TUI overtager Nørreport i årets første kampagne
I TUIs seneste kampagne bygger rejsebureauet videre på det etablerede kommunikationstema "Alt, hvad en rejse kan være."

I TUIs seneste kampagne bygger rejsebureauet videre på det etablerede kommunikationstema "Alt, hvad en rejse kan være," men tilføjer nye annonceformater til mediemixen, såsom analoge og digitale takeovers.
Kampagnen blev lanceret i dagene mellem jul og nytår, blandt andet med tv-reklamer, der fokuserer på at vække rejselyst til destinationerne omkring Middelhavet og fremvise det brede produktsortiment. I januar følger annoncering på udendørstavler, digitale udendørstavler, trykte medier, digitale platforme og radio. Blandt de mere kreative kampagneelementer er en takeover af Nørreport station i uge 2 og 3. Pendlere vil blive mødt af dekorerede bustoppesteder, der leder tankerne hen på solrige sandstrande og italienske taverner, blandt andet med budskabet "Sommeren er bedst ved Middelhavet."
”Vi bygger videre på vores etablerede og langsigtede kommunikationstema "Alt, hvad en rejse kan være," men eksperimenterer samtidig med nye formater og mere taktiske udtryk i vores mix. I den forrige kampagne tilføjede vi mere humoristiske elementer, hvilket også har vist sig at fungere godt. Det har vi taget med os i denne kampagne, eksempelvis med nye sjove radiospots,” siger Lisa Rönnberg, nordisk marketingchef hos TUI.
Kampagnen er produceret af TUIs egen inhouse-bureau Creative Studio og eksterne kreative kræfter og vil køre i Sverige, Norge, Danmark og Finland frem til marts.



Kontakter
Mikkel HansenKommunikationschefTUI Danmark
Tlf:+45 33 47 90 75mikkel.hansen@tui.dkOm TUI
TUI er verdens førende rejsekoncern og opererer sine hoteller, krydstogtskibe, flyselskaber og udflugter verden over. TUI-aktien er børsnoteret i Tyskland. I regnskabsåret 2023 havde TUI-koncernen +60.000 ansatte, +20 millioner kunder og en omsætning på +20 mia. euro. Hele værdikæden for turisme er under ét tag og tæller +400 TUI-ejede hoteller, 17 krydstogtskibe og fem flyselskaber med mere end 100 fly. I Danmark sender TUI op imod 200.000 danskere på ferie om året. TUI's primære produkt er pakkerejser til udlandet med enten charterfly eller rutefly, men produktporteføljen tæller også skiferie, kør-selv-ferie og udflugter. TUI er i Danmark medlem af industriorganisationen Rejsearrangører i Danmark (RID) og Rejsegarantifonden. TUI har sit danske kontor i København.

Følg pressemeddelelser fra TUI Danmark A/S
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra TUI Danmark A/S
TUI åbner sit første hotel i Japan8.9.2025 13:11:32 CEST | Pressemeddelelse
Med en ny hotelledelsesaftale lanceres TUI Suneo Otaru, der efter planen slår dørene op i 2029.
Eksotiske rejser hitter blandt danskerne denne vinter1.9.2025 11:47:04 CEST | Pressemeddelelse
Vietnam topper listen – også Caribien og Det Indiske Ocean er i vækst.
TikTok-rejser: Fem europæiske destinationer, der har taget over i vores feed26.8.2025 12:32:18 CEST | Pressemeddelelse
Rejsebureauet TUI har taget et nærmere kig på nogle af de europæiske destinationer, der er gået viralt.
Race-cation hitter: TUI Palma Marathon Mallorca 2025 er udsolgt21.8.2025 09:48:49 CEST | Pressemeddelelse
Over 8.500 løbere, rekordmange kvindelige deltagere og Gen Z nu som den største gruppe.
Her rejser danskerne hen i efterårsferien21.8.2025 07:00:00 CEST | Pressemeddelelse
TUI har sammensat en top-10 over danskernes foretrukne rejsemål dette efterår.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum