OiSTER lancerer fordelsapp til kunderne - sparer penge på mobilregningen
OiSTERs abonnenter har lige fået et hav af nye gode grunde til at glæde sig over at være kunder hos mobilselskabet. I dag lancerer OiSTER nemlig sin fordelsapp, OiSTER Bonus, hvor kunderne automatisk sparer penge på mobilregningen via appen, når de bruger tilknyttede betalingskort.

Gennem OiSTER Bonus-appen optjener OiSTER-kunder point, hver gang de handler hos OiSTERs partnervirksomheder, der tæller alt fra restauranter til butikker og online shops.
OiSTER Bonus fungerer helt enkelt. Først downloader man appen og tilknytter et eller flere betalingskort. Så er man klar til automatisk at optjene point, hver gang man handler hos en af OiSTERs partnere og anvender et af de betalingskort, som er tilknyttet i OiSTER Bonus-appen.
De opsparede point modregnes automatisk i kundernes månedlige mobilregning. På den måde kan kunderne opnå billigere mobiltelefoni.
“Med OiSTER Bonus giver vi kunderne mulighed for selv at mindske deres mobilregning samtidig med, at de kan gå på opdagelse i hundredvis af fantastiske indkøbsmuligheder. Faktisk kan man optjene så mange point, at ens mobilregning går i 0. Det eneste, kunderne skal gøre, er at handle hos en af vores OiSTER Bonus-partnere med det eller de betalingskort, de har registreret i appen, “ siger direktør for OiSTER, Anthony Lim, og fortsætter:
“Vi har testet konceptet af blandt 20.000 af vores kunder, og vi har allerede oplevet stor positiv feedback. Vi håber, at alle OiSTERs kunder vil bruge OiSTER Bonus aktivt, og at de vil glæde sig over, at appen gør det nemt at handle, samtidig med at de kan spare penge på deres abonnement. Lanceringen af appen understøtter også det, som OiSTER er kendt for: nemlig at være bedst til prisen,” siger han.
Via OiSTER Bonus- appen får man også direkte adgang til OiSTERs selvbetjening. Ifølge Anthony Lim skal det ikke bare være billigt men også attraktivt at være kunde hos OiSTER:
“Vi prøver hele tiden at tænke nyt og at gentænke, hvad vi tilbyder kunderne. Vi vil gerne være mere end bare vores kunders mobilselskab. Det er også derfor, vi forsøger at tilbyde dem noget attraktivt, de ikke kan få andre steder. Det er OiSTER Bonus et rigtig godt eksempel på,” afslutter han.
OiSTER Bonus er tilgængelig fra i dag til både iOS og Android.
Nøgleord
Kontakter
3's pressetelefon
Tlf:31200202presse@3.dkBilleder

Links
Om OiSTER
OiSTER er en del af 3, der tilbyder mobiltelefoni og dataforbindelser via 4G og 5G mobilnetværk. 3’s mere end 1,6 mio. kunder er flittige brugere af data på mobilen og har i en årrække haft det største dataforbrug i Danmark. 3 Danmark har kontor i Københavns nye bydel, Carlsberg Byen, hvor vi beskæftiger ca. 650 medarbejdere.
Følg pressemeddelelser fra 3 Danmark
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra 3 Danmark
3 styrker udlandsdækningen igen: 3LikeHome udvides med Sydafrika og Costa Rica12.5.2025 05:31:00 CEST | Pressemeddelelse
3 udvider endnu engang deres udlandsdækning og tilføjer Sydafrika og Costa Rica til listen over lande i 3LikeHome. Kunderne har dermed frihed til at bruge mobilen som hjemme i hele 78 lande verden over. Samtidig udvides 3Pro Extra med Ghana og Bangladesh, som derved dækker 100 lande.
Flest anbefalinger i branchen – kunderne peger på OiSTER8.5.2025 05:30:00 CEST | Pressemeddelelse
I en ny, stor brancheundersøgelse foretaget af analysehuset Loyalty Group kåres OiSTER til dét teleselskab i Danmark, som har den højeste NPS-score og dermed de kunder, der er mest tilbøjelige til at anbefale OiSTER til andre. Derudover viser undersøgelsen også, at OiSTERs kunder mener, de får mest for pengene.
3 indgår partnerskab med Arctic Wolf om digitale sikkerhedsløsninger til erhvervskunder24.4.2025 05:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Cybersikkerhedstruslen mod danske virksomheder stiger. Derfor annoncerer 3 og Arctic Wolf, en global leder indenfor digitale sikkerhedsløsninger, i dag et nyt partnerskab, som tilbyder 3’s erhvervskunder en lang række skræddersyede sikkerhedsprodukter.
3 runder ti år med uafbrudt kundevækst i første kvartal23.4.2025 08:23:21 CEST | Pressemeddelelse
I første kvartal af 2025 runder 3 et skarpt hjørne. For med en kundevækst på ca. 30.000 nye kunder i første fjerdedel af året, afrunder 3 nemlig hele 40 kvartaler og derved ti år med konstant fremgang i kundebasen.
3 indgår samarbejde med Sol og Strand10.4.2025 05:30:00 CEST | Pressemeddelelse
I dag kan 3 og Sol og Stand offentliggøre, at de indgår et nyt samarbejde. Det består i, at sommmerhusejere, der udlejer deres sommerbolig til feriegæster via Sol og Strand, nu får mulighed for at købe 5G-internet fra 3 til deres sommerhus til en særlig udlejerpris.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum