Life Of Agony + Biohazard @ Poolen, Kbh. 25. marts 2025

For første gang nogensinde deler Biohazard og Life of Agony scenen på en storslået international co-headliner turné. De to metalbands fra Brooklyn, NY, kommer til DK til marts.

For første gang nogensinde deler Biohazard og Life of Agony scenen på en storslået international co-headliner turné. De to metalbands fra Brooklyn, NY, besøger 24 byer i 10 lande med start den 25. februar 2025 i Nottingham, England, inden turnéen slutter den 29. marts 2025 i Amsterdam. Se fuld tourplan nedenfor.

Billetsalget til samtlige shows begynder på fredag den 25. oktober kl. 10.00, med diverse presales fra onsdag den 23. oktober kl. 12.00.

“Det har været længe undervejs,” siger Life of Agony-guitarist Joey Zampella. “To af Brooklyns kæmper går sammen om en turné, der vil blive talt om i mange år – og med den originale Biohazard-besætning tilbage, bliver det noget, I ikke vil gå glip af! Begge bands er i topform, og vi er klar til at indtage UK og Europa!”

“Vi voksede op med Life of Agony og var som deres storebrødre,” siger Biohazard-guitarist/vokalist Billy Graziadei. “Denne turné har været længe undervejs, og vi ser frem til at sparke røv i hele Europa – gå ikke glip af det, vi ses i pitten!” Tilføjer trommeslager Danny Schuler: “Vi er begejstrede for at komme på landevejen med vores gamle venner i Life of Agony. Vi har ventet i årevis på at turnere sammen, og nu kan vi endelig bringe disse fantastiske shows til UK og Europa. Få fingrene i en billet, det bliver noget særligt!”

Life of Agony fejrede for nylig 30-års jubilæum for deres debutalbum River Runs Red med en succesfuld verdensturné og udgav det nye nummer “The Crow (In Memory of B.L.),” som fik ros af Revolver Magazine som "en fantastisk ny sang... en smuk, grunge-goth elegi." Bandet bringer deres Up Close & Unplugged-turné til Europa i december, en intim aften med en visning af deres anmelderroste dokumentar The Sound of Scars, en Q&A-session med bandet og akustiske optrædener af L.O.A.-favoritter.

Biohazard blev for nylig annonceret som den første signing til BLKIIBLK, et label under Frontiers Label Group, og offentliggjorde deres planer for et nyt album i 2025. Deres tilbagevenden til studiet afslutter 18 travle måneder for det banebrydende metal/hardcore-band, der optrådte ved deres første genforeningsshow på Milwaukee Metal Fest i 2023, turnerede Nordamerika med Megadeth og har optrådt på utallige festivaler i det forgangne år. Som en afgørende drivkraft i hardcore- og metalmiljøet har deres unikke blanding af hardcore punk, heavy metal og hip-hop-elementer givet dem en dedikeret fanskare og kritikerros.

BIOHAZARD & LIFE OF AGONY – EUROPE/U.K. 2025

Mar 27            Hamburg, Germany                Markthalle
Mar 28            Nijmegen, Holland                  Doornroosje
Mar 29            Amsterdam, Holland               Melkweg

Billetpriser: 330 kr. + gebyr.
• Det officielle billetsalg starter fredag 25. oktober kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk.
• Mastercard kortholdere har særlig adgang til presale billetter i Danmark. Mastercard presale starter onsdag 23. oktober kl. 12.00 og slutter fredag 25. oktober kl. 09.00. Tjek priceless.com/music for detaljer.
• Live Nation presale starter torsdag 24. oktober kl. 10.00 for Live Nation nyhedsbrevsmodtagere og på livenation.dk
Mobile-only billetter.

For at se dette indhold fra www.youtube.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.

Marissa Ann Scryer

Lenny Kravitz kommer til Danmark på sin 'Blue Electric Light Tour' til marts18.10.2024 08:30:00 CEST | Pressemeddelelse

I dag annoncerer den fire gange GRAMMY® Award-vindende forfatter, producer, multi-instrumentalist og alsidige ikon, Lenny Kravitz, de nyeste datoer for sin roste Blue Electric Light Tour. Fra den 22. februar til den 14. april vil Kravitz og hans band besøge nogle af de største arenaer i Vesteuropa, herunder Wembley Arena i London, O2 Arena i Prag og La Defense Arena i Paris. Se den fulde tourplan nedenfor.