Adyen indgår partnerskab med Comwell Hotels
Adyen bliver den eneste betalingsudbyder for Comwell Hotels og muliggør problemfrie kunderejser på tværs af kanaler samt optimering af personalets arbejdsprocesser.
Adyen, som er den foretrukne globale fintech-platform for førende virksomheder, offentliggør i dag et nyt partnerskab med Comwell Hotels, en af Danmarks førende aktører inden for hotel og restaurationsbranchen.
Comwell Hotels driver i øjeblikket 17 hoteller i Danmark og tilbyder gæsterne et bredt udvalg af faciliteter og oplevelser – fra afslappende wellnessophold og romantiske getaways til konferencefaciliteter og større arrangementer.
Forenkling af betalingsoplevelser med Unified Commerce
Adyen bliver eneleverandør af betalingsløsninger til både fysiske og digitale kanaler. Med Adyens enkeltstående finansielle teknologiplatform kan Cornwell let integrere betalinger fra alle deres salgskanaler i deres CRM-system. Dette giver et samlet overblik over kunderejser, betalingsdata og ændre værdifulde forretningsindsigter.
Balancering af transaktionsomkostninger ved gebyrhåndtering
Med Adyens produktpakke kan Comwell indføre gebyrer på firma- og forbrugerkreditkort udstedt uden for EU. Dette vil hjælpe virksomheden med at nedbringe transaktionsomkostninger i forbindelse med internationale betalinger, kortgebyrer og andre udgifter.
”Hos Adyen er vi stolte af at levere betalingsløsninger, der skaber værdi for både virksomheder og kunder. Derfor er vi enormt glade for at indgå et samarbejde med Comwell, hvor vi forenkler både betalingsprocesser og afstemningsopgaver for personalet. Samtidig tilbyder vi en markedsførende portefølje af lokale betalingsmetoder og betalingsløsninger på tværs af kanaler til deres gæster,” siger Tobias Lindh, administrerende direktør for Adyen i Norden & Baltikum.
”Hos Comwell er vores højeste prioritet at levere førsteklasses oplevelser til vores gæster – både digitalt og fysisk. Det kræver, at vi holder tingene enkle og effektive, så vi kan fokusere på vores gæsters oplevelser frem for interne processer, der ikke skaber værdi. At have én partner, der kan levere en gnidningsløs digital og fysisk oplevelse, vil ikke kun forbedre og modernisere vores interne processer, men også give os mulighed for at fokusere på at levere fremragende service. På den måde lærer vi vores gæster bedre at kende og kan tilpasse oplevelsen til deres behov. Adyen vil være en nøglepartner i at gøre denne ambition til virkelighed,” siger Jesper Aarestrup, IT- og Digital Chef, Comwell Hotels.
Nøgleord
Kontakter
Emma MølhaveKompas Kommunikation
Tlf:51346151emmam@kompas.dkÁsa ThórhallsdóttirKompas Kommunikation
Tlf:53651709asa@kompas.dkOm Adyen
Adyen (AMS: ADYEN) er den finansielle teknologiplatform, der anvendes af mange af verdens førende virksomheder. Ved at tilbyde end-to-end betalinger, datadrevne indsigter og finansielle produkter i en enkelt global løsning hjælper Adyen virksomheder med at nå deres mål hurtigere. Adyen har kontorer i flere lande og samarbejder med virksomheder som Elite Hotels, Uber, H&M og Microsoft. Samarbejdet med Comwell Hotels understreger Adyens stabile vækst med både eksisterende og nye kunder gennem årene. For mere information, besøg Adyen.com.
Om Comwell Hotels
Comwell er en danskejet og landsdækkende hotelkæde med hoteller i hele Danmark og ét i Sverige samt ODEON i Odense og Centralværkstedet og Smedien i Aarhus. I cirka 55 år har Comwell drevet møde- og konferencehoteller og har gennem årene høstet flere priser for deres møde-, service- og madkoncept.
Comwell var de første til at introducere danskerne for den moderne mødepakke tilbage i 1969. I dag er det stadig Comwells kerneforretning, og den professionelle rådgivning, indsigt, læringsværktøjer og sparring varetages af hotelkædens trænede MeetingDesignere. Comwell servicerer også uddannelses- og kursusforløb, workshops, jobsamtaler, bestyrelsesmøder, udstillinger og events og råder over cirka 2.800 værelser samt 370 møde- og konferencelokaler.
Følg pressemeddelelser fra Kompas Kommunikation
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Kompas Kommunikation
Danske gør-det-selv-entusiaster tvivler på deres partnere: ”Jeg gør det bedst selv”9.12.2024 16:01:32 CET | Pressemeddelelse
Danskere har stor selvtillid, når det kommer til at udføre forskellige gør-det-selv-projekter i hjemmet – men er betydeligt mere skeptiske over for deres partners evner. Syv ud af ti mener, at de kan samle et møbel på egen hånd, mens kun fire ud af ti tror, at deres partner kan klare det. Tilsvarende mener seks ud af ti, at de selv kan male eller tapetsere, mens kun fire ud af ti har tillid til, at deres partner kan gøre det. Det fremgår af en ny YouGov-undersøgelse udført på vegne af gulvproducenten Pergo.
Adyen udvider partnerskabet med Zalando Payments for at forbedre betalingsoplevelsen i hele Europa14.11.2024 08:00:00 CET | Pressemeddelelse
Adyen, den foretrukne finansielle teknologiplatform for førende virksomheder, annoncerer udvidelsen af sit mangeårige strategiske partnerskab med Zalando, Europas førende online modeplatform med flere brands. Det styrkede samarbejde bekræfter Adyens rolle som en af Zalandos betalingspartnere på 15 europæiske markeder, samtidig med, at Adyen bliver den eksklusive betalingspartner for udvalgte lokale betalingsmetoder som Cartes Bancaires i Frankrig og Bancontact i Belgien. Som partner hjælper Adyen Zalando med at sikre, at deres kunder ubesværet kan betale med deres foretrukne betalingsmetoder, og opnå en problemfri betalingsoplevelse på shopping-platformen. Samarbejdet omfatter et fælles fokus på at forbedre sikkerheden og bekvemmeligheden ved online betalinger, med løbende forbedringer af 3D Secure-transaktioner som en del af rammerne for Payment Services Directive 2 (PSD2). Disse forbedringer understøtter både kundernes bekvemmelighed og øger Zalandos konverterings succes. Network Tok
Ny rapport undersøger effekter af vaccination mod rotavirus til børn i Danmark1.11.2024 07:03:02 CET | Pressemeddelelse
En ny sundhedsøkonomisk rapport fra Copenhagen Economics, udarbejdet for GSK, undersøger fordele og ulemper ved at indføre vaccination mod rotavirus i det danske børnevaccinationsprogram. Rotavirus er en af de mest udbredte mave-tarminfektioner hos små børn, og på trods af de alvorlige konsekvenser for både børn, forældre og samfund er vaccinen stadig ikke en del af vaccinationsprogrammet i Danmark.
Ny undersøgelse afslører behovet for at fremme inkluderende hygiejne for at forbedre arbejdsmiljøet29.10.2024 07:00:00 CET | Pressemeddelelse
En ny global undersøgelse foretaget af Tork fremhæver et overraskende og alarmerende problem: Næsten halvdelen af de adspurgte (44 %) føler sig nervøse for at bruge offentlige toiletter – en bekymring, som også påvirker medarbejdere på deres arbejdsplads.
Hver tredje dansker er klar til at skære ned i abonnementstjenesterne23.10.2024 09:29:14 CEST | Pressemeddelelse
En ny undersøgelse fra fintech-platformen Adyen viser, at 38% af danske forbrugere allerede har afmeldt eller planlægger at afmelde abonnementstjenester og - produkter. Det fremgår af Adyens Global Digital Report. I dag har 8 ud af 10 danskere mindst én abonnementstjeneste, og i gennemsnit har danskerne lidt over tre abonnementstjenester hver.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum