Advodan

Webinar: Har du som virksomhedsejer styr på fremtiden?

Hvad skal der ske med din virksomhed, hvis du går bort? Deltag i et webinar om fremtidsfuldmagter og virksomhedstestamenter d. 25. september 2024, hvor du kan møde advokat Malene Warming Nissen og Stefan Østerby-Jørgensen fra Advodan.

Advokat Malene Warming Nissen og Stefan Østerby-Jørgensen fra Advodan.

Det er de færreste virksomheder, der har en plan for, hvad der skal ske med virksomheden i tilfælde af, at virksomhedsejeren pludselig kommer ud for en ulykke, bliver alvorligt syg eller går bort. Hvis du har styr på virksomhedens drift 'efter dig', så kan det give både dig og dine pårørende større ro og overskud.

I samarbejde med SMVdanmark inviterer Malene Warming Nissen og Stefan Østerby-Jørgensen fra Advodan til et gratis webinar om fremtidsfuldmagter og virksomhedstestamenter.

På webinaret kan du også møde chefjurist Jeppe Rosenmeje fra SMVdanmark, der sammen med Malene Warming Nissen og Stefan Østerby-Jørgensen vil give dig værdifuld indsigt i, hvad fremtidsfuldmagter og virksomhedstestamenter kan bruges til, hvordan du kommer i gang, og hvad du skal være opmærksom på.

Om oplægsholderne

Malene Warming Nissen er advokat, autoriseret bobestyrer og partner i Advodan Sønderjylland. Hun har mange års erfaring med at hjælpe små og mellemstore virksomheder med at få lavet fremtidsfuldmagter.

Stefan Østerby-Jørgensen er direktør og partner i Advodan Sønderjylland og er ekspert på området om virksomhedstestamenter.

Deltag i webinaret og forbered dig på, hvordan du kan sikre din virksomhed for fremtiden.

Dato og tidspunkt: den 25. september 2024 kl. 9.00-10.30

Lokation: online

Pris: gratis

Link til tilmelding: https://smvdanmark.nemtilmeld.dk/62/

Advokat Malene Warming Nissen og Stefan Østerby-Jørgensen fra Advodan.
Advokat Stefan Østerby-Jørgensen
Advokat Malene Warming Nissen

Om Advodan

Advodan er en forretningsplatform for advokatvirksomheder med et stærkt fælles brand. Vi har over 20 kontorer fordelt rundt i landet med mere end 100 jurister, som rådgiver især private samt små og mellemstore virksomheder.

Om SMVdanmark

SMVdanmark er paraplyorganisation for brancheorganisationer, lokale tværfaglige håndværker- og industriforeninger og over 1.000 direkte  medlemsvirksomheder. SMVdanmark repræsenterer omkring 18.000 små og mellemstore virksomheder og er den eneste hovederhvervsorganisation, der udelukkende arbejder for SMV’ernes interesser – både nationalt, lokalt og på EU-plan. Læs mere på SMVdanmark.dk.