Thomas Hartmann tager på tour med sit niende one-man show i 2025

Thomas Hartmann tager på turné i marts 2025 med sit niende one-man show "Når det så er sagt…". Showet graver ned i menneskets, og i særdeleshed Thomas’ egen fejlbarlighed, og der stilles på humoristisk vis spørgsmål til livets store og små dilemmaer. Forbered dig på en tankevækkende og underholdende oplevelse, når han kommer rundt i hele landet.

Thomas Hartmann
Thomas Hartmann Foto: PR

“Når det så er sagt…” er titlen på Thomas Hartmanns niende one-man show.
Han er nu i midten af halvtredserne, og har indset hvorfor man sjældent ser sig selv som gammel… fordi man hele tiden er den nyeste version af sig selv. Men er Hartmann, efter egen vurdering, den bedste version af sig selv? Spoiler alert: Svaret er et rungende nej!

I showet bliver der reflekteret over menneskets, og i særdeleshed Thomas’ egen, fejlbarlighed. Fejl, vi kan vælge enten at rette op på eller leve med, men som vi i alle tilfælde er bedst tjent med at grine af.
Ville livet være bedre, hvis man havde et manuskript, eller er det godt, at vi oftest er tvunget til at improvisere? Er ærlighed overvurderet? Hvorfor er sociale medier så asociale? Hvor gammel burde man være før man får lov at blive læge? Disse spørgsmål, og mange andre, bliver vendt i det nyeste show af den nyeste version af en af branchens ældste mænd. Man bliver muligvis ikke klogere af at se det… men man bliver helt sikkert underholdt.

“Når det så er sagt…” rammer landevejen i marts 2025.

THOMAS HARTMANN - COMEDY TOUR 2025

BILLETSALGET STARTER 10. SEPTEMBER KL. 12.00