Chase Atlantic i K.B. Hallen 13. april 2025

Chase Atlantic - Lost In Europe & UK tour kommer til K.B. Hallen den 13. april! Billetter i salg på fredag kl. 10.00

Nyt album ‘LOST IN HEAVEN’ udkommer den 1. november

Forud for det nye album ‘LOST IN HEAVEN’, der udkommer den 1. november og som indeholder den nye single “RICOCHET,” annoncerer Chase Atlantic deres Lost In Europe og UK 2025 tour. Touren kommer til 12 europæiske byer og starter den 12. april i Sporthalle i Hamburg og gør bl.a. stop i Berlin, Paris, Amsterdam, København før den afsluttes i London på The O2 den 4. maj.

OM CHASE ATLANTIC
Chase Atlantic repræsenterer det manglende link mellem svævende trap, nattestemningens R&B og psykedelisk alternativ musik. Chase Atlantic udvisker grænserne for moderne, Gen Z-inspireret popmusik ved at være frygtløst eksperimenterende. Bandet har samlet set over 3,7 milliarder streams på Spotify og modtaget ros fra medier som Billboard, OnesToWatch, mxdwn, PopCrush, Alternative Press, Substream Magazine og Rock Sound, som de også har prydet forsiden af. Den australsk-fødte og Los Angeles-baserede trio — Mitchel Cave, Clinton Cave og Christian Anthony — skubber dristigt fremad på deres produktive kreative rejse, hvor de er signet til Fearless Records. Senest nåede deres single “OHMAMI” imponerende 96 millioner streams på kun 6 måneder. Undervejs har de turneret på flere kontinenter, spillet som hovednavn i USA, Storbritannien og Europa, og udsolgt flere spillesteder som Webster Hall i New York, 3 udsolgte Hammersmith Apollos i Storbritannien (15.000 mennesker) og The YouTube Space i Los Angeles. Bandet har i øjeblikket arenaer på standby til 2024, foruden at de optrådte på festivalerne Bonnaroo, Lollapalooza og hovedscenen på Reading & Leeds i 2023. De udgav singlen “MAMACITA” i 2023 og udgiver albummet ’Lost In Heaven’ den 1. november 2024.

2025 CHASE ATLANTIC EUROPÆISKE TOURDATOER:
Sat Apr 12 - Hamburg, DE - Sporthalle
Sun Apr 13 - Copenhagen, DK - K.B. Hallen
Tue Apr 15 - Prague, CZ- Sportovni Hala Fortuna
Wed Apr 16 - Lodz, PL - Atlas Arena
Fri Apr 18 - Berlin, DE - Uber Arena
Sun Apr 20 - Cologne, DE - Lanxess Arena
Tue Apr 22 - Paris, FR Zenith
Thu Apr 24 - Amsterdam, NL - AFAS Live
Sat Apr 26 - Brussels, BE - Forest National
Wed Apr 30 - Glasgow, UK - OVO Hydro
Fri May 02 - Manchester, UK - Co-Op Live
Sun May 04 - London, UK - The O2

Billetpriser: GA (stå): 410,- / PL: 455,- / kørestol: 455 kr. + gebyr.
• Det officielle billetsalg starter fredag 18. oktober kl. 10.00 via livenation.dk og billetlugen.dk
• Mastercard giver dig særlig adgang til presale billetter. Presale starter 16. oktober kl. 10.00, og slutter 18. oktober kl. 10.00, kun med dit Mastercard. Tjek priceless.com/music for detaljer.
• Live Nation presale starter torsdag 17. oktober kl. 10.00 for Live Nation nyhedsbrevsmodtagere og på livenation.dk

For at se dette indhold fra www.youtube.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.

Efter tre udsolgte shows på Hotel Cecil i foråret 2024 vender Morgan Jay tilbage til København med The Goofy Guy Tour, som rammer DR Koncerthuset i København lørdag den 17. maj 20257.10.2024 16:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Morgan Jay er en musiker og komiker baseret i Los Angeles. Han får sin musikalske inspiration fra sin brasiliansk/ italienske baggrund og sin opvækst i 90’erne. Han startede i New York, hvor han gik på Tisch School of the Arts, mens han på samme tid lavede stand-up i baglokalerne og barerne på den alternative comedy-scene i New York.