Link Concept ApS

Tidligere direktør hos Jyllands-Posten og Obton Group bliver ny kommerciel direktør i digitalt bureau

Del

44-årige Rasmus Blegvad er indtrådt som partner og kommerciel direktør for det hastigt voksende digitale markedsføringsbureau, KompetenceKanalen A/S, der har sit hovedsæde i Aarhus.

Rasmus Blegvad opsagde i sommeren 2023 sin stilling som Jyllands-Postens annoncedirektør og som administrerende direktør for Jyllands-Postens Lokalaviser for, dengang, at blive investeringsdirektør for en kapitalforvalter.

“Det er en ekstremt tung og dygtig medieprofil, vi har fået med på ledelsesholdet i KompetenceKanalen. Rasmus’ s drive i salg, drift og ledelse er uden sidestykke. Og dermed et uvurderligt tilskud til vores fortsatte vækstambitioner”, siger Benjamin Ben-Noon, der er medstifter af bureauet.

KompetenceKanalen har betydelige ambitioner om både organisk vækst og vækst via opkøb, og allerede i 2024 venter virksomheden en bundlinjevækst på 80%.

“Med den fart og de ambitioner, som jeg møder her, var der ikke noget at betænke sig på. Jeg er omgivet af præcis det, jeg elsker; mennesker, der vil gøre det bedre i dag, end de gjorde det igår. Og med det rigtige miks af digital innovation og virkelig dygtige medarbejdere, ser jeg store muligheder - både danske og internationale - for at styrke en vækstrejse, der for længst er begyndt”, siger den nye kommercielle direktør, Rasmus Blegvad.

Rasmus Blegvad er - gennem flere årtier med funktioner i annonce- og reklamesalget på både Jyllands-Posten, Jyllands-Postens Lokalaviser og TV2 - et household name i markedsføringsbranchen. Han er bredt anerkendt for sin direkte, resultatsøgende og uprætentiøse tilgang til både liv og gerning. Og for at kunne motivere alle omkring sig; både kunder og medarbejdere:

“Vi har - med Rasmus - fået et kulelyn i vores midte. Ambitiøs og resultatedrevet fra morgen til aften. Og supergod at være sammen med”, siger Benjamin Ben-Noon, CFO og partner i KompetenceKanalen.

KompetenceKanalen A/S, der også omfatter datterselskabet Jonas Visuals, Webman, Kaboozt og herunder Publizher, har store ambitioner om at være mere fremtrædende i 2025 via branding og ikke kun opkøb, siger Mathias Leth, partner og COO. ”Jeg kan ikke vente med at præsentere branchen for den helt store nyhed der eksekveres på i starten af det nye år.”

“Men det er jo kun begyndelsen. Vi har stærke ambitioner om at tilføje flere kolleger til alle selskaberne i de kommende år”, udtaler Rasmus Blegvad.

Links

Følg pressemeddelelser fra Link Concept ApS

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Link Concept ApS

Håndværk med passion og professionalisme30.6.2025 16:47:18 CEST | Pressemeddelelse

Tømrerfaget er hjørnestenen i mange byggerier og renoveringsprojekter. Det er her, at visioner og idéer bliver til virkelighed. Det kræver både præcision, erfaring og et skarpt øje for detaljer at levere holdbare løsninger, som holder i generationer. Med en kombination af traditionelle håndværksmetoder og moderne teknik skabes både funktionelle og æstetisk flotte resultater. Det gode tømrerarbejde hviler på en grundlæggende respekt for materialet og kunden. Tømreren må forstå både konstruktionens tekniske krav og kundens ønsker, så alle elementer smelter sammen til et harmonisk hele. Hos Nohnsbyg.dk lægges der stor vægt på netop dette samspil mellem håndværk og dialog. Den digitale platform afspejler en moderne virksomhed, der ønsker at gøre hele processen overskuelig og gennemsigtig. Kvalitet og bæredygtighed går hånd i hånd I dag er det ikke længere nok bare at bygge godt. Der stilles også krav om bæredygtige løsninger og miljøbevidste materialevalg. Mange kunder ønsker at mindske de

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye