Mentech og Kjell & Company styrker reparasjonsløsningen – tilbyr gratis lånetelefoner i samarbeid med Samsung

Mentech har tidligere tilbudt en landsdekkende "drop-in"-løsning for reparasjon av forbrukerelektronikk for privatpersoner og bedrifter gjennom et vellykket samarbeid med Kjell & Company. Nå utvides samarbeidet ytterligere, og fra nå av tilbys også lånetelefon uten ekstra kostnad ved innlevering av en annen telefon til reparasjon.

Det nye tilbudet er et samarbeid mellom Mentech, Kjell & Company og Samsung og gjelder ved innlevering av telefoner uansett produsent. Ved å tilby en lånetelefon under reparasjonsprosessen gjøres det enda enklere og mer praktisk for kundene å reparere enhetene sine.
Marcus Haglund, CCO i Mentech Group, kommenterer:
"Dette samarbeidet markerer et viktig steg i vår felles ambisjon om å skape en smidigere og mer kundeorientert reparasjonsopplevelse. Ved å tilby lånetelefoner i samarbeid med Samsung eliminerer vi en stor barriere for kundene våre – frykten for å være uten en fungerende telefon under reparasjonen. Vi er stolte av å kunne tilby denne løsningen sammen med Kjell & Company og Samsung."
Mentech tilbyr drop-in-løsningen i alle Kjell & Companys 146 butikker i Sverige og Norge. Kunder kan levere inn produkter som smarttelefoner, nettbrett og bærbare PC-er for profesjonell feilsøking og reparasjon, som deretter utføres av Mentechs kvalifiserte teknikere. Mentech er ansvarlig for garantien og sikrer at hver reparasjon utføres med høyeste kvalitet.
Dette initiativet er et ledd i å gjøre reparasjoner av elektronikk mer tilgjengelige og kundevennlige, og gjennom det nye samarbeidet med Samsung sikres det at kunder aldri trenger å være uten en telefon under reparasjonsperioden.
Alt man trenger å gjøre for å benytte løsningen er å gå til https://repair.mentech.io/ og opprette sin reparasjonssak. Man velger "drop-in"-sted i prosessen og kan deretter levere inn enheten i den angitte Kjell & Company-butikken, som deretter sender enheten til Mentech, hvor den blir reparert. Etter reparasjonen returneres den til Kjell & Company, hvor kunden kan hente den.

Mentech blir auktoriserad OnePlus-reparatör i Danmark, Norge och Sverige – Nu med 17 tillverkarauktorisationer18.9.2024 10:27:15 CEST | Pressemeddelelse

Mentech A/S, en av de ledande IT-serviceleverantörerna i Norden, är stolta över att kunna meddela att de nu har blivit auktoriserad reparatör för OnePlus i både Danmark, Norge och Sverige. Denna milstolpe markerar Mentechs 17tillverkarauktorisation, vilket placerar företaget bland de största auktoriserade reparatörerna i Norden baserat på antalet tillverkningskontrakt.

Mentech blir autorisert OnePlus-reparatør i Danmark, Norge og Sverige – Nå med 17 produsentautorisasjoner18.9.2024 10:27:15 CEST | Pressemeddelelse

Mentech A/S, en av de ledende IT-serviceleverandørene i Norden, er stolte over å kunne kunngjøre at de nå er blitt autorisert reparatør for OnePlus i både Danmark, Norge og Sverige. Denne milepælen markerer Mentechs 17. produsentautorisasjon, noe som plasserer selskapet blant de største autoriserte reparatørene i Norden, målt på antall produsentkontrakter.

Mentech bliver autoriseret OnePlus reparatør i Danmark, Norge og Sverige – Nu med 17 producentautorisationer18.9.2024 10:27:15 CEST | Pressemeddelelse

Mentech A/S, en af de førende IT-serviceudbydere i Norden, er stolt over at kunne meddele, at de nu er blevet autoriseret reparatør for OnePlus i både Danmark, Norge og Sverige. Denne milepæl markerer Mentechs 17. producentautorisation, hvilket placerer virksomheden blandt de største autoriserede reparatører i Norden målt på antallet af producentkontrakter.