Adyen indgår partnerskab med Comwell Hotels
Adyen bliver den eneste betalingsudbyder for Comwell Hotels og muliggør problemfrie kunderejser på tværs af kanaler samt optimering af personalets arbejdsprocesser.
Adyen, som er den foretrukne globale fintech-platform for førende virksomheder, offentliggør i dag et nyt partnerskab med Comwell Hotels, en af Danmarks førende aktører inden for hotel og restaurationsbranchen.
Comwell Hotels driver i øjeblikket 17 hoteller i Danmark og tilbyder gæsterne et bredt udvalg af faciliteter og oplevelser – fra afslappende wellnessophold og romantiske getaways til konferencefaciliteter og større arrangementer.
Forenkling af betalingsoplevelser med Unified Commerce
Adyen bliver eneleverandør af betalingsløsninger til både fysiske og digitale kanaler. Med Adyens enkeltstående finansielle teknologiplatform kan Cornwell let integrere betalinger fra alle deres salgskanaler i deres CRM-system. Dette giver et samlet overblik over kunderejser, betalingsdata og ændre værdifulde forretningsindsigter.
Balancering af transaktionsomkostninger ved gebyrhåndtering
Med Adyens produktpakke kan Comwell indføre gebyrer på firma- og forbrugerkreditkort udstedt uden for EU. Dette vil hjælpe virksomheden med at nedbringe transaktionsomkostninger i forbindelse med internationale betalinger, kortgebyrer og andre udgifter.
”Hos Adyen er vi stolte af at levere betalingsløsninger, der skaber værdi for både virksomheder og kunder. Derfor er vi enormt glade for at indgå et samarbejde med Comwell, hvor vi forenkler både betalingsprocesser og afstemningsopgaver for personalet. Samtidig tilbyder vi en markedsførende portefølje af lokale betalingsmetoder og betalingsløsninger på tværs af kanaler til deres gæster,” siger Tobias Lindh, administrerende direktør for Adyen i Norden & Baltikum.
”Hos Comwell er vores højeste prioritet at levere førsteklasses oplevelser til vores gæster – både digitalt og fysisk. Det kræver, at vi holder tingene enkle og effektive, så vi kan fokusere på vores gæsters oplevelser frem for interne processer, der ikke skaber værdi. At have én partner, der kan levere en gnidningsløs digital og fysisk oplevelse, vil ikke kun forbedre og modernisere vores interne processer, men også give os mulighed for at fokusere på at levere fremragende service. På den måde lærer vi vores gæster bedre at kende og kan tilpasse oplevelsen til deres behov. Adyen vil være en nøglepartner i at gøre denne ambition til virkelighed,” siger Jesper Aarestrup, IT- og Digital Chef, Comwell Hotels.
Nøgleord
Kontakter
Emma MølhaveKompas Kommunikation
Tlf:51346151emmam@kompas.dkÁsa ThórhallsdóttirKompas Kommunikation
Tlf:53651709asa@kompas.dkOm Adyen
Adyen (AMS: ADYEN) er den finansielle teknologiplatform, der anvendes af mange af verdens førende virksomheder. Ved at tilbyde end-to-end betalinger, datadrevne indsigter og finansielle produkter i en enkelt global løsning hjælper Adyen virksomheder med at nå deres mål hurtigere. Adyen har kontorer i flere lande og samarbejder med virksomheder som Elite Hotels, Uber, H&M og Microsoft. Samarbejdet med Comwell Hotels understreger Adyens stabile vækst med både eksisterende og nye kunder gennem årene. For mere information, besøg Adyen.com.
Om Comwell Hotels
Comwell er en danskejet og landsdækkende hotelkæde med hoteller i hele Danmark og ét i Sverige samt ODEON i Odense og Centralværkstedet og Smedien i Aarhus. I cirka 55 år har Comwell drevet møde- og konferencehoteller og har gennem årene høstet flere priser for deres møde-, service- og madkoncept.
Comwell var de første til at introducere danskerne for den moderne mødepakke tilbage i 1969. I dag er det stadig Comwells kerneforretning, og den professionelle rådgivning, indsigt, læringsværktøjer og sparring varetages af hotelkædens trænede MeetingDesignere. Comwell servicerer også uddannelses- og kursusforløb, workshops, jobsamtaler, bestyrelsesmøder, udstillinger og events og råder over cirka 2.800 værelser samt 370 møde- og konferencelokaler.
Følg pressemeddelelser fra Kompas Kommunikation
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Kompas Kommunikation
Gigtpatienter kan nu få tilskud til vaccine mod smertefuld sygdom11.10.2024 07:55:08 CEST | Pressemeddelelse
Personer, der har oplevet sygdommen helvedesild, ved, hvor smertefuld den kan være. For mennesker med leddegigt, som i forvejen kæmper med konstante smerter, kan helvedesild derfor være ekstra invaliderende. Desværre er leddegigtpatienter i højere risiko for at få sygdommen – men nu har denne gruppe mulighed for at få tilskud til vaccination mod helvedesild. Vaccinationsmuligheden er særligt relevant i forbindelse med ”World Arthritis Day” den 12. oktober, der er dedikeret til at skabe opmærksomhed om gigtsygdomme.
Rentenedsættelser vækker renoveringslyst26.9.2024 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Sænkningen af styringsrenten i juni vil sandsynligvis give renoveringsmarkedet et løft. Rentenedsættelser gør nemlig, at danskerne er mere tilbøjelige til at investere i deres hjem. Det viser en ny undersøgelse lavet af YouGov på vegne af det nordiske gulvmærke Pergo. Renoveringslysten ses særligt i forbindelse med at male væggene og indretning af altaner og haver – men også udskiftning af gulve, køkkenlåger og badeværelsesindretning fylder.
Over halvdelen af danske hotelgæster frygter at blive snydt, og hver tiende har allerede oplevet det19.9.2024 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse
En ny global undersøgelse fra fintech-platformen Adyen afslører, at betalingssvindel er en stigende trussel mod hotelbranchen. I undersøgelsen deltog 31.000 forbrugere og mere end 7.600 hoteller på verdensplan, herunder over 1.000 danske forbrugere.
Næsten halvdelen af danske forhandlere med ekspansionsplaner retter blikket mod Tyskland4.9.2024 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse
En ny undersøgelse, Retailbarometer 2024, fra den globale fintechplatform Adyen afslører, at knap halvdelen af danske forhandlere vælger Tyskland som deres foretrukne marked, når de planlægger at ekspandere til udlandet. Dette gælder for hele 42% af de adspurgte forhandlere, som både er overvejende online eller også har fysiske butikker. Denne udvikling rejser de interessante spørgsmål: Hvad gør Tyskland så attraktivt for danske detailvirksomheder, og hvilke muligheder ligger der for dem i det tyske marked?
Ny landechef i spidsen for Haleon Danmark15.8.2024 06:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Den 15. august 2024 tiltræder Isabelle Neuteboom-Nielsen i rollen som Landechef for den danske afdeling af den globale consumer healthcare virksomhed, Haleon. Med en bred erfaring inden for både pharma, FMCG (fødevarer, skønhed m.m.) og startups er Isabelle et perfekt match til at føre Haleon ind i en ny fase, hvor fokus vil være på at styrke forbrugerens sundhed gennem innovative løsninger og stærke partnerskaber.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum