OiSTER lancerer fordelsapp til kunderne - sparer penge på mobilregningen
OiSTERs abonnenter har lige fået et hav af nye gode grunde til at glæde sig over at være kunder hos mobilselskabet. I dag lancerer OiSTER nemlig sin fordelsapp, OiSTER Bonus, hvor kunderne automatisk sparer penge på mobilregningen via appen, når de bruger tilknyttede betalingskort.

Gennem OiSTER Bonus-appen optjener OiSTER-kunder point, hver gang de handler hos OiSTERs partnervirksomheder, der tæller alt fra restauranter til butikker og online shops.
OiSTER Bonus fungerer helt enkelt. Først downloader man appen og tilknytter et eller flere betalingskort. Så er man klar til automatisk at optjene point, hver gang man handler hos en af OiSTERs partnere og anvender et af de betalingskort, som er tilknyttet i OiSTER Bonus-appen.
De opsparede point modregnes automatisk i kundernes månedlige mobilregning. På den måde kan kunderne opnå billigere mobiltelefoni.
“Med OiSTER Bonus giver vi kunderne mulighed for selv at mindske deres mobilregning samtidig med, at de kan gå på opdagelse i hundredvis af fantastiske indkøbsmuligheder. Faktisk kan man optjene så mange point, at ens mobilregning går i 0. Det eneste, kunderne skal gøre, er at handle hos en af vores OiSTER Bonus-partnere med det eller de betalingskort, de har registreret i appen, “ siger direktør for OiSTER, Anthony Lim, og fortsætter:
“Vi har testet konceptet af blandt 20.000 af vores kunder, og vi har allerede oplevet stor positiv feedback. Vi håber, at alle OiSTERs kunder vil bruge OiSTER Bonus aktivt, og at de vil glæde sig over, at appen gør det nemt at handle, samtidig med at de kan spare penge på deres abonnement. Lanceringen af appen understøtter også det, som OiSTER er kendt for: nemlig at være bedst til prisen,” siger han.
Via OiSTER Bonus- appen får man også direkte adgang til OiSTERs selvbetjening. Ifølge Anthony Lim skal det ikke bare være billigt men også attraktivt at være kunde hos OiSTER:
“Vi prøver hele tiden at tænke nyt og at gentænke, hvad vi tilbyder kunderne. Vi vil gerne være mere end bare vores kunders mobilselskab. Det er også derfor, vi forsøger at tilbyde dem noget attraktivt, de ikke kan få andre steder. Det er OiSTER Bonus et rigtig godt eksempel på,” afslutter han.
OiSTER Bonus er tilgængelig fra i dag til både iOS og Android.
Nøgleord
Kontakter
3's pressetelefon
Tlf:31200202presse@3.dkBilleder

Links
Om OiSTER
OiSTER er en del af 3, der tilbyder mobiltelefoni og dataforbindelser via 4G og 5G mobilnetværk. 3’s mere end 1,6 mio. kunder er flittige brugere af data på mobilen og har i en årrække haft det største dataforbrug i Danmark. 3 Danmark har kontor i Københavns nye bydel, Carlsberg Byen, hvor vi beskæftiger ca. 650 medarbejdere.
Følg pressemeddelelser fra 3 Danmark
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra 3 Danmark
Når mobilen sniger sig med til middagsbordet: Mere end 8 ud af 10 danskere oplever, at telefonen forstyrrer nærværet18.8.2025 13:33:28 CEST | Pressemeddelelse
En ny undersøgelse fra YouGov for teleselskabet 3 afslører det, de fleste af os godt ved, men sjældent siger højt: Vores telefoner stjæler opmærksomheden, dér hvor vi burde være allermest til stede – med vores partner, børn og venner.
Roamingdata fra 3 viser, at kunderne brugte mere data i sommerferien end sidste år8.8.2025 05:32:00 CEST | Pressemeddelelse
En ny opgørelse over roamingdata fra teleselskabet 3 viser, at 3's mere end 1,7 mio. kunder i perioden 1. juni til 1. august har brugt mere data end ift. samme periode sidste år. Samtidig er der udskiftning i top ti over de mest populære rejsedestinationer.
3 tager endnu et kvartal med vækst i kundebasen17.7.2025 08:30:35 CEST | Pressemeddelelse
Der er fortsat fremgang hos 3, hvor det i andet kvartal af 2025 er lykkedes at hente ca. 31.000 nye kunder. Det bringer 3’s samlede kundebase op på 1,720 mio. kunder.
3 går ind i markedet for internet til boligforeninger i samarbejde med iFiber1.7.2025 05:32:00 CEST | Pressemeddelelse
I samarbejde med iFiber, der er leverandør af internetløsninger til boligforeninger landet over, går 3 nu ind i ny del af internetmarkedet. Sammen vil de ramme de mindre boligforeninger.
3 lancerer i samarbejde med Tryg ny forsikring til mobil og tablet26.5.2025 05:30:00 CEST | Pressemeddelelse
I dag går 3, i samarbejde med forsikringsselskabet Tryg Affinity, i luften med en ny type forsikring, der dækker både mobil- og tablet-enheder. Det nye forsikringstilbud, 3Mobilforsikring, afløser 3Forsikring og dækker mod en bred vifte af uheld – endda også for brugte mobiler og tablets.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum