Det amerikanske punkrockband Destroy Boys spiller i Pumpehuset 4. februar 2025

Efter udnævnelse som en af Spotifys 2024 ’New Noise Artists To Watch’, har Destroy Boys ingen intentioner om at sætte farten ned. Punkrock var måske nok den kraft, der førte Destroy Boys sammen, men det er langt fra den eneste prøvesten for deres musik. Fra deres første plade til begyndelsen af deres seneste album’’Funeral Soundtrack #4’’ (2024), har de fortsat med at skrive og synge om det, de kender. Skoledrama og elitære kliker, som de mødte i teenageårene, har givet plads til smerten ved forhold og den iboende følelse af misforståelse og isolation, som er alt for almindelig for unge mennesker, der navigerer i en hybrid af fysiske og digitale verdener. Bandet har for nylig turneret med nogle af de mest legendariske grupper inden for pop-punk, fra Blink-182 til Pierce The Veil.

Destroy Boys blev stiftet i Sacramento i 2015 af Alexia Roditis og Violet Mayugba, mens de stadig gik i gymnasiet, og i begyndelsen udgav de akustiske demoer på Bandcamp. Destroy Boys' første rigtige plade ’’Sorry, Mom’’ (2017), er stadig en klassiker for bandets fans, da den gav anledning til undergrundshittet I ”Threw Glass At My Friend's Eyes” og ”Now I'm On Probation”. Da trommeslageren Narsai Malik kom til i 2018, begyndte Destroy Boys for alvor at turnere og rejste så langt som til Storbritannien, hvor de åbnede for adskillige fremadstormende indiebands. Da deres egne sange tog fart på Spotify og TikTok, skrev de kontrakt med Los Angeles-selskabet Hopeless Records i 2020. I de efterfølgende år tog bandet på adskillige turnéer i både Storbritannien og USA, og med roste optrædener, flere headline-shows og ture i Europa deltog de i bemærkelsesværdige festivaler.

Indtil nu har 2024 budt på endnu større oplevelser for Destroy Boys, da de var hovednavn på Peachy Fest i San Diego, afholdt deres egen DestroyFest i Los Angles og var på europæisk turné denne sommer.

Oplev det energiske punkrockband i Pumpehuset 4. februar 2025.

Billetsalget starter 20. september kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Det svenske black metalband Dark Funeral spiller i Pumpehuset den 26. januar 202524.9.2024 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Det hele begyndte i 1993, da Lord Ahriman og Blackmoon grundlagde den krigsmaskine, vi i dag kender som Dark Funeral – et af de stærkeste black metalnavne nogensinde. Bandet etablerede sig hurtigt som et band, man kunne regne med, og siden er der sket meget. Medlemmer er skiftet ud, flere fantastiske album er udgivet, og Dark Funeral har turneret i intet mindre end 45 forskellige lande med navne som DimmuBorgir, Cannibal Corpse, Deicide, Immortal og mange flere, hvilket har resulteret i et stærkt bånd til en verdensomspændende fanskare.

Det alternative metalband ANKOR indtager Pumpehuset lørdag den 12. marts 2025 i forbindelse med deres Shoganai EU Tour 202523.9.2024 16:00:00 CEST | Pressemeddelelse

ANKOR er et alternativt metalband fra Catalonien, som består af den kvindelig forsanger Jessie Williams fra UK, trommeslager Eleni Nota fra Grækenland, guitarist og sangere David Romeu og Fito Martinez og bassist Julio López fra Spanien. Bandet blev dannet i 2003 i en landsby nær Barcelona, da medlemmer var teenagere. Mere end 20 år senere, med flere albums i bagagen og en verdensomspændende fanbase, er ANKOR nu en reference inden for sin genre.

Sting kommer til Tivoli Friheden i Aarhus 15. juni23.9.2024 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Den 17 gange dobbelte Grammy-vindende kunstner STING vender endnu en gang op og ned på tingene med lanceringen af sin “STING 3.0" Tour, præsenteret af Cherrytree Music Company og Live Nation. Sammen med den virtuose guitarist og mangeårige samarbejdspartner, Dominic Miller, og den dynamiske trommeslager Chris Maas (Mumford & Sons, Maggie Rogers), vil Sting spille de mest elektrificerende hits og sjældenheder fra sin tidløse diskografi i Tivoli Friheden i Aarhus ved det udendørs koncertformat,’ Summer Session'.