OiSTER lancerer fordelsapp til kunderne - sparer penge på mobilregningen
OiSTERs abonnenter har lige fået et hav af nye gode grunde til at glæde sig over at være kunder hos mobilselskabet. I dag lancerer OiSTER nemlig sin fordelsapp, OiSTER Bonus, hvor kunderne automatisk sparer penge på mobilregningen via appen, når de bruger tilknyttede betalingskort.

Gennem OiSTER Bonus-appen optjener OiSTER-kunder point, hver gang de handler hos OiSTERs partnervirksomheder, der tæller alt fra restauranter til butikker og online shops.
OiSTER Bonus fungerer helt enkelt. Først downloader man appen og tilknytter et eller flere betalingskort. Så er man klar til automatisk at optjene point, hver gang man handler hos en af OiSTERs partnere og anvender et af de betalingskort, som er tilknyttet i OiSTER Bonus-appen.
De opsparede point modregnes automatisk i kundernes månedlige mobilregning. På den måde kan kunderne opnå billigere mobiltelefoni.
“Med OiSTER Bonus giver vi kunderne mulighed for selv at mindske deres mobilregning samtidig med, at de kan gå på opdagelse i hundredvis af fantastiske indkøbsmuligheder. Faktisk kan man optjene så mange point, at ens mobilregning går i 0. Det eneste, kunderne skal gøre, er at handle hos en af vores OiSTER Bonus-partnere med det eller de betalingskort, de har registreret i appen, “ siger direktør for OiSTER, Anthony Lim, og fortsætter:
“Vi har testet konceptet af blandt 20.000 af vores kunder, og vi har allerede oplevet stor positiv feedback. Vi håber, at alle OiSTERs kunder vil bruge OiSTER Bonus aktivt, og at de vil glæde sig over, at appen gør det nemt at handle, samtidig med at de kan spare penge på deres abonnement. Lanceringen af appen understøtter også det, som OiSTER er kendt for: nemlig at være bedst til prisen,” siger han.
Via OiSTER Bonus- appen får man også direkte adgang til OiSTERs selvbetjening. Ifølge Anthony Lim skal det ikke bare være billigt men også attraktivt at være kunde hos OiSTER:
“Vi prøver hele tiden at tænke nyt og at gentænke, hvad vi tilbyder kunderne. Vi vil gerne være mere end bare vores kunders mobilselskab. Det er også derfor, vi forsøger at tilbyde dem noget attraktivt, de ikke kan få andre steder. Det er OiSTER Bonus et rigtig godt eksempel på,” afslutter han.
OiSTER Bonus er tilgængelig fra i dag til både iOS og Android.
Nøgleord
Kontakter
3's pressetelefon
Tlf:31200202presse@3.dkBilleder

Links
Om OiSTER
OiSTER er en del af 3, der tilbyder mobiltelefoni og dataforbindelser via 4G og 5G mobilnetværk. 3’s mere end 1,6 mio. kunder er flittige brugere af data på mobilen og har i en årrække haft det største dataforbrug i Danmark. 3 Danmark har kontor i Københavns nye bydel, Carlsberg Byen, hvor vi beskæftiger ca. 650 medarbejdere.
Følg pressemeddelelser fra 3 Danmark
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra 3 Danmark
Malou Back bliver Chief Operating Officer hos 33.3.2025 05:31:00 CET | Pressemeddelelse
Pr. 1. marts 2025 udnævnes Chief Commercial Officer i 3, Malou Back, til Chief Operating Officer, COO. I samme ombæring får hun også ansvaret for 3’s Kundeservice samt OiSTER og Flexii, hvor Anthony Lim fortsat vil stå for den daglige drift.
Her tog danskerne hen i vinterferien27.2.2025 05:32:00 CET | Pressemeddelelse
Skolernes vinterferie i uge syv og otte er netop overstået. En intern opgørelse fra 3 viser, at 3’s kunder i al fald har udnyttet ferien til både at sætte kursen mod Europas skiløjper men også længere væk mod varmere himmelstrøg.
3 hyrer velkendt ansigt som ny CFO19.2.2025 08:03:00 CET | Pressemeddelelse
Nicolai Heineke er 3’s nye CFO. Det er dermed en kendt kapacitet, der nu vender tilbage til 3, hvor han tidligere har bestridt forskellige stillinger i 3’s finansafdeling, senest som Deputy CFO.
3 går frem i fjerde kvartal og runder året af med uafbrudt kundevækst i 202423.1.2025 08:35:32 CET | Pressemeddelelse
Teleselskabet 3 præsenterer i dag regnskabstal for fjerde kvartal i 2024 og dermed sit samlede årsresultat. 3 runder således året af med en kundetilvækst på knap 20.000 nye kunder i årets sidste kvartal. Samlet set når 3 derfor op på at have 1,659 mio. kunder i 2024.
Knap 50% flere så med på regentens nytårstale på 3's netværk2.1.2025 11:03:39 CET | Pressemeddelelse
Nytårsaften skød hele Danmark traditionen tro det nye år ind. Som en del af den traditionsrige nytårsaften leverede regenten sin første nytårstale. Nu har 3 tal på, hvor mange, der så med via deres netværk, da talen blev holdt.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum