Danske Spil ser slinger i valsen: Der er nye favoritter i Vild med dans

Kamal Hasan og Mie Moltke var ifølge Danske Spil storfavoritter før sæsonstarten på Vild med dans. Men ved den allerførste dans i fredags var der slinger i valsen og parret blev overhalet indenom af flere konkurrenter.

Vild med dans er også på Oddset.

Efter en enkelt dans i årets Vild med dans, føler Danske Spils oddssætter sig meget klogere på årets dansere: Der er nye favoritter på dansegulvet – men feltet er tæt.

”Vi har snakket om Vild med dans i ugevis, men nu har vi set det første glimt af, hvad parrene står for, og der må vi sige, at det første program åbnede vores øjne. Vi synes, at alle parrene gjorde det hæderligt, men der var alligevel nogen, der imponerede mere end andre,” siger Danske Spils oddssætter og Vild med dans-ekspert, Mathias Reimer Larsen.

”På forhånd havde vi størst tiltro til Kamal Hassan, men vi synes, at der undervejs kom lidt slinger i valsen. Samtidig leverede både Philip May og May Lifschitz flotte præstationer, og det syntes dommerne også. De gav May Lifschitz aftenens højeste karakterer – det har nu fået os til at sætte Philip May og May Lifschitz i førersædet foran Kamal. Men det er stadig tæt, og som altid kan billedet vendes på hovedet på fredag,” siger Mathias Reimer Larsen.

Han vurderer efter den første dans, at Vild med dans 2024, ligesom de tidligere år, godt kan gå hen og blive en tæt affære.

”Det virker som et dejligt, åbent show igen i år. Der er ikke nogen, som bare stikker af, og der er ikke rigtigt nogen, som er håbløst bagud,” siger han.

PresseafdelingenKontakt vores presseafdeling

Ring til vores pressetelefon for mere information eller flere kommentarer på tlf.: 3085 1785

Tlf:30851785kommunikation@danskespil.dk