IT Confidence A/S

IT Confidence A/S ansætter Michael Meister som ny CEO

Cibicom’s tidligere CEO Michael Meister skal bidrage til, at IT-servicevirksomheden IT Confidence A/S fortsætter sin positive udvikling.

Michael Meister, CEO i IT Confidence A/S

Meget positivt
IT Confidence’ bestyrelsesformand Ole Damsgaard, siger: ”Vi har ønsket at finde en erfaren CEO, med et bredt kendskab til IT-branchen og leverance af IT services, der ud over de mere traditionelle ledelsesopgaver også kommer til at spille en mere udadvendt rolle over for kunder og samarbejdspartnere - og det er nu faldet på plads på en måde som jeg er yderst tilfreds med”.

For Michael Meister har ’holdet’ været helt afgørende: ”For mig har det altid været vigtigst, at dét hold, jeg er en del af, har et godt værdigrundlag omkring dét at drive forretning - og så selvfølgelig, at jeg tror på forretningen og på at jeg selv kan gøre en forskel. Når man ser på IT Confidence’ udvikling er det ganske imponerende. Og med et dna, hvor tilfredse kunder og medarbejdere, som den helt primære ingrediens, så flugter det rigtig godt med min egen overbevisning. Så opgaven er blandt andet at værne om nærheden til vores kunder og fortsat styrke vores kompetencer samt udvikle selskabet indenfor rammerne af vi ikke skal vokse os meget store men være tæt på vores kunder. Og det passer mig utrolig godt”

Solid baggrund
Michael Meister havde i flere år en række internationale ledelsespositioner i bl.a. i Dell og derefter indenfor IT services først som CEO i Sentia/Jaynet og derefter i ledelsen af Mentor IT (IT Relation), som han blev en del af ifm. deres opkøb af C2IT’s hosting ben. Senest har han i 3 år været CEO i Cibicom gruppen som står for en del af Danmarks kommunikationsinfrastruktur og fortsætter nu i et lidt mindre setup.

IT Confidence – høj kompetence og tæt på kunderne

IT Confidence A/S er startet I 2020 af en gruppe ildsjæle med massiv erfaring i teknik, kundepleje, salg og ledelse, hvor alle har været en del af konsolideringen (opkøbene) i Danmark og har set og oplevet, hvad det kan gøre ved en virksomhed. Vi tror på, at god service kommer ud af nærvær, teknisk forståelse, de dygtigste medarbejdere og en veldefineret leverancemodel uden bindinger, kommer vores gode kunder til gavn på kort og lang sigt.

Ambitionen har fra starten været at drive en sund og velkonsolideret virksomhed, med et meget målrettet fokus på kunderne, som blandt andet betyder der ikke skal være mere end ca. 50 ansatte i selskabet, hvilket sikrer en forsat uhindret opmærksomhed på kunderne og god personlig service. Og samtidig giver det en robusthed til at kunne hjælpe vores kunder indenfor stort set alle IT-opgaver uanset kompleksitet.

Fakta om Michael Meister

• 57 år
  • Bor med kæresten Trine og er far til 4 voksne børn
  • Kommer senest fra jobbet som Group CEO i Cibicom
  • Direktør i Mentor IT/ IT Relation som han blev en del af ifm. opkøbet af C2IT’s hosting ben
  • Sentia Danmarks første CEO, som blev skabt bl.a. med Jaynet som platform, hvor han var adm. Direktør
  • Var i Dell i knap 8 år bl.a. som Service direktør for vest-europa, regional marketingdirektør samt adm. direktør for Dell Danmark i en periode
  • Har tidligere været med i opstart og udvikling af mindre virksomheder
  • Uddannet Ingeniør med en kommerciel og ledelsesmæssig overbygning
  • Har flere tidligere og nuværende bestyrelsesopgaver og tidligere mangeårigt medlem af DI digital og DI digital’s bestyrelse

Michael Meister, CEO i IT Confidence A/S

Fakta om IT Confidence A/S

IT Confidence har siden etableringen i april 2020 oplevet en flot vækstrejse hvor antallet af aftaler med kunder støt er steget uden at gå på kompromis med kvaliteten og nærværet i samarbejdet.

Vi er i dag ca. 25 ansatte fordelt på vores 2 lokationer i Kongens Lyngby og Silkeborg. Vi servicerer dagligt mere end 300 virksomheder i og uden for Danmark.

IT Confidence arbejder inden for:

• Cloudservices herunder Microsoft 365 & Azure konsulenter
  • Drift, hosting, onsite & remote support samt outsourcing