens antallet af godkendte firmaer er begrænset. Mange husejere oplever nu både høje priser og lang ventetid på at få udskiftet gamle tage. Mangel på viden koster dyrt Selvom lovgivningen er klar, halter inform
Nyt startup bruger kunstig intelligens til at matche selvstændige med det perfekte kontorfællesskab18.6.2025 11:23:49 CEST | Pressemeddelelse
Nordesk, et nyt dansk proptech startup, kombinerer AI og ejendomsdata til at skabe en platform, der kan hjælpe selvstændige og små teams med at finde det helt rigtige kontor - hurtigt og helt gratis. For mange freelancere og små virksomheder er jagten på den rigtige kontorplads præget af uigennemsigtige priser og dårlig mulighed for at sammenligne. Den nemmeste måde at finde en kontorplads, er ved at kende nogen i forvejen. Det vil Nordesk lave om på. Platformen gik i luften i 2025, og har siden arbejdet på at forbedre deres interne AI-model til kontor-matchmaking, samt at indgå partnerskaber med diverse kontorfællesskaber i København. "De eksisterende kontor-platforme, for eksempel Lokalebasen og Ejendomstorvet, har fokus på større virksomheder med behov for egne store lokaler. Hos Nordesk fokuserer vi på de små, ofte nyopstartede, virksomheder. De skal jo også have et sted at arbejde fra" siger Lukas Gjetting, stifter af Nordesk. En del af en global trend mod fleksibilitet Udviklinge
Tømrer Næstved – Flere boligejere vælger lokale fagfolk til renovering og byggeri16.6.2025 11:06:52 CEST | Pressemeddelelse
I takt med stigende fokus på boligforbedringer og energiforbrug oplever mange tømrere i Næstved-området travlhed. Især blandt husejere, der ønsker at renovere, udvide eller forskønne deres bolig, er der efterspørgsel på kvalitetsbevidst og erfarent tømrerarbejde. Det gælder ikke kun i Næstved by, men også i nærliggende områder som Karrebæksminde og Vordingborg, hvor både helårshuse og sommerhuse bliver opgraderet med nye terrasser, carporte og tagløsninger. Lokalt tømrerarbejde i Næstved vokser Flere vælger en tømrer i Næstved frem for landsdækkende firmaer, fordi lokalkendskab og nærhed spiller en væsentlig rolle. En lokal tømrer har erfaring med områdets byggestil og kan levere skræddersyede løsninger til både ældre huse og nyere parcelhuse. Uanset om der er tale om opbygning af terrasse, carport i træ eller indvendig renovering, er det vigtigt med en fagperson, der forstår både design og holdbarhed. Efterspørgsel på terrasser og tagrenovering Blandt de mest efterspurgte ydelser i om
SURFMORE klæder surfere og skatere godt på til sommeren13.6.2025 13:57:01 CEST | Pressemeddelelse
SURFMORE er skabt af folk, der selv bruger udstyret. Det mærkes tydeligt i både udvalg og design. Her finder man det, der fungerer i praksis, hvad enten man er på vandet, i skoven eller i byen. Sortimentet er præget af simple produkter af høj kvalitet, der er lette at bruge og behagelige at have på. Det gælder alt fra beklædning til udstyr. Der er tænkt over funktion, pasform og materialer. Meget af det kan bruges på tværs af aktiviteter, hvilket gør det ideelt til flere formål. Udstyr til aktive dage Når solen skinner, og man har tid til at være ude, er det rart at have noget udstyr til sjov, leg og motion. SURFMORE tilbyder produkter, man faktisk får brugt. Det gælder både boards, våddragter, håndklædeponchoer, tøj og diverse udstyr. Det hele er let at pakke, let at bruge og holder til mere end bare én sæson. Man behøver ikke være ekspert for at komme i gang, og det er netop pointen. Produkterne gør det enkelt at være aktiv, uden at det kræver lange forberedelser. Tøj og beklædning,
Is This the Missing Link in Your Supplier Strategy?13.6.2025 09:28:58 CEST | Pressemeddelelse
Building a strong supplier strategy takes more than just choosing the right vendors. It involves coordination, transparency, and a system that helps you avoid miscommunication and delays. If you're managing multiple suppliers across departments or regions, it's easy for things to fall through the cracks. That’s why many companies are now exploring the value of using a supplier collaboration platform to bring everything together. Why coordination matters more than ever Supplier relationships aren’t just about pricing or delivery anymore. Most businesses rely on a growing network of suppliers for materials, services, and innovation. Without the right structure in place, you risk duplication of work, unclear responsibilities, or errors that could have been avoided. Delays in approving packaging designs, misalignment on product specs, or simply a lack of visibility into what’s happening with a supplier — all of it costs time and money. A structured collaboration tool helps streamline that
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum