Bauer Media Audio lancerer audioXi i Danmark, som transformerer digital audioannoncering

Bauer Media Audio er stolte over at kunne lancere audioXi, som er en re-naming og videreudvikling af vores eksisterende digitale audio annoncenetværk, i Danmark.

Innovation og rækkevidde på tværs af markeder

Med audioXI kan Bauer Media Audio nu tilbyde annoncører i Danmark mulighed for annoncering på tværs af IP radio, musikstreaming og podcasts, og som forbinder mere end 75 millioner unikke brugere i hele Europa. Ved at forene Bauer Media Audios eget audioindhold med betroede tredjepartspartnere giver audioXi brands mulighed for at maksimere rækkevidden på deres kampagnebudskaber.

I Danmark tilbyder audioXi - som er en one-stop platform, adgang til millioner af visninger i hele Danmark via et lokalt og europæisk lager, som gør det nemmere for annoncører at komme i kontakt med forskellige målgrupper på tværs af premiumindhold og -udgivere.

Med audioXi introduceres banebrydende formater som Dynamic Audio, In-Game Audio og adresserbare formater, herunder Shake Me og Audio Pixel, der giver annoncører mulighed for at skabe engagerende og personlige lydoplevelser.

"Jeg er begejstret for at vi kan lancere audioXi her i Danmark, og tilbyde vores annoncører en strømlinet og innovativ platform. Det er en fantastisk mulighed for brands til at komme i kontakt med deres kunder gennem digitalt audioindhold af høj kvalitet, understøttet af mulighed for målretning og kreative løsninger." udtaler Jim Receveur, administrerende direktør for Bauer Media Danmark.

"Vi er begejstrede for at introducere audioXi på det danske marked, da audioXi  giver vores annoncører en robust og innovativ platform der giver mulighed for at engagere publikum som aldrig før. Vores mål er at forenkle køb af digital audio og samtidig give adgang til en bred vifte af engagerende formater og premium-indhold. Vi ser frem til at se brands drage fordel af denne utrolige mulighed for at komme i kontakt med publikum på en mere personlig og virkningsfuld måde."  Udtaler Rob Timony, Senior Vice President (SVP) Commercial

AudioXi erstatter Bauer Audiostream i Norden, og bliver tilgængelig i otte ud af ni af Bauer Media Audios markeder

Om Bauer Media Audio

Bauer Media Danmark er et moderne og innovativt mediehus – med speciale indenfor lyd. Vi er førende indenfor kommerciel radio, hvor vi driver radiostationerne NOVA, The Voice, Radio100, Pop FM, Radio Soft og myROCK, som kan høres på FM, DAB+, samt vores RadioPlay-platform, som findes på web og app.

Bauer Media Danmark er en del af Bauer Media Group; et multi-business selskab som underholder, informerer og servicerer over 200 millioner mennesker. Det er familieejet i 5. generation og fokus er på kunder og langvarig succes. Bauer Media Group er Europas største kommercielle radiogruppe, og er repræsenteret i 9 lande og markedsleder i 7 af disse.

Vores mission er: MAKING OUR LISTENER’S LIVES SOUND BETTER

Pressekontakt: