”Det er vigtigt for mig at opbygge langvarige relationer med kunderne”

Del

Andelskassen i Aarhus har ansat 28-årige Frederik Kronborg som kunderådgiver. Frederik glæder sig over skiftet til en relationsbank tæt på sin bopæl i Aarhus, hvor han kan fokusere på at opbygge langvarige relationer med kunderne.

Frederik Kronborg er startet som kunderådgiver i Andelskassen i Aarhus.
Frederik Kronborg er startet som kunderådgiver i Andelskassen i Aarhus.

Frederik Kronborg er startet som kunderådgiver i Andelskassen i Aarhus. Han kommer fra en stilling i Sparekassen Danmarks afdeling i Galten og har også tidligere arbejdet som ejendomsmægler. Frederik ved derfor, hvad det indebærer at sætte sin bolig til salg eller ønsker at købe en ny.

”At købe eller sælge sin bolig er en stor beslutning og kræver mange overvejelser – i Iangt de fleste tilfælde vil et huskøb være det største køb, man gør sig i livet, og der er mange drømme forbundet med det. Her kan jeg bruge min erfaring fra ejendomsmæglerbranchen, dele min viden med kunderne og være deres økonomiske sparringspartner, så der både bliver råd til drømmehuset og de drømme, de har for livet,” fortæller Frederik.

Det betyder også, at Frederik har stort fokus på pension og forsikringer i sin rådgivning – så kunderne kan bevare samme levestandard og fx blive siddende i huset, selv hvis livet pludselig spænder ben.

Værdier, der matcher

Med skiftet til Andelskassen glæder Frederik sig over at være blevet en del af en relationsbank med fokus på værdier, der stemmer overens med hans egne.

”Andelskassen har mange af de værdier, jeg kan identificere mig med. At vi yder en rådgivning med en høj kvalitet og tager os tiden til det. Kunderne har et direkte nummer til deres rådgiver, og det betyder, at jeg har kontakt med kunder hver dag og på den måde kan opbygge gode relationer. Og så har vi et godt arbejdsmiljø, og det smitter også af på kunderne, når de kan mærke, det er et rart sted at være,” siger Frederik.

For Frederik er et godt samarbejde med kunderne vigtigt. Så de kan tale om både de sjove og mindre sjove emner og derigennem skabe en god relation.

”For mig har det altid handlet om mennesker. Jeg kan rigtig godt lide at snakke med kunder og opbygge langvarige relationer gennem en åben og ærlig dialog. Kunderne ved, at hos mig er en aftale en aftale. Samtidig er det vigtigt for mig at tale i et sprog, kunderne forstår – så kunderne forstår deres økonomi og er så godt oplyste som muligt,” slutter Frederik.

I sin fritid er Frederik aktiv og elsker at dyrke sport. Derudover nyder han at tilbringe tid med sine nærmeste.

Nøgleord

Kontakter

Danske Andelskassers Bank – i daglig tale Andelskassen – er en børsnoteret bank med hovedkontor i Hammershøj og 19 afdelinger rundt i landet. I hele organisationen tager vi afsæt i, at vi tror på, at alle har brug for gode relationer. Det er det, der får os til at sige højt, at vi er mere end bare en bank. Vi er mennesker, der interesserer os for andre mennesker. Det præger vores rådgivning af både privat- og erhvervskunder.

Følg pressemeddelelser fra Danske Andelskassers Bank A/S

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Danske Andelskassers Bank A/S

Andelskassen i markant strategiskifte: Flytter hovedsæde til Aarhus og styrker formue- og virksomhedsrådgivning i landets to største byer.21.11.2024 08:26:56 CET | Pressemeddelelse

En lang række privatpersoner, virksomhedsejere og familieformuer får ikke den mængde opmærksomhed, rådgivning og professionelle services, som de fortjener og har brug for. Det vil Andelskassen lave om på. Det sker igennem en ambitiøs og gennemgribende nytænkning af bankens værditilbud og rådgivning over for eksisterende og nye kunder. ”Vi kan og skal være meget mere for de interessante kunder, som i dag ikke får, hvad de fortjener i deres eksisterende bank. Hvad enten de er formuende privatpersoner, familier eller virksomhedsejere i SMV-segmentet. Vi læner os nu meget mere i retning af dem, og jeg glæder mig til at vise, hvad Andelskassen kan give dem af værdi gennem relationer, rådgivning og viden,” siger Jan Pedersen, adm. direktør i Andelskassen. Strategien frem mod 2030 hedder ”Virksomheden, familien, formuen. Stærkere sammen”. Den indeholder en række centrale indsatsområder: Markant øget fokus på Private Banking og familieformue-rådgivning Ejerledere får adgang til netværk og nye

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye