TUI overtager Nørreport i årets første kampagne
I TUIs seneste kampagne bygger rejsebureauet videre på det etablerede kommunikationstema "Alt, hvad en rejse kan være."
I TUIs seneste kampagne bygger rejsebureauet videre på det etablerede kommunikationstema "Alt, hvad en rejse kan være," men tilføjer nye annonceformater til mediemixen, såsom analoge og digitale takeovers.
Kampagnen blev lanceret i dagene mellem jul og nytår, blandt andet med tv-reklamer, der fokuserer på at vække rejselyst til destinationerne omkring Middelhavet og fremvise det brede produktsortiment. I januar følger annoncering på udendørstavler, digitale udendørstavler, trykte medier, digitale platforme og radio. Blandt de mere kreative kampagneelementer er en takeover af Nørreport station i uge 2 og 3. Pendlere vil blive mødt af dekorerede bustoppesteder, der leder tankerne hen på solrige sandstrande og italienske taverner, blandt andet med budskabet "Sommeren er bedst ved Middelhavet."
”Vi bygger videre på vores etablerede og langsigtede kommunikationstema "Alt, hvad en rejse kan være," men eksperimenterer samtidig med nye formater og mere taktiske udtryk i vores mix. I den forrige kampagne tilføjede vi mere humoristiske elementer, hvilket også har vist sig at fungere godt. Det har vi taget med os i denne kampagne, eksempelvis med nye sjove radiospots,” siger Lisa Rönnberg, nordisk marketingchef hos TUI.
Kampagnen er produceret af TUIs egen inhouse-bureau Creative Studio og eksterne kreative kræfter og vil køre i Sverige, Norge, Danmark og Finland frem til marts.
Kontakter
Mikkel HansenKommunikationschefTUI Danmark
Tlf:+45 33 47 90 75mikkel.hansen@tui.dkOm TUI
TUI er verdens førende rejsekoncern og opererer sine hoteller, krydstogtskibe, flyselskaber og udflugter verden over. TUI-aktien er børsnoteret i Tyskland. I regnskabsåret 2023 havde TUI-koncernen +60.000 ansatte, +20 millioner kunder og en omsætning på +20 mia. euro. Hele værdikæden for turisme er under ét tag og tæller +400 TUI-ejede hoteller, 17 krydstogtskibe og fem flyselskaber med mere end 100 fly. I Danmark sender TUI op imod 200.000 danskere på ferie om året. TUI's primære produkt er pakkerejser til udlandet med enten charterfly eller rutefly, men produktporteføljen tæller også skiferie, kør-selv-ferie og udflugter. TUI er i Danmark medlem af industriorganisationen Rejsearrangører i Danmark (RID) og Rejsegarantifonden. TUI har sit danske kontor i København.
Følg pressemeddelelser fra TUI Danmark A/S
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra TUI Danmark A/S
5 rejsetrends: Sådan rejser danskerne i 20258.1.2025 09:09:09 CET | Pressemeddelelse
Her er TUI's største rejsetrends for 2025.
Sådan rejser danskerne denne jul og vinter18.12.2024 07:30:00 CET | Pressemeddelelse
Julen står for døren og mange danskere har allerede pakket kufferten. Sådan rejser vi denne jul og vinter.
TUI styrker sin tilstedeværelse i Asien med nye hotelprojekter17.12.2024 09:00:30 CET | Pressemeddelelse
Nye hotelprojekter i Kina, Vietnam og Indonesien.
Top 10: Dette irriterer danskerne mest på flyrejsen10.12.2024 15:00:00 CET | Pressemeddelelse
Specielt én ting overrasker som en stor irritation for danskerne, når de flyver på ferie.
TUI udvider med Tunesien25.11.2024 08:38:22 CET | Pressemeddelelse
Nu kan du rejse med TUI til Tunesien.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum