”Jeg er oprigtigt interesseret i mennesket bag tallene”
Andelskassen i Odense har ansat 33-årige Karina Julie Munter som kunderådgiver. Hun har lang erfaring med den tætte og personlige kundedialog, og så glæder hun sig over at arbejde i Andelskassen, der tror på, at alle har brug for gode relationer.
![Karina Julie Munter(th) og Rikke Cecilie Pedersen (tv) er begge startet i Andelskassen i Odense som kunderådgivere.](/data/images/public/11280997/14247066/4ba90465-3019-424b-a118-eba5238384eb-w_720.jpeg)
At hjælpe folk godt på vej med deres drømme for livet er Karinas motivation i arbejdet som kunderådgiver. Det betyder derfor også meget for Karina at opbygge en god og langvarig relation til kunderne, og her er nærvær, tillid og ærlighed nøgleordene.
”Jeg er meget nærværende og jordnær, når jeg taler med mine kunder om deres økonomiske drømme og behov – jeg er oprigtigt interesseret i mennesket bag tallene. Det er vigtigt for mig, at kunderne føler sig set og hørt, og at de oplever at få den rådgivning, de har brug for. Samtidig er det vigtigt, at vi kan have tillid til hinanden og være ærlige i dialogen – jeg er ærlig omkring, hvordan jeg ser deres økonomi, og de er ærlige over for mig. For ud fra det, de fortæller mig, kan jeg give dem en rådgivning, der passer til der, hvor de er i livet,” siger Karina.
Karina kommer fra en stilling i Lån & Spar i Odense, hvor hun har arbejdet de sidste 5 år, og inden da arbejdede hun syv år i Nordea. Med skiftet til Andelskassen bliver Karina en del af en relationsbank, hvis værdier stemmer godt overens med hendes egne.
”I Andelskassen arbejder man ud fra et værdisæt om, at alle har brug for gode relationer, og det er noget, jeg virkelig kan se mig selv i. Relationen til den enkelte kunde er vigtig, og jeg glæder mig til at have tid, rum og plads til god rådgivning og at sætte kundens økonomi i fokus,” siger Karina og fortsætter
”Samtidig synes jeg, det er spændende at blive en del af et hold, hvor jeg skal bidrage til at sætte Andelskassen endnu mere på det fynske landkort og synliggøre, hvad vi kan som bank. Der er et fantastisk kollegaskab i Andelskassen i Odense, det er rart at komme her, og kunderne kan helt sikkert mærke, at her er et godt sted at være, ” slutter Karina af.
Karina bor privat i Odense NV sammen med sin mand og deres børn på seks og tre år. Fritiden nyder Karina ofte sammen med sine nærmeste, og så holder hun af at gå lange ture i naturen og tage med familien i Odense Zoo.
Nøgleord
Kontakter
Maria BuggeKommunikationskonsulentKommunikation og marketing
Tlf:87993074mbm@andelskassen.dkDanske Andelskassers Bank – i daglig tale Andelskassen – er en børsnoteret bank med hovedkontor i Hammershøj og 19 afdelinger rundt i landet. I hele organisationen tager vi afsæt i, at vi tror på, at alle har brug for gode relationer. Det er det, der får os til at sige højt, at vi er mere end bare en bank. Vi er mennesker, der interesserer os for andre mennesker. Det præger vores rådgivning af både privat- og erhvervskunder.
Følg pressemeddelelser fra Danske Andelskassers Bank A/S
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Danske Andelskassers Bank A/S
”Hos mig er kunderne ikke bare et nummer i køen”3.2.2025 06:51:00 CET | Pressemeddelelse
Andelskassen i Odense har ansat Rikke Cecilie Pedersen som kunderådgiver. Den tætte relation til kunderne driver Rikke i sit arbejde, og det har haft stor betydning for hendes valg om at arbejde i en bank, der har fokus på de gode relationer.
”Det er vigtigt for mig at opbygge langvarige relationer med kunderne”14.1.2025 07:01:00 CET | Pressemeddelelse
Andelskassen i Aarhus har ansat 28-årige Frederik Kronborg som kunderådgiver. Frederik glæder sig over skiftet til en relationsbank tæt på sin bopæl i Aarhus, hvor han kan fokusere på at opbygge langvarige relationer med kunderne.
”God rådgivning er bundet op på gode relationer”2.1.2025 06:31:00 CET | Pressemeddelelse
Morten Houlberg Varlen værdsætter en god og tæt relation til kunderne. Han er startet i Andelskassen for at blive en del af familien i Andelskassen i København Nord, hvor han allerede kender hele holdet.
”Jeg kan godt lide den tætte relation til kunder og kolleger”18.12.2024 06:57:00 CET | Pressemeddelelse
Sådan fortæller Rasmus R. Madsen om skiftet til Andelskassen i Varde. Her er han startet som kunderådgiver og glæder sig over at være startet i en relationsbank.
Andelskassen i markant strategiskifte: Flytter hovedsæde til Aarhus og styrker formue- og virksomhedsrådgivning i landets to største byer.21.11.2024 08:26:56 CET | Pressemeddelelse
En lang række privatpersoner, virksomhedsejere og familieformuer får ikke den mængde opmærksomhed, rådgivning og professionelle services, som de fortjener og har brug for. Det vil Andelskassen lave om på. Det sker igennem en ambitiøs og gennemgribende nytænkning af bankens værditilbud og rådgivning over for eksisterende og nye kunder. ”Vi kan og skal være meget mere for de interessante kunder, som i dag ikke får, hvad de fortjener i deres eksisterende bank. Hvad enten de er formuende privatpersoner, familier eller virksomhedsejere i SMV-segmentet. Vi læner os nu meget mere i retning af dem, og jeg glæder mig til at vise, hvad Andelskassen kan give dem af værdi gennem relationer, rådgivning og viden,” siger Jan Pedersen, adm. direktør i Andelskassen. Strategien frem mod 2030 hedder ”Virksomheden, familien, formuen. Stærkere sammen”. Den indeholder en række centrale indsatsområder: Markant øget fokus på Private Banking og familieformue-rådgivning Ejerledere får adgang til netværk og nye
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum