”Hos mig er kunderne ikke bare et nummer i køen”

Del

Andelskassen i Odense har ansat Rikke Cecilie Pedersen som kunderådgiver. Den tætte relation til kunderne driver Rikke i sit arbejde, og det har haft stor betydning for hendes valg om at arbejde i en bank, der har fokus på de gode relationer.

Rikke Cecilie Pedersen (tv) og Karina Julie Munter(th) er begge startet i Andelskassen i Odense som kunderådgivere.
Rikke Cecilie Pedersen (tv) og Karina Julie Munter(th) er begge startet i Andelskassen i Odense som kunderådgivere.

Med skiftet til Andelskassen siger den 24-årige Rikke dermed farvel til Lån & Spar i Odense, hvor hun er uddannet og har arbejdet de sidste tre år. Rikke er meget bevidst om, at hun som kunderådgiver er sparringspartner og vejleder kunderne om nogle af de største økonomiske beslutninger i livet. Derfor er det også vigtigt for hende at opbygge gode relationer til kunderne.

”Jeg kan godt lide at møde mine kunder der, hvor de er i livet. Det gælder både, når der skal tales om det første boligkøb, familieforøgelse, men også fx pension, forsikring, testamenter, og hvordan vi optimerer kundernes opsparing,” siger Rikke og fortsætter

”Det er en stor tillidserklæring at lade sig rådgive af andre om sin økonomi, og som kunderådgiver er jeg med indover nogle af de største økonomiske beslutninger, kunderne tager i deres liv. Her er det vigtigt, at vi har en tæt og ærlig dialog gennem hele processen, så vi både får talt om deres drømme for livet, men også hvis livet skulle slå kolbøtter undervejs. Så her betyder en god og tæt relation rigtig meget for, at jeg kan rådgive kunderne bedst mulig.”

I Andelskassen er Rikke blevet en del af et hold, der tror på, at en god relation er en tryg og tillidsfuld relation. Derfor tager alle kunderådgivere også gerne hjem til kunderne for at holde møde. Og det tiltaler Rikke, at der er tid til den gode, trygge rådgivning.

”Hos mig er kunderne ikke et nummer i køen, og det tiltaler mig, at vi i Andelskassen tager hjem til kunderne eller mødes, hvor det passer dem – på arbejdspladsen, online osv. Vi tilpasser os kunderne og ikke omvendt, så vi gør det så let og trygt for dem som muligt. At opbygge gode relationer kræver tid, og jeg oplever, at der er tid til kunderne i Andelskassen. Jeg kan godt lide at høre kunderne til, hvordan det går, ligesom jeg også giver noget af mig selv. Så får man så meget mere igen,” fortæller Rikke.

Rikke bor privat i Odense SV med sin kæreste. Når hun holder fri, er hun sammen med venner og familie og går gerne ture i naturen.

Nøgleord

Kontakter

Danske Andelskassers Bank – i daglig tale Andelskassen – er en børsnoteret bank med hovedkontor i Hammershøj og 19 afdelinger rundt i landet. I hele organisationen tager vi afsæt i, at vi tror på, at alle har brug for gode relationer. Det er det, der får os til at sige højt, at vi er mere end bare en bank. Vi er mennesker, der interesserer os for andre mennesker. Det præger vores rådgivning af både privat- og erhvervskunder.

Følg pressemeddelelser fra Danske Andelskassers Bank A/S

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Danske Andelskassers Bank A/S

Andelskassen i markant strategiskifte: Flytter hovedsæde til Aarhus og styrker formue- og virksomhedsrådgivning i landets to største byer.21.11.2024 08:26:56 CET | Pressemeddelelse

En lang række privatpersoner, virksomhedsejere og familieformuer får ikke den mængde opmærksomhed, rådgivning og professionelle services, som de fortjener og har brug for. Det vil Andelskassen lave om på. Det sker igennem en ambitiøs og gennemgribende nytænkning af bankens værditilbud og rådgivning over for eksisterende og nye kunder. ”Vi kan og skal være meget mere for de interessante kunder, som i dag ikke får, hvad de fortjener i deres eksisterende bank. Hvad enten de er formuende privatpersoner, familier eller virksomhedsejere i SMV-segmentet. Vi læner os nu meget mere i retning af dem, og jeg glæder mig til at vise, hvad Andelskassen kan give dem af værdi gennem relationer, rådgivning og viden,” siger Jan Pedersen, adm. direktør i Andelskassen. Strategien frem mod 2030 hedder ”Virksomheden, familien, formuen. Stærkere sammen”. Den indeholder en række centrale indsatsområder: Markant øget fokus på Private Banking og familieformue-rådgivning Ejerledere får adgang til netværk og nye

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye