LABFRESH vil lave tøj til kvinder: Har allerede rejst tre millioner kroner på én weekend

Del

LABFRESH har i mange år dagligt fået spørgsmålet: ”Hvornår lancerer I kvindetøj?” I dag kan de annoncere, at deres første kvindekollektion bliver en realitet – og det sker gennem en crowdfunding-kampagne.

Lotte Brandi i den hvide t-shirt i midten sammen med holdet, der står bag den nye kollektion.
Lotte Brandi i den hvide t-shirt i midten sammen med holdet, der står bag den nye kollektion.

LABFRESH arbejder tæt sammen med deres kunder og har allerede over 2.000 sign-ups til at teste og forme de første styles, når det kommer til deres nye kvindekollektion. De har skabt en åben proces med fit-events og brugerfeedback, som er en hjørnesten i deres udvikling af deres tøj. 

- For os er det vigtigste at skabe fits, der fungerer for flest muligt, og som hurtigt bliver favoritterne i klædeskabet, fortæller Lotte Brandi, der er medstifter af Labfresh. 

En revolution inden for holdbart design

Med produktionschef Anne van Steekelenburg i spidsen udfordrer Labfresh markedet med deres filosofi: ”Buy less, but better.” 

- Vores tøj er designet til at holde i mange år og til at klare utallige vaske uden at miste kvaliteten. Vi skaber produkter, der er nemme at vedligeholde – tøj, der altid er forrest i skabet. Mindre er mere, og vi tror på, at fremtiden er tøj, der holder længere og bruges oftere, fortæller Lotte Brandi. 

Crowdfunding: Kunder har mulighed for at blive en del af eventyret

Labfresh lancerer samtidig en crowdfunding-kampagne, der gør det muligt for alle at være med. De er allerede nu Europas mest crowdfundede modebrand. Med dette initiativ har LABFRESH allerede rejst tre millioner kroner for at sikre de første fem drops og teste de forskellige fits over de næste 12 måneder.

Investeringsdetaljer:

  • Startbeløb: Fra 1.500 krone

  • Afkast: 7% rente om året og tilbagebetaling efter fire år.

  • Fordele: Rabatter, gavekort og personlige fødselsdagsgaver baseret på investeringens størrelse.

  • Kampagnen stopper, når man har ramt syv millioner kroner. 

  • Det er LABFRESHs 8. crowdfunding-kampagne, men første gang de udsteder obligationer i stedet for at sælge aktier i virksomheden.

Med denne kampagne fortsætter LABFRESH sin rejse som en virksomhed, der udvikler sig sammen med sit community.

Nøgleord

Kontakter

Følg pressemeddelelser fra LABFRESH

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra LABFRESH

World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye