Ditte Mikkelsen fra Odder er valgt ind i LandboUngdoms hovedbestyrelse

Ditte Mikkelsen har i alle sine seks år som medlem i LandboUngdom været et aktivt medlem. Hun har gennem sine seks år både siddet i repræsentantskabet og været en del af lokalbestyrelsen i LandboUngdom Odder/Skanderborg. Lørdag d. 21. september blev hun valgt ind i LandboUngdoms hovedbestyrelse, hvor hun bl.a. ser frem til at arbejde med at styrke fællesskabet ude i lokalforeningerne.

25-årige Ditte Mikkelsen har de seneste seks år været et indflydelsesrigt medlem af LandboUngdoms afdeling i Odder/Skanderborg. Hun har både siddet i repræsentantsskabet og været en del af lokalbestyrelsen. Lørdag d. 21. september blev hendes mangeårige arbejde kronet med en plads i LandboUngdoms hovedbestyrelse.

”Jeg er spændt på at komme i gang. Jeg synes, at den bestyrelse der er blevet sat, er en bestyrelse med diversitet. Jeg tror at det er med til at drive udviklingen endnu mere, at vi kan bidrage med et bredt sæt af kompetencer. Jeg glæder mig helt vildt til rigtig at komme i gang”, fortæller en glad Ditte Mikkelsen.

Ditte Mikkelsen glæder sig til at få arbejdshandskerne på og komme i gang med arbejdet i hovedbestyrelsen. Især lærdommen og udviklingen, som arbejdet i hovedbestyrelsen kan give, er noget Ditte ser frem til.

”Jeg glæder mig til at komme i gang og at lære bestyrelsen at kende. Jeg glæder mig til at lære, hvordan hovedbestyrelsen arbejder, og så ser jeg frem mod de udviklingsdage der kommer i oktober”, lyder det fra Ditte Mikkelsen.

Ditte blev i sommer færdig med en kandidat i Datascience og sidder til daglig i en IT-graduate stilling ved Arla. Her arbejder hun bl.a. med data omkring bæredygtigheden af mælkeproduktion.

Ditte MikkelsenHovedbestyrelsesmedlem, LandboUngdom

Tlf:21 23 65 29