Teddy Swims kommer tilbage til Danmark til februar

Ovenpå en udsolgt K.B. Hallen tidligere på året, og en headliner optræden på Suset Festival i Esbjerg, vender den soulede singer-songwriter, Teddy Swims altså endnu engang tilbage til DK:

TEDDY SWIMS: I’VE TRIED EVERYTHING BUT THERAPY TOUR I ROYAL ARENA DEN 19. FEBRUAR 2025

TEDDY SWIMS ANNONCERER EUROPÆISK OG UK ARENA TOUR I 2025

NY SINGLE “BAD DREAMS” UDE NU

SE MTV VMA PLAY OPTRÆDEN FEATURING “LOSE CONTROL” OG “THE DOOR

16. september, 2024 (Los Angeles, CA) — I dag annoncerer hitmageren Teddy Swims at han fortsætter sin "I’ve Tried Everything But Therapy" turné med en omfattende række arena-shows i hele Europa og Storbritannien i starten af 2025. Turnéen starter den 11. februar i Düsseldorf, Tyskland, og inkluderer stop i Oslo, Berlin, Paris, London og flere andre byer, inden den afsluttes i Dublin den 12. marts. Se den fulde liste over datoer nedenfor.

I fredags udgav Swims sin nye single “Bad Dreams” via Warner Records — lyt HER og se videoen HER. Den nye sang bygger videre på succesen fra hans globale hit “Lose Control,” som han optrådte med på MTV VMA Extended Play-scenen i sidste uge, sammen med sin seneste hitsingle “The Door” og en fortolkning af Rihannas “Stay.” Han blev nomineret til fire priser ved showet, inklusive Bedste Nye Artist, Årets Sang, Bedste Alternative og PUSH Performance of the Year.

2024 har været et hektisk år for Swims, som fejrede succesen med sit dobbelte Platin-hit “Lose Control” fra debutalbummet “I’ve Tried Everything But Therapy (Part 1).” Udover at have indtaget førstepladsen på Billboard Hot 100-listen, har sangen samlet set over 2,2 milliarder streams globalt, nået førstepladsen på fem radioformater (Top-40, Hot AC, AC, R&B og Rhythm) og er for nylig blevet optaget i Spotifys “Billions Club.”

Efter mange års hårdt arbejde og en diskret, men stabil indsats, er Swims nu i centrum af populærkulturen som en ægte stjerne uden sammenligning. Teddy begyndte at få opmærksomhed efter at have lagt covers ud online i 2019 — som Michael Jacksons “Rock With You” og Shania Twains “You’re Still The One” — hvilket gav ham hundredvis af millioner visninger og førte til, at han underskrev kontrakt med Warner Records i 2020. Han har utrætteligt forfinet sin stemme og sangskrivning gennem EP’er som “Unlearning” [2021], “Tough Love” [2022] og “Sleep Is Exhausting” [2022]. Han har vist sit store vokale spænd ved at samarbejde med artister som Maren Morris, Meghan Trainor, X Ambassadors, Thomas Rhett, ILLENIUM, Tiësto, Armin Van Buuren og Matoma. Han markerede sig med “I’ve Tried Everything But Therapy (Part 1)” i 2023 og afsluttede en produktiv periode med at udgive en Live Version af albummet sammen med sit band Freak Freely i starten af 2024.

Teddy Swims 2025 EU/UK Tour:

Feb 11      Düsseldorf, Germany, Mitsubishi Electric Halle

Feb 13      Antwerp, Belgium, Lotto Arena

Feb 14      Hamburg, Germany, Sporthalle

Feb 16      Oslo, Norway, Spektrum

Feb 18      Stockholm, Sweden, Avicii Arena

Feb 19       Copenhagen, Denmark, Royal Arena

Feb 22       Amsterdam, Netherlands, Ziggo Dome

Feb 23       Berlin, Germany, Velodrom

Feb 25      Zurich, Switzerland, The Hall

Feb 27      Paris, France, Zénith

Mar 4       Birmingham, UK, Utilita Arena

Mar 6       London, UK, Wembley Arena

Mar 9      Glasgow, UK, OVO Hydro

Mar 10    Manchester, UK, Co-op Live

Mar 12    Dublin, Ireland, 3Arena

FØLG TEDDY SWIMS:

Official Twitter Instagram TikTok Facebook YouTube Press Materials

Billetpriser: PL1: 570,- / PL2 (STÅ): 480,- / PL2: 480,- / PL3: 420,- / PL4: 350 kr. gebyr.

Der kan som udgangspunkt forventes dynamisk prissætning også kaldet Platinum billetter

• Det officielle billetsalg starter fredag 20. september kl. 09.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk.

• Mastercard indehavere har særlig adgang til presale billetter i Danmark, fra 18. september kl. 09.00 til 20. september kl. 9.00. Reserverede billetter er tilgængelige for Mastercard indehavere fra 20. september kl. 09.00. Besøg www.priceless.com/music for mere info.

• Live Nation presale starter torsdag 19. september kl. 09.00 for Live Nation nyhedsbrevsmodtagere og på livenation.dk

Begrænsning på 6 billetter per køb.

Mobile-only billetter.

Foto af musiker Teddy Swims
Teddy Swims
Claire Marie Vogel

The Origin Of Madness Tour 2025 rammer København den 10. februar 2025, hvor BETA lægger scene til en eksplosiv dobbelt headliner-koncert med Distant og Enterprise Earth.16.9.2024 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Distant er et hollandsk deathcore-band dannet i 2014. Bandet har cementeret sig som et af de mest hårdtslående bands i genren med deres intense atmosfære og dystopiske temaer. Deres liveoptrædener er fulde af aggression og energi, hvor publikum kan forvente massive breakdowns og tung, hårdtslående lyd. Enterprise Earth er et amerikansk deathcore-band dannet i 2014. De er berygtede for deres medrivende shows, hvor de leverer tung metal med en dynamisk vokalpræstation og en scenetilstedeværelse, der kan få selv de største metalheads til at headbange i takt. Med sig har de support fra The Last Ten Seconds Of Life og Harbinger, som begge tilføjer deres unikke lyd til en allerede dødbringende lineup. Det bliver en uforglemmelig aften for enhver fan af deathcore. Billetpriser: 220 kr. + gebyr Billetsalget starter 18. september kl. 11.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Den albumaktuelle singer-songwriter, Alec Benjamin, gæster Store VEGA den 2. april 2025 som en del af sin 12 Notes Tour.9.9.2024 17:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Alec Benjamin er en multi-platin singer-songwriter, der har cementeret sig som "den næste generations popfortæller" (TIME). Siden sin professionelle debut i 2018 har Benjamin opnået bemærkelsesværdige milepæle med hits som "Let Me Down Slowly" (3x platin; Billboard 200), "If We Have Each Other" (platin), "Water Fountain" (platin) og "Jesus In LA" (guld).