Power

POWERs kundeklub runder 1 million danske medlemmer

Del

Lørdag den 26. oktober meldte medlem nr. 1 million sig ind i MyPOWER, som er elektronik- og hvidevarekæden POWERs kundeklub. Alene i løbet af 2024 har 267.000 danskere meldt sig ind i kundeklubben, og målet er at runde to millioner medlemmer inden udgangen af 2026.

Masser af kunder i butikken ved åbningen af POWER Odense i begyndelsen af oktober. Her fik POWERs kundeklub MyPOWER mange nye medlemmer.
Masser af kunder i butikken ved åbningen af POWER Odense i begyndelsen af oktober. Her fik POWERs kundeklub MyPOWER mange nye medlemmer.

”Tillykke, du er medlem nr. 1 million!”. Sådan var budskabet til en heldig kunde, da elektronik- og hvidevarekæden POWER i lørdags rundede et meget skarpt hjørne med kundeklubben MyPOWER.

- En million medlemmer er jo et vanvittigt resultat. Vi har i år haft et meget skarpt strategisk fokus på at udbrede kendskabet til MyPOWER, men at det er gået så godt, ja, det er virkelig en tidlig julegave. Det er over al forventning, siger Jesper Boysen, administrerende direktør i POWER.

To millioner medlemmer inden udgangen af 2026
Tidligere på året viste en undersøgelse fra analyseinstituttet Wilke, at MyPOWER var den hurtigst voksende kundeklub blandt de 30 største i Danmark. Fra 2022 til 2022 steg antallet af MyPOWER-medlemmer med 167 %, og alene i år til dato har 267.000 nye medlemmer meldt sig ind i kundeklubben.

POWER har dog ingen planer om at hvile på laurbærrene.

- Målet er, at vi runder to millioner MyPOWER-medlemmer inden uden udgangen af 2026. Vores kundeklub er for det første en fantastisk måde at knytte vores kunder tættere til os på, og for det andet er den et ekstremt vigtigt ben i vores digitale markedsføring. Derfor kommer vi kun til at øge vores fokus på MyPOWER. Vi er ikke blege for at sige, at målet er at blive den største kundeklub inden for elektronik og hvidevarer i Danmark, siger Sebastian Lillelund, marketingchef i POWER.

135 millioner i bonus siden 2022
I kundeklubben MyPOWER får det enkelte medlem 2 % i bonus på alle varer, som bliver købt i POWER. Bonuspengene kan bruges direkte på nye varer i POWERs butikker. Samlet set betyder det, at POWER siden 2022 har udbetalt 135 millioner kroner i bonus tilbage til kunderne.

- Det er jo virkelig ikke småpenge, vi snakker her. Køber du hvidevarer til dit nye køkken eller en ny Mac-computer, så løber det hurtigt op. Jeg tror personligt, du får meget, meget svært ved at finde en kundeklub i vores branche, der giver kunderne en større og mere direkte bonus, end vi gør her i POWER. Så også af den grund ser jeg med fortrøstning frem til at nå den næste store milepæl i vores kundeklub, siger Jesper Boysen.

Kontakter

PressekontaktPresseansvarligPower Danmark

Journalister, redaktører, bloggere og andet godtfolk glæder vi os til at få i telefonen. Ring til vores presseansvarlige på tlf. 2133 8088, eller send os en mail på presse@power.dk.

Tlf:+45 2133 8088presse@power.dk

Om POWER

POWER-eventyret begyndte i Danmark tilbage i 2015 med åbningen af POWER Glostrup. Senere åbnede vi butikker i Finland, e-handel i Sverige, i 2017 kom POWER til Norge, og i 2023 fik vi 29 fysiske butikker i Sverige. 

I dag er POWER Nordens nye elektronikgigant med knap 230 butikker (ca. 270 inkl. franchises) og 6000 medarbejdere fordelt på fire lande – og vi vokser stadig. 

Hos POWER gør vi os altid umage med at være et skridt foran, for det resulterer i velovervejede, effektive løsninger og holder priserne lave - og sikrer samtidig vores kunder den bedste handelsoplevelse.

POWER i Danmark, Norge, Finland og Sverige er ejet af POWER International, som AWILHELMSEN AS og Dolphin Invest AS, ejet af Øivind Tidemandsen, står bag. 

Vores erklærede mål er at skabe en sund og rentabel virksomhed, som sikrer trygge arbejdspladser for nuværende og kommende medarbejdere. Det gør vi via effektive løsninger, som kommer vores kunder til gode – og med mindst mulig negativ effekt på samfund og miljø.

Følg pressemeddelelser fra Power

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Power

POWER oplever historisk boom i studiesalget: ”Vi har aldrig oplevet noget lignende”6.8.2025 13:39:11 CEST | Pressemeddelelse

De danske studerende dropper i stor stil de tunge bøger og rykker studielivet over på skærmen - og det kan mærkes på salget af elektronisk studieudstyr. Allerede på første dag af studiesalget hos POWER steg salget af computere med over 300 procent, imens tablets er buldret frem med over 250 procent. ”En god computer er lige så vigtig som dit studiekort,” siger salgschef Jonas Lindquist.

Succes efter jubilæumskampagne: POWER solgte for 10 millioner kroner på 10 minutter1.8.2025 11:46:45 CEST | Pressemeddelelse

Der stod kunder i kø foran samtlige 27 POWER-butikker, da elektronik- og hvidevarekæden i dag skød sit 10-årsjubilæum i gang. Men allerede torsdag aften tyvstartede POWER med et liveshopping-show, hvor der blev solgt for 10 millioner kroner i løbet af de første 10 minutter. Markedsføringskampagnen op til jubilæet er den største satsning i POWERs historie, og kædens direktør er allerede tilfreds: ”Vi har ikke bare satset stort, men kæmpestort, og det har givet pote, for lige nu tæsker salget afsted”.

Danskerne går slush- og is-amok: POWER oplever eksplosiv vækst i sommervarmen17.7.2025 14:05:42 CEST | Pressemeddelelse

Sommerens hede dage sender ikke kun danskerne mod stranden, men også ind i POWER, hvor der bliver langet rekordmange slush ice- og ismaskiner over disken. Elektronik- og hvidevarekæden har oplevet en vækst på over 300% i salget af ismaskiner i forhold til samme periode sidste år, og danskerne har nu også kastet sig over en nyhed: Slush ice-koncentrat som det, man kender fra sportshaller og grillbarer.

POWER skriver dansk reklamehistorie11.7.2025 12:59:14 CEST | Pressemeddelelse

Til august er det 10 år siden, at POWER slog dørene op til sin første butik i Glostrup. I dag har elektronik- og hvidevarekæden 27 butikker landet over, og flere er på vej. Det fejrer POWER med en kæmpemæssig jubilæumskampagne i august og september, men allerede i dag – fredag den 11. juli – går optakten i gang med en storstilet reklame-serie i tre afsnit. POWER har købt hele reklameblokken i bedste sendetid på TV 2 og viser alle fem minutter af første afsnit.

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye