Advodan

Advodan Vejle udvider med flere kompetencer inden for miljø og natur

Advodan Vejle styrker sit team med nye kompetencer på miljø- og naturområdet og byder velkommen til Kristian Bruun Jensen som advokatfuldmægtig fra den 1. oktober 2024.

Advokatfuldmægtig Kristian Bruun Jensen (til venstre) og Partner og advokat Christopher Bühl Nielsen (til højre)

Advodan Vejle har ansat Kristian Bruun Jensen som advokatfuldmægtig. Kristian har en baggrund inden for Østjyllands og Midtjyllands Politi samt fire års arbejde som fuldmægtig i sekretariatet for Miljø- og Fødevareklagenævnet hos Nævnenes Hus. Partner og advokat i Advodan Vejle Christopher Bühl Nielsen udtaler, at Kristian er et rigtig godt match til kontoret:

"Vi har set frem til at byde Kristian velkommen i Advodan Vejle, særligt på grund af hans spændende baggrund og de kompetencer, han bringer med sig inden for miljø og natur," udtaler Christopher Bühl Nielsen, partner og advokat hos Advodan Vejle.

I løbet af sin fuldmægtigperiode hos Advodan Vejle vil Kristian arbejde med både erhvervskunder og private klienter.

Høje ambitioner inden for energi og ESG

Advodan Vejle er et kontor med store ambitioner. "Vi har allerede mange spændende initiativer og samarbejdsmuligheder i gang inden for energi, som er et område, vi arbejder meget med, og hvor vi tilbyder vores kunder konkurrencedygtig og højt kvalificeret rådgivning inden for erhvervsrelaterede problemstillinger,” udtaler partner og advokat Christopher Bühl Nielsen.

Om Advodan Vejle

Advodan Vejle er den seneste tilføjelse til Advodan-kæden som åbnede deres kontor i juni 2024. Kontoret har store vækstplaner og ser frem til yderligere udvidelser. I løbet slutningen af 2024 og i 2025 kommer Advodan Vejle til at byde velkommen til flere kollegaer. Dette for både at kunne leve op til efterspørgslen fra klienterne, men også for at indfri ambitionerne.

Billeder

Christopher Bühl Nielsen, partner og advokat i Advodan Vejle

Om Advodan:

Advodan er en forretningsplatform for advokatvirksomheder med et stærkt fælles brand. Vi har over 20 kontorer fordelt rundt i landet med mere end 100 jurister, som rådgiver især private samt små og mellemstore virksomheder.

Følg pressemeddelelser fra Advodan

Flere pressemeddelelser fra Advodan