TUI Cruises indgår et flerårigt partnerskab med Robbie Williams

Den internationale sanger og sangskriver, Robbie Williams, bliver fremover "Feel Good"-ambassadør for Mein Schiff Relax.

Max Rempe TUI Cruises

TUI Cruises har annonceret et nyt flerårigt partnerskab med den internationale superstjerne Robbie Williams som "feel-good"-ambassadør for Mein Schiff Relax, en del af den innovative InTUItion-klasse. Skibet, som skal debutere om seks måneder, har til formål at revolutionere krydstogtsoplevelsen ved at forbedre "Mein Schiff-følelsen" med fokus på afslapning, wellness og luksus.

Et koncept, der endda har vundet den internationale kunstner Robbie Williams over, som selv har opdaget Mein Schiff Relax. Under et møde i Hamburg præsenterede Wybcke Meier, CEO for TUI Cruises, sangeren og entertaineren for feel-good-konceptet bag Mein Schiff Relax. Robbie Williams’ konklusion:

"Jeg rejser konstant, hopper fra det ene hotel til det næste. Så hvad kunne være bedre end at udforske verden på et krydstogt og altid have dit feel-good hotel med dig? Mit liv er turbulent, og jeg har lært, hvor vigtigt det er at have steder at trække sig tilbage til for at slappe af. Det nye Mein Schiff Relax med sine mange vidunderlige steder at koble af er perfekt til det. Alt, hvad jeg kan sige, er: Afslapning rocker"

Skibet vil byde på forskellige innovationer, herunder underholdning i verdensklasse, spa-faciliteter med havudsigt og gourmetmadoplevelser som den nye asiatiske restaurant fra stjernekokken Tim Raue. For solorejsende vil Mein Schiff Relax for første gang tilbyde enkeltkahytter med altaner.

En storstilet marketingkampagne med Williams vil blive lanceret den 23. september på flere platforme i Tyskland, Østrig, Schweiz og Holland for at promovere den nye krydstogtsoplevelse. Kampagnen har til formål at inspirere flere mennesker til at opdage de forbedrede wellness- og eventyrtilbud på Mein Schiff Relax.

Alle billeder må kun bruges ifm. TUI Cruises og Robbie Williams sammen.

For at se dette indhold fra www.youtube.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.
Robbie Williams x Mein Schiff Relax

Max Rempe TUI Cruises

TUI er verdens førende rejsekoncern og opererer sine hoteller, krydstogtskibe, flyselskaber og udflugter verden over. TUI-aktien er børsnoteret i Tyskland. I regnskabsåret 2023 havde TUI-koncernen +60.000 ansatte, +20 millioner kunder og en omsætning på +20 mia. euro. Hele værdikæden for turisme er under ét tag og tæller +400 TUI-ejede hoteller, 17 krydstogtskibe og fem flyselskaber med mere end 100 fly. I Danmark sender TUI op imod 200.000 danskere på ferie om året. TUI's primære produkt er pakkerejser til udlandet med enten charterfly eller rutefly, men produktporteføljen tæller også skiferie, kør-selv-ferie og udflugter. TUI er i Danmark medlem af industriorganisationen Rejsearrangører i Danmark (RID) og Rejsegarantifonden. TUI har sit danske kontor i København.