Business Wire

Andersen Global styrker den juridiske kapacitet i Danmark

Del

Andersen Global styrker de juridiske kompetencer i Danmark gennem en samarbejdsaftale med Hansen TaxLegal, en international advokatvirksomhed med hovedsæde i København, der blandt andet fokuserer på velhavere.

Hansen TaxLegal består af erfarne fagfolk med årtiers erfaring inden for skatteregler og solid erfaring med det danske skattevæsen. Virksomheden betjener en bred kundekreds, herunder andre jurister, revisorer, velhavende kunder, kapitalfonde, virksomheder og aktionærer med primære aktier. Teamet, der konsekvent anerkendes af Chambers and Partners som en førende virksomhed, er specialister i udvikling af strategiske, kundecentrerede løsninger til formueforvaltning, civilret, planlægning af generationsskifte, fonde og trust, risikovurdering, transfer pricing, omstrukturering, køb & salg af virksomheder og skatterådgivning.

"Som en virksomhed, der vier sin arbejdsindsats til at levere resultater på højt niveau til vores kunder, fokuserer vi på at se løsninger, hvor andre ser udfordringer," siger Managing Partner Jan Hansen. "Vores team består af erfarne fagfolk med rødder i Andersen og »Big Four«, bringer et strategisk perspektiv til det enkelte kundeengagement, så vi effektivt kan opfylde kundernes mål. Samarbejdet med Andersen Global gør det muligt for os at udvide omfanget af vores tjenester og give vores kunder endnu mere værdi lokalt såvel som internationalt."

Mark Vorsatz, Andersen Globals Chairman og CEO, tilføjer: "Hansen TaxLegal nyder høj anseelse for deres solide lokalkendskab og urokkelige engagement i at skabe værdi for kunderne. Vi har opretholdt en gensidigt fordelagtig arbejdsrelation til Jan og hans team i årevis, hvilket gør dette samarbejde til det ideelle næste skridt. Deres ekspertise inden for velhaversegmentet og internationale skatteforhold placerer dem som en stærk udbygning af vores globale organisation, yderligere etablering af en problemfri, tværfaglig platform i regionen og styrkelse af vores evne til at imødekomme kundernes skiftende behov i Danmark og andre steder."

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte og uafhængige medlemsvirksomheder, der består af skattejurister samt skatte- og værdiansættelseseksperter i hele verden. Andersen Global, der blev etableret i 2013 af den amerikanske medlemsvirksomhed Andersen Tax LLC, har nu mere end 18.000 eksperter i hele verden og en tilstedeværelse på over 500 lokaliteter gennem sine medlemsvirksomheder og samarbejdsvirksomheder.

Originalsprogsudgaven af denne bekendtgørelse er den officielle, autoriserede version. Oversættelserne er kun tænkt som en hjælp og bør sammenholdes med kildesprogsteksten, der som den eneste er juridisk bindende.

Se kildeudgaven på businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250213945911/da/

Følg pressemeddelelser fra Business Wire

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Business Wire

Andersen Consulting indgår samarbejde med virksomheden Vivaldi31.10.2025 15:43:00 CET | Pressemeddelelse

Andersen Consulting annoncerer en samarbejdsaftale med Vivaldi, der er et globalt konsulentfirma inden for forretnings- og brandstrategi, hvilket styrker organisationens løsninger inden for strategi og forretningstransformation. Vivaldi, der blev oprettet i 1999, er kendt for sin tilgang, som forener brand, forretning og teknologi for at hjælpe kunder med at bevare deres position som markedsledere. Med aktiviteter i USA, Europa og Latinamerika samarbejder Vivaldi med nogle af verdens førende virksomheder om at styrke markedspositioner, accelerere innovation og udvikle kundecentrerede forretningsmodeller. I en tid, der er præget af hurtig forandring, drevet af kunstig intelligens, platformdynamikker og kontinuerlig fornyelse, hjælper Vivaldi sine kunder med at gentænke, hvordan forretningsværdi skabes og udnyttes. Virksomhedens tværfaglige teams kombinerer dyb indsigt i forbrugeradfærd og markedsudvikling med strategisk, kreativ og finansiel ekspertise for at levere skræddersyede løsnin

Andersen Consulting styrker sin platform gennem samarbejde med threon31.10.2025 15:35:00 CET | Pressemeddelelse

Andersen Consulting udvider sine kompetencer inden for forretningstransformation og digital transformation via en samarbejdsaftale med threon, der er et belgisk konsulentfirma, som er kendt for at levere pragmatisk og helhedsorienteret støtte til strategiimplementering. I mere end 20 år har threon været en vigtig rådgiver for organisationer, der ønsker at omsætte store idéer til reel forretningsmæssig effekt. Virksomheden er specialiseret i strategisk porteføljestyring, digital transformation og ledelsestræning for at hjælpe ledere med at omsætte visioner til konkret handling. threons unikke tilgang kombinerer projektlevering, udvikling af medarbejdere og intelligente softwareløsninger, hvilket giver teams mulighed for at levere hurtigere, opskalere i det rette tempo og opnå varige resultater. Tom Dedecker, CEO for threon, udtalte: "Vi skaber fokus og ro i organisationer, hvilket gør det muligt at træffe hurtigere beslutninger og gennemføre en bæredygtig transformation, der er forankre

SBC Medical to Announce Q3 2025 Financial Results on November 14 and Hold Earnings Call on November 1731.10.2025 13:00:00 CET | Press release

SBC Medical Group Holdings Incorporated (Nasdaq: SBC) (“SBC Medical” or the “Company”), a global provider of comprehensive consulting and management services to the medical corporations and their clinics, today announced that it will release its Q3 2025 financial results on Friday, November 14, 2025, before the U.S. market opens. The Company will hold a Earnings Call on Monday, November 17, 2025 at 5:00 p.m. Eastern Time to discuss the financial results and take questions live. Please register in advance for the conference using the link provided below. https://edge.media-server.com/mmc/p/e2znwqtx It will automatically direct you to the registration page for “SBC Q3 2025 Financial Results Presentation.” Please follow the steps to enter your registration details and click “Submit.” Upon registration, you will be able to access the dedicated conference call viewing site. In addition to viewing the conference call, this site provides access to information about the speakers as well as pas

Motive Brings Seamless eSIM Activation to Luxury European Automotive Brand in Latin America31.10.2025 11:00:00 CET | Press release

Motive, a global leader in connected device lifecycle management and automation, has announced a landmark partnership with a leading operator in Central and South America, bringing seamless and secure mobile connectivity to a luxury European automotive brand’s vehicles in Mexico. The solution—powered by Motive's Entitlement Server—enables the carrier’s subscribers to link their mobile identities directly to their vehicles using embedded SIM (eSIM) technology leveraging GSMA’s mobile connectivity standards. This automotive-first for the Latin America region allows drivers to activate their mobile subscription upon entering a vehicle, delivering a personalized, connected experience on par with their smartphones. Whether for entertainment, navigation, or communication services, users benefit from uninterrupted access to their mobile services with enhanced security and privacy. "This deployment showcases the power of intelligent entitlement and provisioning," said Francisco Viana, VP Sales

Hanshow and Unide Partner to Advance Store Modernization under the “Plan Unide 2.0” Strategy31.10.2025 02:45:00 CET | Press release

Hanshow, a global leader in digital retail solutions, has announced a strategic collaboration with Unide Corporativa, one of Spain’s most established food retail cooperatives, to advance store digitalization and operational efficiency under its new strategic roadmap “Plan Unide 2.0” (2025–2028). This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20251030921658/en/ Founded over 90 years ago, Unide unites hundreds of independent grocery retailers across Spain under a cooperative model built on proximity, freshness, and community service. With Plan Unide 2.0, the cooperative aims to strengthen competitiveness through member business development, store modernization, and new store openings—a roadmap to ensure sustainable growth in an evolving retail landscape. Unide faces operational challenges common to cooperative retail: manual paper label updates, inconsistent pricing, and limited promotional agility across its network. Meanwhile,

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye