Limp Bizkit til Royal Arena til marts

LOSERVILLE 2025 with LIMPBIZKIT & Special Guests i ROYAL ARENA TORSDAG 20. MARTS 2025. Med very Special Guests: Bones, Ecca Vandal, N8 Noface, Karen Dio

LIMPBIZKIT vender tilbage til Storbritannien og Europa med deres live-show i 2025 på “LOSERVILLE 2025 med LIMPBIZKIT & Special Guests” tour.

Touren starter lørdag den 8. marts i OVO Hydro, Glasgow, og vil ramme store arenaer over hele landet. Efter Glasgow optræder de i BP Pulse LIVE, Birmingham, torsdag den 13. marts, før de tager til AO Arena, Manchester, lørdag den 15. marts. Touren afsluttes med et kæmpe show i OVO Arena Wembley, London, søndag den 16. marts, og rammer Danmark 20. marts.

Hip-hop, metal og alternativ rock var den effektive cocktail, der omkring årtusindskiftet sendte amerikanske LIMP BIZKIT mod berømmelsens tinder som et af de mest toneangivende bands i den bølge af nu-metal, der skyllede ind over verden for omkring 25 år siden.

Musikalsk innovation og en strøm af kontroverser har gennem tiden gået hånd i hånd for bandet, der gennem årene har bevaret deres relevans som oprørsk og selvironisk rockband med guitarspil i topklasse fra Wes Borland og den karakteristiske rapvokal fra frontmand Fred Durst.

I sommer væltede de COPENHELL, til marts indtager de Royal Arena med et stærkt line-up af special guests.

Følg Limp Bizkit her:

Instagram | TikTok | YouTube | Facebook | X | Spotify | loservilletour.com

Billetpriser: PL1: 740,- / GA (stå): 640,- / PL2: 595,- / PL3: 450,- / PL4: 380 kr.+ gebyr.

Der kan som udgangspunkt forventes dynamisk prissætning også kaldet Platinum billetter

• Det officielle billetsalg starter fredag 25. oktober kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk.

• Mastercard kortholdere har særlig adgang til presale billetter i Danmark. Mastercard presale starter tirsdag 22. oktober kl. 10.00 og slutter torsdag 24. oktober kl. 09.00. Derudover er der reserveret billetadgang til nogle af de bedste billetter, som er tilgængelige fra fredag 25. oktober kl. 10.00. Tjek priceless.com/music for detaljer.

• Live Nation presale starter torsdag 24. oktober kl. 10.00 for Live Nation nyhedsbrevsmodtagere og på livenation.dk

Mobile-only billetter.

For at se dette indhold fra www.youtube.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.

Lenny Kravitz kommer til Danmark på sin 'Blue Electric Light Tour' til marts18.10.2024 08:30:00 CEST | Pressemeddelelse

I dag annoncerer den fire gange GRAMMY® Award-vindende forfatter, producer, multi-instrumentalist og alsidige ikon, Lenny Kravitz, de nyeste datoer for sin roste Blue Electric Light Tour. Fra den 22. februar til den 14. april vil Kravitz og hans band besøge nogle af de største arenaer i Vesteuropa, herunder Wembley Arena i London, O2 Arena i Prag og La Defense Arena i Paris. Se den fulde tourplan nedenfor.